Genoeg ruimte en schuur plek voor 2 autos

Genoeg ruimte en schuur plek voor 2 autos
Je baas moet nog een stuk meer aftikken328Ti schreef: 22 okt 2017, 20:58Klopt luco,Luco schreef: 22 okt 2017, 19:41 maar je krijgt wel loonsverhoging en een leasewagen.
dan betaal je van de loonsverhoging toch je bijtelling.
Alleen voelt het niet als een loonsverhoging als je een behoorlijke bijtelling moet aftikken. Mooie vooruitzichten en verantwoordelijkheden etc.
Maar goed dat is iets wat ik nu een keuze in moet maken.
Hoe bedoel je dat?Luco schreef: 22 okt 2017, 22:52 Bij mijn opdrachtgever kunnen ze vanaf een bepaalde functie kiezen.
Je krijgt standaard een leaseauto, wil je die niet krijg je een cashoptie.
Uiteraard mag ik ook nog een contract tekenen en daar zitten weer allemaal restricties in. Ik ben erg benieuwd wat daar instaat. Ben er daar heel simpel in, als het te gortig wordt , streep ik die eruitArthur schreef: 23 okt 2017, 03:46 Ik zou de bijtelling pakken, met 400,- per maand zorgeloos rondrijden is toch een koopje? Helemaal als je ook nog op kosten vd zaak mag tanken in het buitenland. Toen ik leaste was dat bij ons bedrijf wel zo, dus de wintersport werd er ook nog eens goedkoper van. En als je die bijtelling ook als salarisverhoging krijgt rijd je hem eigenlijk "gratis"Waarbij je alle onzinnige priveritten met die leaseauto doet en de leuke priveritjes met de E46. Kost 'ie ook vast geen 325,- meer per maand. En als jij vrij bent kan je vriendin de leaser meenemen naar het werk, scheelt weer kosten voor de priveauto. Vergeet ook niet de 240,- per maand die je aan de 206 kwijt was, maar dan niet meer hebt omdat je die verkoopt. Onder de streep moet je dan wel een 250,- p/m kunnen overhouden. Ik zie alleen maar plus plus plus
![]()
Ik vermoed de leasenorm als salaris uitbetaald krijgen en dan zorgen dat je daar prive voor rijdt.
Ik hoef niet zo nodig lease, dat is dus het verschil tussen heel veel collegas en mij. Die vinden een peug 308 break daadwerkelijk lekkerder rijden als bijvoorbeeld een e46. Ik wordt kotsmisselijk in die hokken met vage besturing. Daarom ook enigzins blij dat ik een passat kan rijden. Echter, power zit er gewoon niet in, om impotent van te worden!Wouter81 schreef: 23 okt 2017, 08:18 Oude rommel eruit en gewoon bijtelling betalen, is uiteindelijk een koopje natuurlijk om voor vierhonderd euro all-in een nieuwe auto te rijden.
Ok, dat zou helemaal mooi zijn maar daar gaat mijn werkgever niet in meeArthur schreef: 23 okt 2017, 09:51Ik vermoed de leasenorm als salaris uitbetaald krijgen en dan zorgen dat je daar prive voor rijdt.
Daar verschillen de meningen in. Ik rijd liever in ouwe bmw,s: call me a retard... Functioneel ga ik er wel op vooruit daar ik een klein gezinnetje aan het stichten bendvh schreef: 23 okt 2017, 08:33 Nouja dat dus.
Ik begrijp heel het punt niet zo..
Je rijdt een E46 op LPG.. wauw.
Dan rijdt ik liever in een frisse nieuwe Passat voor 400,- all in with no Worry
Soort private lease zeg maar..![]()
Nee ecoschudder policy: motortjes die het zuinigst op papier zijn mag je uitkiezenMacboy schreef: 23 okt 2017, 01:06 Voor dat geld kan je nooit zonder zorgen een nieuwe auto rijden. Lekker leasen dus. Als werknemer een ideale optie.
Helemaal als je met beetje bijbetalen iets snellere diesel kunt krijgen. Al gevraagd of dat een optie is ?
Mooi anti geluid JWJan-Willem schreef: 23 okt 2017, 10:38 In mijn bedrijfsauto zit een gps kastje, ik gebruik die auto alleen zakelijk.
Verder hoef ik niks bij te houden, die rit registratie gaat allemaal automatisch.
Persoonlijk zou ik die passat alleen zakelijk rijden.
De 206 eruit kicken en lekker met die e46 prive gaan rijden.
Dat geld wat je nu kwijt bent aan de e46 mocht je hem goed kunnen verkopen kan je nog een hoop onderhoud voor doen en gas voor tanken.
Het is misschien wel goedkoop om voor €400 per maand een nieuwe auto te rijden, maar als het een auto is waar je er verder niks mee hebt en er geen driving-fun aan beleeft is het nog te duur.
Ik ben altijd weer blij als ik in mijn eigen oude hok stap![]()
Betreft een internationale baan met uithoeken zoals baltische staten, scandinavische landen en Oostenrijk/Swiss. Veel vliegen maar ook veel lange stukken rijdendvh schreef: 23 okt 2017, 11:31 Ik beleef sowieso weinig driving fun in mijn dagelijkse ritjes. En moet je een keer ergens naartoe dan is het druk of je staat in de file.
Wat ik daarom belangrijker zou vinden in een frisse auto die comfortabel is en met leuke gadgets. Daar haal ik dan nog wat fun uit. Owja en hij moet ook een beetje glimmen op de oprit.
2000USA schreef: 23 okt 2017, 15:44 Zelf hier ook zo'n 308SW sukkelaarVoor 300-400 p/m in een nieuwe comfortabele auto, beter wordt het niet.
1275kg met 120pk, voor 90% van het dagelijks verkeer meer dan voldoende, en kan je er nog een stevige prent mee scoren...
Passat zou ook niet direct mijn keuze zijn, maar de lange wielbasis en ruimte ga je op jouw afstanden zeker waarderen.
Ik zou zeggen, zeker met een kleintje op komst, doe 1 van (of allebei) de privé-auto's de deur uit.
dvh schreef: 23 okt 2017, 11:31 Ik beleef sowieso weinig driving fun in mijn dagelijkse ritjes. En moet je een keer ergens naartoe dan is het druk of je staat in de file.
Wat ik daarom belangrijker zou vinden in een frisse auto die comfortabel is en met leuke gadgets. Daar haal ik dan nog wat fun uit. Owja en hij moet ook een beetje glimmen op de oprit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten