Inderdaad. En wat is de nieuwe X3 lelijk.... Ongelooflijk

Inderdaad. En wat is de nieuwe X3 lelijk.... Ongelooflijk
Uiteraard. De neus van Miss Piggy is er niks bij...Robin schreef: 14 nov 2017, 13:33 Mooi en lelijk zijn subjectief, maar zie toch liever de nieuwe.....
Macboy schreef: 14 nov 2017, 10:34 Je ziet hieronder duidelijk de nadelen van de nieuwe stoelen. Het zit niet prettig omdat er bij de kont een soort rand is die je voelt waardoor het lijkt alsof je op een rand zit of de stoel te kort is. Ook allerlei losse vakjes voel je. De oude heeft gewoon fijne strakke zitkussens en zit dan ook heerlijk.
Daarnaast zie je duidelijk dat het zitvlak bij de oude naar buiten toe schuift. Om heerlijk breed te zitten een genot. De nieuwe loopt recht en knijpt de boel dus af. Alsof je in een sportwagen ligt met de benen gestrekt naar voren. Heel domme keus en volgens mij gaan ze wel veel kritiek krijgen van klanten en de boel snel aanpassen. Auto staat sinds paar dagen pas in de showroom.
![]()
Macboy schreef: 27 nov 2017, 01:21 Ik was gisteren weer bij de dealer. Stonden paar hele mooie X3. Erg fraaie combo deze![]()
rest
Weer een verkoper genezen verklaard....
Met de verschuifbare achterbank is de oude clio ook ruim achterinTwist schreef: 27 nov 2017, 23:10 Je kan zeggen wat je wil maar door de voorwielaandrijving is de X1 relatief ruim van binnen
De Mini stoelen zijn super groot en breed en zitten als echte BMW stoelen. De BMW sportstoelen zijn altijd geweldig geweest. In de eerste 1 net iets kleiner maar wel top. In de nieuwe 1 dezelfde stoelen als in de 3 serie en dat zijn gewoon top stoelen. In de Mini lijken ze daar best wel op. In de 2 active tourer en de X1 begonnen ze de stoelen wat te verpesten. In plaats van gewoon dezelfde stoelen te monteren komt er opeens andere meuk in (waar niemand om heeft gevraagd). En nu dus ook in de X3.Thomas H schreef: 27 nov 2017, 10:15 Ik vind de stoelen in de X1 ook niet geweldig. Ze lijken een beetje op de stoelen van Mini, dus wellicht geen probleem voor Macboy.
Eigenlijk mee eens. Ben niet de dikste/breedste dus ik flikker in doordraaiers altijd bijna uit m'n BMW 'sportstoel', maar op rechte stukken prima hoor....Tom schreef: 28 nov 2017, 10:15 Je praat wel erg in je eigen straatje.
Zo geweldig vind ik de sportstoelen van BMW niet.
Kortom het is erg persoonlijk.
Ik zeg niet dat de BMW sportstoelen slecht zijn, maar van alle auto's die ik heb gehad waren die stoelen geen uitblinkers. Ik zat er goed in maar wel het idee dat ze meer gemaakt zijn voor dikke Duitsers dan voor iemand van mijn postuur.Macboy schreef: 28 nov 2017, 10:18 Absoluut. Maar als je de BMW stoelen niet geweldig vindt zal je vast bij Citroën en Renault ook niet heel goed zitten. Maar goed ik heb hier weinig mensen horen klagen over de sportstoelen. Meestal zijn mensen toch enorm onder de indruk van de BMW sportstoelen. Dus zowel in de 1 serie en 3 serie en helemaal in de 5 serie en hoger ?
Dat gaf ik zelf natuurlijk al aan...Macboy schreef: 28 nov 2017, 10:08 Voor de duidelijkheid: als je gewoon slank bent heb je over het algemeen nergens last van.
Gebruikers op dit forum: KoenM en 3 gasten