Gelukkig ben je milieubewust en 'groen' dus spendeer je geen extra drinkwater voor 'n wasbeurtje. Dat zou zonde zijn....

Alles wat hierover gepost wordt is gezeik. Volwassenen die zich druk maken over het wel of niet zwart schminken voor een feest. Had eerst een hekel aan de klagers, maar heb ondertussen minstens net zo'n grote hekel gekregen aan de "volwassenen" die de kleur zwart belangrijker vinden als rekening houden met een groep die zich gekwetst voelen. WTF, hoe kinderachtig kan je zijn?///Joost schreef: 10 nov 2017, 11:04 Weer dat gezeik. Gelukkig valt het geklaag over en weer dit jaar mee t.o.v. vorig jaar. Allemaal een fijne 5 december gewenst alvast!![]()
+ heel veel. Mijn kinderen boeit het totaal niet welke kleur piet is en of Sinterklaas nou wel of niet op een paard zit. Als ze maar snoep en cadeautjes krijgen.Mrton schreef: 10 nov 2017, 14:26Alles wat hierover gepost wordt is gezeik. Volwassenen die zich druk maken over het wel of niet zwart schminken voor een feest. Had eerst een hekel aan de klagers, maar heb ondertussen minstens net zo'n grote hekel gekregen aan de "volwassenen" die de kleur zwart belangrijker vinden als rekening houden met een groep die zich gekwetst voelen. WTF, hoe kinderachtig kan je zijn?///Joost schreef: 10 nov 2017, 11:04 Weer dat gezeik. Gelukkig valt het geklaag over en weer dit jaar mee t.o.v. vorig jaar. Allemaal een fijne 5 december gewenst alvast!![]()
Dat vind ik grappig aan jeugdjournaal, je vraagt een kind iets over een bepaald conflict en kinderen willen dat het goed opgelost wordt en niemand ergens last van heeft. En dat is het treurige aan volwassenen, we gunnen elkaar niks.
+ 1 miljoentomgtr schreef: 10 nov 2017, 14:29+ heel veel. Mijn kinderen boeit het totaal niet welke kleur piet is en of Sinterklaas nou wel of niet op een paard zit. Als ze maar snoep en cadeautjes krijgen.Mrton schreef: 10 nov 2017, 14:26Alles wat hierover gepost wordt is gezeik. Volwassenen die zich druk maken over het wel of niet zwart schminken voor een feest. Had eerst een hekel aan de klagers, maar heb ondertussen minstens net zo'n grote hekel gekregen aan de "volwassenen" die de kleur zwart belangrijker vinden als rekening houden met een groep die zich gekwetst voelen. WTF, hoe kinderachtig kan je zijn?///Joost schreef: 10 nov 2017, 11:04 Weer dat gezeik. Gelukkig valt het geklaag over en weer dit jaar mee t.o.v. vorig jaar. Allemaal een fijne 5 december gewenst alvast!![]()
Dat vind ik grappig aan jeugdjournaal, je vraagt een kind iets over een bepaald conflict en kinderen willen dat het goed opgelost wordt en niemand ergens last van heeft. En dat is het treurige aan volwassenen, we gunnen elkaar niks.
En weer wordt de homosuele medemens erbij betrokken Luco!Luco schreef: 10 nov 2017, 15:06 Heel dat sinterklaasfeest boeit me zowiezo niet.
Net als al die overige onzin dagen waarvan de helft niet eens de betekenis kent.
Met kerst moeten we lief zijn voor elkaar, om vervolgens de overige 363 dagen in een jaar elkaar het leven zuur te maken.
Flikker toch op met al die commerciele onzin, want meer zijn al die feestdagen niet meer, commercie,commercie, commercie.
Je bent een ouwe Topper!Luco schreef: 10 nov 2017, 15:10 Ow, sorry.
Mijn excuses aan alle homosexuele medemensen op dit Forum.
Zeg, niks mis met gespen op een paar knappe blauwe Magnanni's hoortomgtr schreef: 10 nov 2017, 15:14 Iedereen met gespen op hun schoenen vergeeft je Luco![]()
En wat je zegt Robin over klagen. Zo is het ook.
Dit is dus precies hoe ik erin sta. Mooi verwoord.Mrton schreef: 10 nov 2017, 14:26 Alles wat hierover gepost wordt is gezeik. Volwassenen die zich druk maken over het wel of niet zwart schminken voor een feest. Had eerst een hekel aan de klagers, maar heb ondertussen minstens net zo'n grote hekel gekregen aan de "volwassenen" die de kleur zwart belangrijker vinden als rekening houden met een groep die zich gekwetst voelen. WTF, hoe kinderachtig kan je zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten