Hahahhaha nee dat was vroeger het beste, nu sommige automaat rijden is dat het allerbeste

Hahahhaha nee dat was vroeger het beste, nu sommige automaat rijden is dat het allerbeste
allen schreef: 07 nov 2017, 09:56 Nog breekbaarder?! Dat zou zeker niet goed gaan bij mij...
https://www.telegraaf.nl/financieel/107 ... efoon-ooit
toch de eerste minder positieve geluiden...
Ik.Robin schreef: 07 nov 2017, 14:37 Maar wie ging er hier van een 7 naar n X en kan me kort de voordelen van de laatste geven aub?
Je laat de aankoop afhangen van de hoeveelheid toestellen die verkocht worden?romo schreef: 07 nov 2017, 18:45 Benieuwd als de hype is overgewaaid wat de verkoop van de X dan doet.
Afwachten met een eventuele aanschaf lijkt geen onverstandige strategie vooralsnog.
Welk hoesje heb je?Auke M535i schreef: 07 nov 2017, 18:55 Tja ligt eraan hoe lomp je met een apparaat omgaat, ik heb 1x m'n telefoon laten vallen in heel wat jaartjes.. Heb om de X nu een transparante cover zitten welke haast niet opvalt en lekker in de hand ligt.
Dus niet alleen jouw auto’s gaan stuk...!allen schreef: 07 nov 2017, 22:01 Er is geen iPhone geweest waarbij ik het scherm niet heb vervangen. Soms zelfs 2 keer. Hoesje of niet. Stuk gaan ze allemaal.
Nu op advies dat ding in een Otterbox gestopt. Eens zien hoe lang dat stomme ding heel blijft.
romo schreef: 07 nov 2017, 18:45 Benieuwd als de hype is overgewaaid wat de verkoop van de X dan doet.
Afwachten met een eventuele aanschaf lijkt geen onverstandige strategie vooralsnog.