Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Sander S.
even off-topic
zat even op Autogespot rond te kijken, en het volgende viel me op. Nieuwe foto's van de 997 GT2, fantastische wagen
http://www.autogespot.com/viewimages.ph ... 2007173550
Maar als je goed naar de eerste foto kijkt, kun je zien dat achter de GT2 een Golf GTI staat, MET een antenne op het dak en een shitload van elektronisch spul op het dashboard, en volgens mij ook nog iets van tape op de A-stijl. Krijgt de GTI eerdaags een opfrisbeurt ofzo ?
zat even op Autogespot rond te kijken, en het volgende viel me op. Nieuwe foto's van de 997 GT2, fantastische wagen
http://www.autogespot.com/viewimages.ph ... 2007173550
Maar als je goed naar de eerste foto kijkt, kun je zien dat achter de GT2 een Golf GTI staat, MET een antenne op het dak en een shitload van elektronisch spul op het dashboard, en volgens mij ook nog iets van tape op de A-stijl. Krijgt de GTI eerdaags een opfrisbeurt ofzo ?
- RVV
Op e92 M3post.com lijkt iedereen wel ik zak en as te zitten na de eerste deprimerende testreviews
http://www.m3post.com/forums/forumdisplay.php?f=72

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Typisch weer Amerikaans..............................overdrijven is ook een kunst.........................Rico v Velzen schreef:Op e92 M3post.com lijkt iedereen wel ik zak en as te zitten na de eerste deprimerende testreviews![]()
- RVV
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 1&t=412050
Ook de Engelsen zijn niet echt blij.. tendens is alle testberichten lijkt hetzelfde..
Ik denk niet dat BMW M er echt blij mee is.
Ook de Engelsen zijn niet echt blij.. tendens is alle testberichten lijkt hetzelfde..
Ik denk niet dat BMW M er echt blij mee is.
-
Rico v Velzen schreef:bizar dat die M3 nu al rond rijd
Yep, want nu is het moment aangebroken dat jij in een oude overjarige auto rijdt, en dat hij iedere nacht als je in bed ligt te slapen masaal begint te devalueren.
Sterker nog, als je vanacht na de garage gaat, hoor je de euro's ervanaf vallen.
Sja, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwt hebt. Je had hem net als ik moeten verkopen voordat het nieuwe model er was. Nu gaan er klappen vallen in de jonge tweedehands M3 markt....
Slaap zacht

- RVV
-
Rico v Velzen schreef:
Trouwens het schijnt een groot drama op het internet te zijn.. op internationale ///M3 fora heeft men het al veelvuldig over toch maar die good old e46 M3 halen ipv van de redelijk bekritiseerde e92 M3.
Dat zijn allemaal van die mensen zoals jij, die hun dure auto nu ineens zien verouderen. Misschien kunnen jullie massaal een groepsinkoop doen en een paar honderd potjes "Oil of Olaz" anti-age creme kopen, dat schijnt te helpen tegen veroudering......
[img:195:216]http://www.olaz.nl/docs/olayproducts/im ... r-prod.jpg[/img]
Ik vind de nieuwe M3 een echte BMW. Ziet er bloedstollend mooi uit, en is het beste wat BMW in huis heeft op gebied van moderne techniek.
De 2 factoren om een succes te worden.
-
Maar dat is met alles. M'n pa en ma hebben een Z3 en zitten bij zo'n Z3/Z4 club. Toen de Z4 net uit was vond men het daar ook niks... Z3 was veel beter... zou een klassieker worden etc. Totdat er een paar popi-jopi figuren daar 'over de brug kwamen' en een Z4 bestelden. Rest volgt vanzelf. Om dat 'grote drama' kan ik als buitenstaander alleen maar lachen.Rico v Velzen schreef:heej Rob je plaat blijft hangen...
Trouwens het schijnt een groot drama op het internet te zijn.. op internationale ///M3 fora heeft men het al veelvuldig over toch maar die good old e46 M3 halen ipv van de redelijk bekritiseerde e92 M3.
Het komt gewoon omdat het een clubje is, ze hebben allemaal één ding wat ze mooi vinden en waar veel geld inzit. Een paar populaire figuren in zo'n groep roepen wat en de rest gaat elkaar vervolgens gek maken. En dat terwijl ze allemaal weten dat ze vroeg of laat toch een nieuwe willen, omdat een paar lui van dat clubje overstag gaan.
- RVV
- romo
Ach Rico, zagen we dat ook niet van de E30 naar de E36 en van de E36 naar de E46??? Allemaal een herhaling van zetten, echt geen nieuws onder de zon. De mensen die teleurgesteld zijn hebben die auto gewoon gehyped als of het superman himself zou zijn. Denk toch eens nuchter na denk ik dan.Rico v Velzen schreef:Eh niet helemaal want het zijn overwegend mensen die balen omdat ze plannen hebben om een nieuwe M3 te kopen.. en balen nu verschrikkelijk dat ie niet zo goed is in de test als ze gehoopt hadden.
Maanden geilen ze mekaar op over hoe goed de M3 is en dan valt ie toch wat tegen.
Volgens de kenners (Steved) is de nieuwste echt scherper, beter, harder en mn minder GT dan de de E46 M3, en ondanks het hogere gewicht een substantieel beter stuurkarakter dan de vorige, daar hoor ik geen mens over, ze zullen weer als kip zonder kop op die fora, alsof ze bij de dameskapper zitten.................................
Kan iemand mij nu uitleggen waarom hier reeds zo`n kanon op kenteken rondrijdt????
Daar wordt ik pas slecht van...............................

- RVV
Romo een verschil in die tijden had je nog geen internetcommunity's zoals nu waar mensen heel veel ervaringen en meningen delen.
Kijk 1 ding is duidelijk die e92 M3 is geen slechte auto, maar je hoeft geen rekenwonder te zijn om te bepalen op welke plaats hij staat in autoland.
Nu bepaald iedereen voorzich maar hoe belangrijk die plaats is.
Steved is wel enthousiast maar het zal me ook niks verbazen dat ie al zo'n ding in bestelling heeft staan, dan ga je ook niet natuurlijk niet schrijven dat ie niet aan je verwachting voldoet.
Ik ga zelf niet af op al die testverslagen, maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat er geen hallejulla sferen hangt rondom die auto na zo'n persintroductiedag.
Blijkbaar had iedereen te hoge verwachtingen.
Kijk 1 ding is duidelijk die e92 M3 is geen slechte auto, maar je hoeft geen rekenwonder te zijn om te bepalen op welke plaats hij staat in autoland.
Nu bepaald iedereen voorzich maar hoe belangrijk die plaats is.
Steved is wel enthousiast maar het zal me ook niks verbazen dat ie al zo'n ding in bestelling heeft staan, dan ga je ook niet natuurlijk niet schrijven dat ie niet aan je verwachting voldoet.
Ik ga zelf niet af op al die testverslagen, maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat er geen hallejulla sferen hangt rondom die auto na zo'n persintroductiedag.
Blijkbaar had iedereen te hoge verwachtingen.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Inderdaad, gezemel allemaal.
De STI is ook steeds zwaarder geworden, toch zou ik graag de nieuwe willen hebben hoor. Onderhand weegt die 1470 kg.
2.5 ltr motor, dus meer koppel als ik er een grotere aanjager opzet en standaard DCCD waarbij ik 65% van de aandrijving op de achteras kan zetten. Kun je ook heerlijk mee driften 8)
Kortom, wat ik net al zei, dit waait echt wel over, binnen een jaar hoor je de E46 bezitters die het niet kunnen of willen betalen nog steeds jammeren, terwijl de rest dan allang die V8 8400 t/pm laat draaien 8) Zo slecht zal die nieuwe M3 niet zijn, daar geloof ik helemaal niks van.
Wel jammer dat de nieuwe C63AMG beter is
De STI is ook steeds zwaarder geworden, toch zou ik graag de nieuwe willen hebben hoor. Onderhand weegt die 1470 kg.
2.5 ltr motor, dus meer koppel als ik er een grotere aanjager opzet en standaard DCCD waarbij ik 65% van de aandrijving op de achteras kan zetten. Kun je ook heerlijk mee driften 8)
Kortom, wat ik net al zei, dit waait echt wel over, binnen een jaar hoor je de E46 bezitters die het niet kunnen of willen betalen nog steeds jammeren, terwijl de rest dan allang die V8 8400 t/pm laat draaien 8) Zo slecht zal die nieuwe M3 niet zijn, daar geloof ik helemaal niks van.
Wel jammer dat de nieuwe C63AMG beter is

- romo
[img:350:270]http://img377.imageshack.us/img377/6026 ... teraj0.jpg[/img]
"It's ok guys, the new M3 is horrible, we have nothing to worry about...."
"It's ok guys, the new M3 is horrible, we have nothing to worry about...."
- Macboy
- romo
- romo