iPhone
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: iPhone
Je kunt als je wilt Face ID ook uitschakelen en uitsluitend via een code je telefoon unlocken net zoals dat nu ook bij Touch ID kan, we gaan het zien hoe goed/makkelijk het werkt, ik verwacht (na gewenning) dat het prima zal werken ...
- Macboy
Alleen code is natuurlijk zonde. Ben benieuwd op welke afstand het werkt en of het in het donker kan.
Verder begrijp ik dat je naast het kijken ook eerst omhoog moet swipen toch ? Dus niet dat hij open gaat alleen als je kijkt (wat inderdaad onhandig kan zijn). Tegelijkertijd moet je dan wel weer “onnodig” swipen. Dus toch omslachtiger ?
Ben benieuwd naar dergelijke gebruikservaringen.
Wat ik nog steeds vreemd vind: zie veel lege ruimte tussen de icoontjes. Waarom dan niet nog een extra rij icoontjes mogelijk maken of anders gewoon plek voor de homeknop ? Het lijkt me dus dat de telefoon dan onnodig groot is gemaakt cq geen gebruik maakt van de extra ruimte ?
Verder begrijp ik dat je naast het kijken ook eerst omhoog moet swipen toch ? Dus niet dat hij open gaat alleen als je kijkt (wat inderdaad onhandig kan zijn). Tegelijkertijd moet je dan wel weer “onnodig” swipen. Dus toch omslachtiger ?
Ben benieuwd naar dergelijke gebruikservaringen.
Wat ik nog steeds vreemd vind: zie veel lege ruimte tussen de icoontjes. Waarom dan niet nog een extra rij icoontjes mogelijk maken of anders gewoon plek voor de homeknop ? Het lijkt me dus dat de telefoon dan onnodig groot is gemaakt cq geen gebruik maakt van de extra ruimte ?
-
OnlineWJ
Ik heb net een review zitten kijken maar ik wacht nog wel een tijdje tot ze uit hebben gevogeld hoe het echt fatsoenlijk werkt, hier werd ik niet warm van namelijk.
Was trouwens ook een witte met chrome rand en zwart front, werd ik ook niet vrolijk van.
Was trouwens ook een witte met chrome rand en zwart front, werd ik ook niet vrolijk van.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik wacht ook even beleefd op de volgende ervaringen en recensies.
Dus;
Vinger ID
Face ID
Waarom dan geen;
Voice ID? (naar mijn beste weten zijn alle stemmen uniek, verandert ook niet in de tijd, dit itt je gezicht)
Hup, aanspreken dat kreng en doen wat ik zeg, engage......oh das Star Trek
Nou ja, iPhone XII zal het wel weer de norm zijn en standaard worden
Dus;
Vinger ID
Face ID
Waarom dan geen;
Voice ID? (naar mijn beste weten zijn alle stemmen uniek, verandert ook niet in de tijd, dit itt je gezicht)
Hup, aanspreken dat kreng en doen wat ik zeg, engage......oh das Star Trek

Nou ja, iPhone XII zal het wel weer de norm zijn en standaard worden

-
Je zit toch niet alleen naar het homescherm te kijken?Macboy schreef: 31 okt 2017, 23:04

De ruimte is er en apps schalen op en laten dus meer zien. Voor het homescherm zal het esthetisch mooier zijn om er wat ruimte tussen te laten.
- Roy RS
Een groot scherm is prettig om te produceren in numbers of pages, films kijken, lezen, games etc etc
Maar als je alleen het homescreen gebruikt, zou ik gewoon een 5s kopen, lekker compact en hufterproof.
Ik heb de X besteld omdat ik juist een groot scherm prettig vindt met filmpjes kijken, navigeren en internetten.
Ik hoop dat de knopjes van t toetsenbord nu groter zijn, toen ik van de 5s naar de 6s ging bleek dat ze meer knopjes erin gefrot hadden ipv grotere toetsen...
Maar als je alleen het homescreen gebruikt, zou ik gewoon een 5s kopen, lekker compact en hufterproof.
Ik heb de X besteld omdat ik juist een groot scherm prettig vindt met filmpjes kijken, navigeren en internetten.
Ik hoop dat de knopjes van t toetsenbord nu groter zijn, toen ik van de 5s naar de 6s ging bleek dat ze meer knopjes erin gefrot hadden ipv grotere toetsen...
-
OnlineWJ
Dan had je beter een Plus kunnen nemen. Heb je ook wat meer ruimte tussen palm en duim, typt makkelijker. 

- Booooh
Dit dus en daarnaast is de telefoon zelf nauwelijks groter dan een standaard 6/7/8 maar het scherm wel groter dan de Plus, abacadabraTom schreef: 01 nov 2017, 08:42Je zit toch niet alleen naar het homescherm te kijken?Macboy schreef: 31 okt 2017, 23:04
Wat ik nog steeds vreemd vind: zie veel lege ruimte tussen de icoontjes. Waarom dan niet nog een extra rij icoontjes mogelijk maken of anders gewoon plek voor de homeknop ? Het lijkt me dus dat de telefoon dan onnodig groot is gemaakt cq geen gebruik maakt van de extra ruimte ?![]()
De ruimte is er en apps schalen op en laten dus meer zien. Voor het homescherm zal het esthetisch mooier zijn om er wat ruimte tussen te laten.

- Macboy
Maar geen andere reden voor de icoontjes dus. Maar goed ik snap ook wel dat je het overzichtelijk wil houden en dat het er esthetisch goed moet uitzien. Bovendien kun je de apps ook in groepen plaatsen.
-
OnlineWJ
Wist niet dat dit kon, misschien voor sommige hier ook wel een handig weetje;
De vermoorde Graciëla stuurde elf SOS-meldingen. Hoe werkt dat precies?
http://www.rijnmond.nl/nieuws/160916/De ... at-precies
De vermoorde Graciëla stuurde elf SOS-meldingen. Hoe werkt dat precies?
http://www.rijnmond.nl/nieuws/160916/De ... at-precies
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Ook handig is om in de standaard health app telefoonnummers in te stellen. Mocht je onwel worden, aanrijding etc. dan kunnen mensen vanaf je lockscreen toch naar familie bellen.
Dus lockscreen => emergency => medical id even checken.
Ook allergieën etc kan je daar opgeven.
-
-
Ik wist niet dat het zo kon en vraag me af of hulpverleners hier en in het buitenland het wel weten?Eric Z schreef: 01 nov 2017, 21:30 Ook handig is om in de standaard health app telefoonnummers in te stellen. Mocht je onwel worden, aanrijding etc. dan kunnen mensen vanaf je lockscreen toch naar familie bellen.
Wat ik vaak doe als ik op reis ben is een screenshot maken van notities met telefoonnummers en bijzonderheden en dat tijdelijk als mijn homescreen instellen. Zodoende is die info automatisch zichtbaar zodra de mobieltje wordt aangezet.
-
OnlineWJ
Zou me niks verbazen als hun dat op een of andere cursus ingegoten krijgen.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
^^^Zou het je wel verbazen als het niet zo is?
- JP
Hulpverleners gaan heus niet in je telefoon pluizen. Er zijn ook armbandjes met een qr-code om je gegevens in te zetten (zoals medicatie en allergieen) zie je het al voor je als je een ongeval/toeval krijgt? Alsof ze eerst hun QR-lees app gaan opstarten..... nope....
-
OnlineWJ
Natuurlijk wel, waarom niet?
Als iemand word aangereden dan weet je de oorzaak en kan je via twee bewegingen op de telefoon contacten achterhalen, politie brandweer en omstanders kunnen dat.
Als iemand een toeval krijgt dan kunnen ze aan de info in de telefoon ook zien waar de oorzaak wel eens zou kunnen liggen en dat doorgeven aan het ziekenhuis.
Vaak zijn dat allemaal dingen die ze aan je vragen als je bij kennis bent, nu kan dat gewoon bekeken worden met twee bewegingen op de telefoon als iemand niet aanspreekbaar zou zijn.
Als iemand word aangereden dan weet je de oorzaak en kan je via twee bewegingen op de telefoon contacten achterhalen, politie brandweer en omstanders kunnen dat.
Als iemand een toeval krijgt dan kunnen ze aan de info in de telefoon ook zien waar de oorzaak wel eens zou kunnen liggen en dat doorgeven aan het ziekenhuis.
Vaak zijn dat allemaal dingen die ze aan je vragen als je bij kennis bent, nu kan dat gewoon bekeken worden met twee bewegingen op de telefoon als iemand niet aanspreekbaar zou zijn.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Volgens mij is al geruime tijd aan te raden om iets van ICE in een telefoon nummer te zetten.
Omdat tegenwoordig iedereen een toegangscode heeft is dit een mooie opvolger. Als ik ergens in elkaar zak mag wie dan ook m'n telefoon gebruiken om familie etc te bereiken dit is IMO de perfecte oplossing. Hoe bekend dit is bij hulpdiensten weet ik niet, maar iedereen weet ook dat je met een geblokkeerde telefoon alarmnummers kan bellen. Dan zal dit besef ook wel langzaam aan breder bekend worden.
Omdat tegenwoordig iedereen een toegangscode heeft is dit een mooie opvolger. Als ik ergens in elkaar zak mag wie dan ook m'n telefoon gebruiken om familie etc te bereiken dit is IMO de perfecte oplossing. Hoe bekend dit is bij hulpdiensten weet ik niet, maar iedereen weet ook dat je met een geblokkeerde telefoon alarmnummers kan bellen. Dan zal dit besef ook wel langzaam aan breder bekend worden.
-
OnlineWJ
Sinds ik ios 11 geinstalleerd heb crashen bij mij apps wel erg vaak. Iemand anders last van? (7plus)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nergens last van op mijn iPhone 6 plus. Overigens is de 6 sinds de laatste 11.1 update weer behoorlijk sneller geworden.
Benieuwd naar de eerste iPhone X reviews.
Benieuwd naar de eerste iPhone X reviews.
- Hitz
- Auto: KIA
Heb er maar 8 gehad, dat wordt een hoop mensen teleurstellen..

- JP
Gelukkig heb je nog een Iphone 0.5 met draaischijf, zo te zien......
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Booooh
Begrepen dat ik nog wat geduld moet hebben
...

- Martijn_bmw
Dat worden drama levertijden....
Hoeveel orders had je?