Het grote DF cryptocurrency topic
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Dat nieuw nieuws bij stratis lijkt de flux een beetje tussen de 2.5 en de 5 euro te houden.
Misschien beter van die dips gebruik maken en te semi daytraden ipv hodl?
- dvh
Manmanman... Bitcoin
Toch wel beetje spijt dat ik die van mij voor 3750 weg gedaan heb........
Toch wel beetje spijt dat ik die van mij voor 3750 weg gedaan heb........
-
Probeer ik. Ik vind het alleen steeds zonde om op de top te verkopen. Dat 'moet' ik mezelf nog gaan aanleren. Winst is winst, en dan weer op de dip gokken. Maar ik had gewoon niet zo snel weer zo'n dip verwacht. Ik had verwacht dat na de fork de boel meer zou gaan stijgen. Hij heeft op 4.30 gestaan? Ik wilde de helft cashen bij 5.30/6.00smiley schreef: 01 nov 2017, 13:03 Dat nieuw nieuws bij stratis lijkt de flux een beetje tussen de 2.5 en de 5 euro te houden.
Had moeten cashen bij 4.30 & nu weer kopen. Maar ja, wanneer pak je de top & wanneer komt de dip terug. Over een anderhalve week weer een fork toch? Dat verklaard de dip.
Ow ja, dvh is een watje.
- Macboy
Voor de zoveelste keer: Stratis heeft al waanzinnige en ongekende klappers gemaakt. Dat gaat niet meer snel gebeuren. De meesten hier hebben helaas de boot gemist. Natuurlijk is de kans wel groot dat het richting €10 gaat, maar dan moet je gewoon geduld hebben en bovendien zal dan de hele coinmarkt ook mee groeien. Dus als Stratis naar €100 gaat verwacht ik dat BTC richting €100.000 zal gaan.
En natuurlijk doet BTC het gewoon erg goed. Als die het niet goed en stabiel doet, welke coin dan wel ? Dus dat was gewoon te verwachten. De altcoins zijn vrijwel allemaal bijzaak en doen het prima op de korte termijn. Op de lange termijn kan je beter wat stabieler investeren. Altijd BTC erbij hebben dus.
Verder allemaal gewoon geduld hebben !!
En natuurlijk doet BTC het gewoon erg goed. Als die het niet goed en stabiel doet, welke coin dan wel ? Dus dat was gewoon te verwachten. De altcoins zijn vrijwel allemaal bijzaak en doen het prima op de korte termijn. Op de lange termijn kan je beter wat stabieler investeren. Altijd BTC erbij hebben dus.
Verder allemaal gewoon geduld hebben !!
-
Onlinesmiley
- Macboy

BTC $6800 inmiddels !!!!!!!!
- dvh
Ja bizar.
En nog dik 10 dagen voor de fork... wat gaat er gebeuren... 10k?
En nog dik 10 dagen voor de fork... wat gaat er gebeuren... 10k?
-
Stratis dan toch maar weer in de dip gekocht,
Kon deze dip van 2.02 niet laten liggen.
op de lange tijd komt het toch wel weer goed.
Kon deze dip van 2.02 niet laten liggen.
op de lange tijd komt het toch wel weer goed.
- dvh
Ik zie hem nog wel naar 1 / 1.5 gaan voor de BTC fork
-
OnlineWJ
Haha Erik, hoeveel van die dingen heb je wel niet.
Ik ben aan het schuiven geweest, alles weer even in BTC gedumpt om met de hype train mee te liften en beetje in de gaten houden met wat sell orders mocht er iets boomen, en dan paar dagen voor de fork alles weer naar anders spul.
Ik ben aan het schuiven geweest, alles weer even in BTC gedumpt om met de hype train mee te liften en beetje in de gaten houden met wat sell orders mocht er iets boomen, en dan paar dagen voor de fork alles weer naar anders spul.
-
Een boel ondertussen.WJ schreef: 02 nov 2017, 11:58 Haha Erik, hoeveel van die dingen heb je wel niet.

-
OnlineWJ
Ik denk dat het nog even pijn doet maar na de fork zal het wel beter gaan, dan de echte Masternote release de 28e is de planning dus voor die tijd zal er wel weer een bump komen.
-
Top.WJ schreef: 02 nov 2017, 12:03 Ik denk dat het nog even pijn doet maar na de fork zal het wel beter gaan, dan de echte Masternote release de 28e is de planning dus voor die tijd zal er wel weer een bump komen.
Meer informatie mag je altijd hier neergooien uiteraard..... Dan hoef ik het zelf niet op te zoeken.

- Mark W. Scholten
+1Top.
Meer informatie mag je altijd hier neergooien uiteraard..... Dan hoef ik het zelf niet op te zoeken.![]()
![]()

-
- Auto: tja welke zal het worden?
Zucht, kan alleen met creditcard zo te zien.Mark W. Scholten schreef: 31 okt 2017, 16:00Ik gebruik zelf Coinbase en deze bevalt mij prima, idem ook andere collega's van mij. Momenteel kun je via Coinbase BTC, LTC en ETH kopen:kunt de coins op meerdere sites kopen maar WELKE zijn te vertrouwen? welke wallets gebruiken jullie?
https://www.coinbase.com/
Wellicht dat er betere zijn, maar mij bevalt het prima![]()
Bitcoin al 7000 dollar
-
OnlineWJ
btcdirect.euJeffrey026 schreef: 02 nov 2017, 13:59Zucht, kan alleen met creditcard zo te zien.Mark W. Scholten schreef: 31 okt 2017, 16:00Ik gebruik zelf Coinbase en deze bevalt mij prima, idem ook andere collega's van mij. Momenteel kun je via Coinbase BTC, LTC en ETH kopen:kunt de coins op meerdere sites kopen maar WELKE zijn te vertrouwen? welke wallets gebruiken jullie?
https://www.coinbase.com/
Wellicht dat er betere zijn, maar mij bevalt het prima![]()
Bitcoin al 7000 dollar
Anycoindirect.eu
Beide goed en betrouwbaar, kan bij beide ook met ideal.
- Mark W. Scholten
Of geld storten op de rekening. Vandaag geld gestort en kreeg al snel een bericht dat het was ontvangen. Wordt dan op de EURO wallet gezet. Maar wellicht dat de bovenstaande aanbieders ook prima zijn, ik kan alleen over Coinbase sprekenZucht, kan alleen met creditcard zo te zien.
Bitcoin al 7000 dollar

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
En weer een grens gepasseerd: cryptocurrency heeft nu een marketcap van 200 miljard dollar.
En BTC inmiddels op € 6350,= euro. Van die 200 miljard zit nu 105 miljard in Bitcoin.
En BTC inmiddels op € 6350,= euro. Van die 200 miljard zit nu 105 miljard in Bitcoin.

- Mark W. Scholten
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
Nondejuu. Wel steeds listiger vind ik. Eerst dacht ik met €2500 dure Bitcoin. Toen door €5000. Denk je, had ik toen maar gekocht. €5000 wel duur. Nu alweer ruim €6000+.
En verhaal begint weer opnieuw.
En verhaal begint weer opnieuw.
-
OnlineMParallel
Even voor mij. Coinbase is wél alleen hele Bitcoins?Macboy schreef: 31 okt 2017, 22:19 Voor de duidelijkheid: je kan ook 0,0367 BTC kopen he. Hoeft niet in hele coins. Je kunt dus rustig beginnen op bijvoorbeeld Poloniex. Overmaken via Anycoindirect via iDeal is dan een prima begin.
- Mark W. Scholten
Bij Coinbase kun je zelf bepalen wat je wenst te kopen. Kan een hele zijn maar ook een tiende. Zat gisteren te kijken wat ik eerder had gekocht en had bijvoorbeeld een keer 15 euro uitgegeven om wat te kopenEven voor mij. Coinbase is wél alleen hele Bitcoins?

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Klopt, je kunt gewoon een gedeelte kopen cq. voor een bepaald bedrag kopen. Een bitcoin is op te delen in 100 miljoen stukjes (satoshi), het is dus een mythe dat je altijd een hele BTC zou moeten kopen.
Feitelijk is er dus ook niet echt schaarste qua Bitcoins maar lijkt dat maar zo, omdat de eenheden vrij groot zijn.
Feitelijk is er dus ook niet echt schaarste qua Bitcoins maar lijkt dat maar zo, omdat de eenheden vrij groot zijn.
-
OnlineMParallel
-
Onlinesmiley
Bitcoin Cash 100% stijging op een week.
Waar zou dat naartoe gaan?
Waar zou dat naartoe gaan?