Ik denk dat je verkoper moet bellen en mededelen dat hij je niet moet opzadelen met het probleem en zelf desnoods die tas maar regelt?Luca schreef: 16 nov 2017, 12:04Ik denk dat ik maar eens contact ga opnemen met PC om te kijken of zij mij te woord willen staan mbt de tas.
netjes opgelost!
-
Re: Slechte service Premium Classics Vught naar de oude eigenaar van mijn Porsche
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Slechte service Premium Classics Vught naar de oude eigenaar van mijn Porsche
Graag, een stuk boeiender dan iedereen die al dertig pagina's hetzelfde lult. Topic had na de suggestie van Tom op pagina 1 al op slot gekund, scheelt weer data zodat er meer tieten gepost kunnen worden

- JP
Ho ! Dat is een topic waarin gevraagd wordt of er mensen met positieve ervaringen met desbetreffende bedrijven. Kun je ook afvragen over bedrijven zoals jetcars e.d.Gijzert schreef: 16 nov 2017, 12:15 Nee.
Ander topic wordt ikwilvanmijnautoaf en co met de grond gelijk gemaakt. Dat moet wel kunnen. Dan dit ook.
- Macboy
Natuurlijk moet dit topic blijven staan. Tom heeft duidelijk uitgelegd waarom er geen enkele reden is om dit topic te verwijderen. Verder heb ik precies uitgelegd in mijn post hoe de zaken ervoor staan. Dat het dan voor sommigen nog steeds niet duidelijk is ?
Luca heeft meerdere keren duidelijk aangegeven om persoonlijke redenen de verkopende partij niet te willen aanspreken. Die man heeft gewoon gezegd dat PC de tas is kwijt geraakt en nu vind Luca het dan ook lullig om hem aan te spreken vol verbazing over het feit dat PC niet thuis geeft. Dat is gewoon een eigen keuze van Luca die de meesten hier niet begrijpen. Samen dat proces doorgemaakt hebben en dan opeens de verkopende partij juridisch aanpakken is ook niet altijd chique. Maar dat recht heeft ie wel.
Of de tas nu wel of geen onderdeel was van de overeenkomst staat dus volstrekt niet ter discussie. Dat is gewoon een feit. Dat is nou typisch een voorbeeld van een onnodige discussie starten die er helemaal niet is. Alleen Luca wil het op PC verhalen maar zo zit de wereld (gelukkig) niet in elkaar.
Ik heb overigens sterk het gevoel dat in die tas de ontbrekende cilinder zit...
Luca heeft meerdere keren duidelijk aangegeven om persoonlijke redenen de verkopende partij niet te willen aanspreken. Die man heeft gewoon gezegd dat PC de tas is kwijt geraakt en nu vind Luca het dan ook lullig om hem aan te spreken vol verbazing over het feit dat PC niet thuis geeft. Dat is gewoon een eigen keuze van Luca die de meesten hier niet begrijpen. Samen dat proces doorgemaakt hebben en dan opeens de verkopende partij juridisch aanpakken is ook niet altijd chique. Maar dat recht heeft ie wel.
Of de tas nu wel of geen onderdeel was van de overeenkomst staat dus volstrekt niet ter discussie. Dat is gewoon een feit. Dat is nou typisch een voorbeeld van een onnodige discussie starten die er helemaal niet is. Alleen Luca wil het op PC verhalen maar zo zit de wereld (gelukkig) niet in elkaar.
Ik heb overigens sterk het gevoel dat in die tas de ontbrekende cilinder zit...
-
Met deze topictitel? "Verkoop je auto voor een habbekrats . nl" Ook niet genuanceerd als je het mij vraagt.JP schreef: 16 nov 2017, 12:30Ho ! Dat is een topic waarin gevraagd wordt of er mensen met positieve ervaringen met desbetreffende bedrijven. Kun je ook afvragen over bedrijven zoals jetcars e.d.Gijzert schreef: 16 nov 2017, 12:15 Nee.
Ander topic wordt ikwilvanmijnautoaf en co met de grond gelijk gemaakt. Dat moet wel kunnen. Dan dit ook.
Je stelt onderin je eerste post wel de vraag maar ook niet meer dan dat.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik vind het allemaal prima. Maar ik hoop dat Luca er lering uit trekt dat een bedrijf online/ op social media te kakken zetten zonder er twee kanten van het verhaal zijn, veel te makkelijk is.....
- Macboy
Volgens mij heeft hij zijn lesje wel geleerd 

- Niels
- Auto: Prius+
Topic kan prima blijven staan. Het laat iig duidelijk zien hoe emotie en frustratie bij een partij liggen die weliswaar wellicht behulpzamer zou kunnen zijn maar niet verantwoordelijk is voor de uiteindelijke levering. Daarnaast vind ik het interessant om te lezen hoeveel emotie een auto kan zijn in een puur zakelijke transactie. PC heeft mooi spul maar zijn echt alleen maar zakelijk. Dat wist de vorige eigenaar ook t.t. van de consignatie
Dus ga niet tussen die twee partijen zitten...

Dus ga niet tussen die twee partijen zitten...
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
"Geschil tussen Premium Classics en vorige eigenaar van mijn Porsche" lijkt mij een betere topictitel. Mocht je het zo willen laten zou ik het woord "naar" vervangen voor het woord "richting" of "jegens".
Het is een geschil tussen de verkopende partij en premium classics, maar de verkopende partij een beetje helpen kan natuurlijk geen kwaad. In dit geval zou ik zeker eens een nette mail wagen naar premium classics waarin je netjes naar hun kant van het verhaal vraagt.
Het is een geschil tussen de verkopende partij en premium classics, maar de verkopende partij een beetje helpen kan natuurlijk geen kwaad. In dit geval zou ik zeker eens een nette mail wagen naar premium classics waarin je netjes naar hun kant van het verhaal vraagt.
-
- Luca
.
Laatst gewijzigd door Luca op 15 dec 2017, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- ///Joost
Re: "Geschil tussen Premium Classics en vorige eigenaar van mijn Porsche"
Hopelijk loopt het met een sisser af dan. 
Beetje mosterd na de maatltijd, maar ik sta er van te kijken dat je geen koopcontract hebt opgesteld. Bij alle auto's die ik verkocht heb, heb ik netjes een koopcontract opgesteld (kun je zo downloaden bij ANWB) met daarin de accessoires die bij verkoop aanwezig zijn (wintervelgen, dakdragers, etc). Zo heb je zwart op wit wat je koopt en wat je ervoor betaalt. Dit gaat op voor auto's van 1000 euro en auto's van 100.000 euro.
Overigens sta ik er ook van te kijken dat er nog geen 'Porsche tas te koop' topic is, geopend door JP.

Beetje mosterd na de maatltijd, maar ik sta er van te kijken dat je geen koopcontract hebt opgesteld. Bij alle auto's die ik verkocht heb, heb ik netjes een koopcontract opgesteld (kun je zo downloaden bij ANWB) met daarin de accessoires die bij verkoop aanwezig zijn (wintervelgen, dakdragers, etc). Zo heb je zwart op wit wat je koopt en wat je ervoor betaalt. Dit gaat op voor auto's van 1000 euro en auto's van 100.000 euro.
Overigens sta ik er ook van te kijken dat er nog geen 'Porsche tas te koop' topic is, geopend door JP.

- Luca
.
Laatst gewijzigd door Luca op 15 dec 2017, 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- ///Joost
Staat daar expliciet in dat er een Porsche tas met hoes bij de verkoop inbegrepen zit?
- Luca
.
- Luca
.
- ///Joost
Ik wil nergens naar toe. Ik wil alleen maar zeggen dat je tijdens het ter plekke opstellen van de koopovereenkomst ook automatisch alle accessoires tegenkomt als je die opschrijft (en die hopelijk ook ter plekke controleert). Goede check voor beide partijen. Daarom ook mosterd na de maaltijd. Dan zou je misschien iets meer druk kunnen zetten op de verkoper, al zou ik dat nooit juridisch doen.
Ik had hem een mailtje laten schrijven naar PC met jou in de CC. Bij bellen weet je nooit wat er gezegd is. Hij zit nu met een dikke portemonnee, dus even worst case scenario, maakt het hem geen bal uit of jij die tas wel of niet krijgt. Jij blijft immer zo 'lief', maar blijkbaar is het wel een belangrijk ding voor je.
-
+1Audi6 schreef: 16 nov 2017, 13:37
Als de vorige eigenaar nou gewoon die tas aan jou geeft, is er ook geen enkele discussie meer (tenminste niet eentje waarbij jij betrokken bent).
Je had nooit met P.C. contact moeten opnemen. Nu ga jij je als derde partij ermee bemoeien, maakt de zaak onnodig complex. Het wordt voor iedereen nu wel erg gemakkelijk om naar de ander te wijzen terwijl het zo simpel is: jij claimt tas bij verkoper, verkoper claimt tas bij P.C..
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Reind
Een topic met een dergelijke titel aanmaken gebaseerd op eenzijdige informatie is niet chiq. Zeker niet op een forum als Driving Fun. Een beetje een Me Too verhaal. De schade is al gedaan voordat er duidelijkheid is.
Ik snap Luca zijn reactie (emotieel en totaal niet zakelijk) maar hoort hier gewoon niet thuis.
Ik vind dat de reacties van Tom een goede weergave geven van hoe je hier op zakelijk gebied mee om hoort te gaan.
Ik snap Luca zijn reactie (emotieel en totaal niet zakelijk) maar hoort hier gewoon niet thuis.
Ik vind dat de reacties van Tom een goede weergave geven van hoe je hier op zakelijk gebied mee om hoort te gaan.
- Luca
.
Laatst gewijzigd door Luca op 15 dec 2017, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Haha.. die Black Betty toch.
-
om maar niet te spreken van d'r kind.
- WJ
Doe mij ook maar een goody bag ipv handjes schudden met Bottas. 

-
Als KLM frequent flyer kreeg ik vaak een vomit bag, toch aardig.