Maar dit gaat dus mn nieuwe hobbybob project worden.
Naja, E30 platgedrukt door een 911 op de ring, dus maar wat nieuws bouwen.
1e keuze: weer een E30 of iets anders ?
Antwoord: wat anders, ik weet hoeveel werk er in de E30 is gegaan, never again.
2e keuze: watdanwel ?
Antwoord: Ik ben lui, dus het liefst iets van voor '98 ivm RDW keuring en BMW omdat ik daar aardig wegwijs in ben.
3e keuze: ben iets specifieker ?
Antwoord: Best, een E36, om preciezer te zijn een coupe vanwege de grote deuren (instap 4-deurs + rolkooi + motorisch incompetent = kut)
Nog specifieker: een 325/328 ivm 188mm diff en beter verkoopbare motor.
1e vraag: Is ie roestvrij ?
Antwoord: bwehehehehehe, tuurlijk niet.
2e vraag: Wat voor motor komt dr in ?
Antwoord: De 1UZ V8 van mn E30 natuurlijk, die is bewezen betrouwbaar.
3e vraag: wanneer is ie af ?
Antwoord: 195 dagen weg voor m'n werk dit jaar, voeg er wat vakantie aan toe, dus mn optimistische target ligt op 2018-05
Naja, zodoende afgelopen week op donderdag naar Ermelo gereden om bij een 325iA te kijken, lekker met een zaklamp omheen geslingerd, ja, zal wel.
Vrijdag het hok opgehaald, mooie kans om m'n chinese walkie-talkies te testen (ze doen het tot ~500m)
Ging eigenlijk prima, bij een tankstation de linkerkoplamp vervangen (duurde ff, had per ongeluk de kapotte H7 lamp terug geduwd ipv de nieuwe...) en onderweg ontdekt dat de draagarmoortjes er finaal uit liggen, de kachelradiateur lek is en zo'n ding eigenlijk niet heel verkeerd is (geef 'm airco en als daily zou ik het prima vinden)
Wat plaatjes: