Als je uit een Giulietta komt, is de 3 Touring een ruimtewagen

Als je een shadowline hebt dan wel zwarte nieren erin ja, vind ik ook wel. Heb zelf chroom op de 335d zitten anders zou ik daar ook zwarte in zetten. Zijn er ook met de rand chroom maar het binnenwerk zwart eigenlijk?frankie schreef: 26 okt 2017, 14:43 Ik rij er nu een paar daagjes in, dus vallen er ook steeds meer dingen op. Kleine dingetjes, handigheidjes en oplossingen die het leven net wat makkelijker maken en duidelijk het verschil tussen Duitsers en Italianen bloot legt
Bijvoorbeeld het regengootje boven de deuren, dat voorkomt dat er bij regen een plens water van je dak op je stoel rolt. Dat kennen ze in Italië niet hoor. De connectiviteit met mobiele telefoons icm met connected drive is super. Wordt duidelijk aandacht aan gegeven. In Italië? Oh ja, dat moet er ook nog in, misschien heeft TomTom nog wat op de plank liggen.
![]()
Heeft misschien allemaal niet zoveel met driving fun te maken maar wel met driving pleasure. Dus na nog geen week ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt door voor deze 3 serie te kiezen ipv een GiuliaInmiddels ook zwart glanzende nieren/grille besteld. Past beter bij het shadow line vind ik.
die hebben we ookErwin83 schreef: 08 nov 2017, 15:15 Mooie uitvoering!
Wit is voor bestelbusjes natuurlijk, maar verder een erg mooi samengestelde auto.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten