Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Zeer informatief forum....ik citeer enkele opmerkingen...
Sorry, mag ik ff lachen
that's SilverStone II & it looks amazing IRL with hints of blue....I like the wheels look like the M5's, I may be getting the M6 rims for my M3[/img]
The wheels are a cross between previous gen M3 and M5 wheels. I love them
damn this looks good! looks so good with all the badges unlike pics without the roundels. wow I love those 19s....drool...
Love those wheels!
Those wheels could look better, but they are def. better than the 18inch option.
Sorry, mag ik ff lachen

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik heb meer info!!!!
Deze grijze en nog een 2e M3 (een witte) zijn deze week afgezet bij BMW NL. Het gaat om 2 voorserie auto's die door BMW NL als pers/test auto's gebruikt gaan worden. Het gaat om 2 auto's uit de voorserie die geproduceerd is in juni. Vanaf week 36 zullen de consumentenauto's in productie gaan.
Waarom ze nu dan al op kenteken staan en rondrijden, heel simpel, en te logisch eigenlijk. Voordat BMW ze daadwerkelijk uitleent aan de de pers worden ze eerst ingereden.
Afgaande op het BPM bedrag bij het RDW, zijn beide M3's even duur, en kosten ze rond de 114.000. Gaat dus om auto's met een licht optiepakket. Waaronder in ieder geval dus de iets grotere (19") velgen.
Deze grijze en nog een 2e M3 (een witte) zijn deze week afgezet bij BMW NL. Het gaat om 2 voorserie auto's die door BMW NL als pers/test auto's gebruikt gaan worden. Het gaat om 2 auto's uit de voorserie die geproduceerd is in juni. Vanaf week 36 zullen de consumentenauto's in productie gaan.
Waarom ze nu dan al op kenteken staan en rondrijden, heel simpel, en te logisch eigenlijk. Voordat BMW ze daadwerkelijk uitleent aan de de pers worden ze eerst ingereden.
Afgaande op het BPM bedrag bij het RDW, zijn beide M3's even duur, en kosten ze rond de 114.000. Gaat dus om auto's met een licht optiepakket. Waaronder in ieder geval dus de iets grotere (19") velgen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Helder, bedankt.........................
Onthoud de kentekens even, voor het geval je een (afgetrapte) M3 wil kopen
Onthoud de kentekens even, voor het geval je een (afgetrapte) M3 wil kopen

Laatst gewijzigd door romo op 08 jul 2007, 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- romo
Laat het even weten als je gevaren hebt, benieuwd naar de visie van onze grote roerganger..............................Andre schreef:Arie ruitenbeek van bmw rijdt er in. Die Silverstone M3
Hij lag vandaag in de haven op circuit assen. Kon hem even bekijken. Het is een dik ding maar ja het gaat mij om het rijden. Het buitenkantje ben ik snel vergeten.

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Maar goed, kleed een 335i knap aan en je benaderd ook de nieuwprijs van de E46 M3.Mark Nauta schreef:Ik heb meer info!!!!
Eeeeh, €114.000,-

Doe ff normaal zeg, van €78.700,- naar €114.000,-

- romo
Kale prijs oude E46 M3 iets van 82K, E92 kaal 99,5K, met een boel opties dus 114K..................................partyondude schreef:Eeeeh, €114.000,-Mark Nauta schreef:Ik heb meer info!!!!
Afgaande op het BPM bedrag bij het RDW, zijn beide M3's even duur, en kosten ze rond de 114.000. Gaat dus om auto's met een licht optiepakket. Waaronder in ieder geval dus de iets grotere (19") velgen.![]()
Doe ff normaal zeg, van €78.700,- naar €114.000,-Van dat verschil koop je een knappe auto, laat staan als je hem gaat volhangen met opties.
- Nick Laarman
Nieuwe M3 is vanaf 99.500 eurie

Te laat

Te laat

Laatst gewijzigd door Nick Laarman op 08 jul 2007, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
Nandor schreef:LOLHij lag vandaag in de haven op circuit assen
100k voor een E39 M5 in een nieuw jasje. De M staat in dit geval voor Moron.
Nee, doe maar een Z06.
N.
Neh, laat maar, veel en veel te opvallend................................
Geldt ook voor Porsche, Audi R8, Aston Martin, mooi speelgoed, maar niet in Nederland, een M3 dat ziet alleen een kenner, de rest denkt aan een "gewone" 3 serie...........................en dat vind ik helemaal best zo.
Ik mag zeggen dat ik ervarings deskundige ben...............

- Joop
Helemaal gelijk Romo... Die opgeleukte M-modellen zijn doorgaands alleen voor de kenner/autoliefhebber weggelegd. De doorsnee-Nederlander ziet dit niet. Erg lekker anoniem (af en toe) te hard rijden dus. 8)romo schreef:Nandor schreef:LOLHij lag vandaag in de haven op circuit assen
100k voor een E39 M5 in een nieuw jasje. De M staat in dit geval voor Moron.
Nee, doe maar een Z06.
N.
Neh, laat maar, veel en veel te opvallend................................
Geldt ook voor Porsche, Audi R8, Aston Martin, mooi speelgoed, maar niet in Nederland, een M3 dat ziet alleen een kenner, de rest denkt aan een "gewone" 3 serie...........................en dat vind ik helemaal best zo.
Ik mag zeggen dat ik ervarings deskundige ben...............
-
Zo in het zwart maakt hij helemaal niks uit. Zwart doet veel lijnen "verdwijnen" op auto's.
[img:1000:572]http://img181.imageshack.us/img181/8739 ... yz1yr9.jpg[/img]
[img:1000:572]http://img181.imageshack.us/img181/8739 ... yz1yr9.jpg[/img]
- Fasteddie