Hooguit naar Drenthe aangezien ik daar opgegroeid ben, meer omhoog hoeft wat mij betreft niet

Hooguit naar Drenthe aangezien ik daar opgegroeid ben, meer omhoog hoeft wat mij betreft niet
Und so ist's!
Ik had wel verwacht dat Grutte Pier(t) ze eruit zou gooien.Robin schreef: 18 nov 2017, 12:09 Locoburgemeester Dongeradeel/Dokkum, heeft de demonstraties als verboden verklaard.
Dus onverrichterzake huiswaarts maar weer.
Ja klopt. Anders krijg je weer een zelfde discussie als voorheen.
Van de JOOP:
" Het is bizar wat er nu gebeurt. Onze demonstratie was netjes van tevoren aangemeld en goedgekeurd door de burgemeester, maar nadat we vanmorgen zijn klemgereden door pro-pieten – een auto sneed onze bus af en ging vlak voor ons hard op de rem – wordt ons nu het recht op vrije demonstratie afgenomen. Zij wierpen een grote blokkade op en wij werden agressief bejegend. Nadat we drie kwartier stilstonden op de A7 werden we door de politie begeleid naar wat wij dachten dat Dokkum zou zijn, maar in werkelijkheid werden we de andere kant opgestuurd. De politie heeft ons daar van tevoren niet van op de hoogte gesteld en nam de telefoon niet meer op. Zojuist werd ons pas verteld dat we niet meer mogen demonstreren omdat we te laat zouden zijn. En nu staan we hier, ergens op de weg bij Harlingen. En dat allemaal omdat Zwarte Piet-fans een snelweg hebben platgelegd
He bah
Idd Robin. Weer typisch zo'n linkse reflex...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Forza en 4 gasten