Sinds vorig jaar diverse gebruikte M140i's in de winkel gehad maar nu voor het eerst een handbak, nog niet mee gereden maar ben heel benieuwd naar de DF factor

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw ... =lr&pos=15
Dit. 8AT is zoveel beter.ErikS schreef: 10 nov 2017, 08:43 Knot in 3-2....1.....
Niet aan de straatstenen te slijten als je hem niet meer wil....
Is hij dan nu aankoop ook een stuk voordeliger, Thijs?
Zoveel beter voor inruil ja en aankoopbedrag in NL; verder kan ik prima begrijpen dat een liefhebber voor de handbak is gegaan (in D ws
Nieuw 69.940 nu 48.875 dus het voordeel zit er wel in. Maar verhouding gewijs is de afschrijving vergelijkbaar als op een automaat, alleen het verschil in bpm trekt het uit balans.ErikS schreef: 10 nov 2017, 08:43 Knot in 3-2....1.....
Niet aan de straatstenen te slijten als je hem niet meer wil....
Is hij dan nu aankoop ook een stuk voordeliger, Thijs?
Nee, maar die kan ik er wel onder zetten hoor
Ze zijn er hoor. Vaak op types die het hele jaar Cup IIs rijdenwoka schreef: 10 nov 2017, 19:12 Een witte einser zescilinder met handbak, vindt daar maar eens een dwaas voor.![]()
Zou hem best willen maar laat eerst iemand anders maar een stukje afschrijvenwoka schreef: 10 nov 2017, 19:12 Een witte einser zescilinder met handbak, vindt daar maar eens een dwaas voor.![]()
Automaat ook geen probleem... daar heb ik er ook twee van, en sinds vandaag voor 49.875,-
Haha ja sorry
Was helemaal niet simpel in 2013. Was een van de eerste die er iets voor had. Speciaal een in Duitsland gemaakte printplaat. Die steek je dan achterin de ASD unit. Pas later kwamen de andere mogelijkheden.Knot schreef: 10 nov 2017, 21:43 Had je dat hele ding los getrokken? Was heel simpel uit te coderen.
Ik leer iedere dag weer wat nieuwsMacboy schreef: 10 nov 2017, 21:00 Die van mij duurde wat langer maar had dan ook 120.000 gelopen. Uiteindelijk naar Wouter gegaan.
Heb je de ASD trouwens uit Wouter ? Ik heb dat ding hier nog liggen !!!
Macboy is de expert hier, dus inderdaad. Lekker knallen met je fwdtje met handbak jonguh.Macboy schreef: 10 nov 2017, 18:25 Robin rijdt geen handbak en dan is het dus ook niks. Dat bedoel je ?
Wat een sukkelsFreudeamFahren schreef: 10 nov 2017, 19:19Ze zijn er hoor. Vaak op types die het hele jaar Cup IIs rijdenwoka schreef: 10 nov 2017, 19:12 Een witte einser zescilinder met handbak, vindt daar maar eens een dwaas voor.![]()
![]()
Je zou het vooral moeten horen aangezien Ilija hem nog heeft liggen.woka schreef: 11 nov 2017, 06:27Ik leer iedere dag weer wat nieuwsMacboy schreef: 10 nov 2017, 21:00 Die van mij duurde wat langer maar had dan ook 120.000 gelopen. Uiteindelijk naar Wouter gegaan.
Heb je de ASD trouwens uit Wouter ? Ik heb dat ding hier nog liggen !!!Hoe kan ik zien dat die er uit is?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 13 gasten