Gister, na jaren niet geweest te zijn, weer eens een kijkje gaan nemen bij de Ring. Dit keer samen met mijn vriendin. Die was mega enthousiast

We hadden een hotel in Bonn en waren er tegen 11 uur. Auto geparkeerd bij Breidscheid en omhoog gelopen langs miss hit miss. Op dat moment was de baan nog/alweer gesloten want er kwam niets langs. Na een kwartier wandelen kwamen de eerste auto's voorbij. Als je er een tijd niet geweest bent blijft het een bizar iets. Al die bijzondere auto's die je normaal nooit zo hard een hoek om ziet gaan en vooral ook dat het mag. Dacht 10 jaar geleden dat het nu wel over zou zijn, net als de ongelimiteerde autobahn maar gelukkig zat ik er naast. Uiteindelijk naar Adenauer forst gelopen en daar nog even staan kijken maar daar staan teveel hekken aan die kant om iets te kunnen zien. De linkerbocht daarvoor met de curb aan de linkerkantwas wel spectaculair! Sommige bestuurders die hem daar vol overheen smijten in een vierwieldrift
Daarna weer teruggelopen waarbij een witte e36 een achterwiel verloor in de compressie van de links-rechten combinatie voor miss hit miss. Die wist de slip gelukkig op te vangen aangezien het een redelijk blinde bocht is daar. Ben samen met mijn vriendin maar druk gaan gebaren dat het tempo naar benden moest waar de meeste rijders keurig van het gas af gingen. Daarna nog een schnitzel gegeten bij de imbiss en nog even gekeken bij de grote parkplatz. Dat is echt enorm geworden daar
Daarna via Pflantzgartrn, waar net een ongeluk was gebeurd met een impreza en een M3 naar huis gereden. Van het voorjaar snel weer terug en dan moet mijn vriendin maar eens mee met die AMG GTR
Stefan W. Zag je nog voorbij komen. Even gekeken op de parkeerplaats maar je helaas daar niet gezien.