Heb vorige week 17 uur in 'n luxe tourbus gezet over 'n afstand van 700km(Medellin-Barranquilla)
Maar ga vooral door met deze grappenmakerij allen.

In dat geval steek ik wel wat meer geld in 1 van m'n andere hobby's. Denk dat electro 2-wielers bijvoorbeeld leuker zijn dan 4-wielers. En bootjes varen ook prima op electro/wind.Tom schreef: 19 okt 2017, 12:45 Dat iedereen zo lang mogelijk wil blijven genieten van de huidige auto's snap ik. Maar er komt een tijd dat dat heel lastig is (want je eigen auto valt bijna uit elkaar en wat nog goed is is amper te koop, wat er te koop is is te duur en ze worden door de overheid weggepest). Er is dan wel een mini-918 met 4 cilinder en elektromotoren te koop. En BMW heeft een M2 met i8 techniek. Performance hetzelfde of beter dan nu. Beide in de prijslijst voor ~70K nieuw (met de normale afschrijving mocht je nooit nieuw kopen, dus na 4 jaar bijv. 35K als dat wel je budget is). Of bedank je vriendelijk en zoek je een andere hobby?
Wat moeten fabrikanten doen om toch met lage emissie een leuke auto te leveren? Hoe moet die eruit zien? Of kan dat niet?
918: 6.57 1640kg 887pkTom schreef: 18 okt 2017, 19:55 Die supercars (918, P1, LaFerrari) zijn natuurlijk nog steeds bruut, ondanks hun elektromotoren.
Met 2002 Turbo's en 320Turbo's werd al geraced voordat ///M überhaupt bestond.Gijzert schreef: 19 okt 2017, 21:07 Nja, eerst was het heiligschennis dat een M auto met een turbo op de markt kwam. Nu is het ongeveer de holy grale.
Wie weet wat de fabrikanten gerealiseerd krijgen als ze echt hun best doen?
Het is net Walibi, een uur in de rij voor 45 seconden plezier.Robin schreef: 19 okt 2017, 19:55 Electroauto's zijn qua sportiviteit op dit moment one trick ponies: Als 'n bezetene 0-100, na drie keer accu leeg.
Da's niet leuk.
Wat snap je wel? Ik heb nog nergens m'n mening gegeven.
Dit is een mening toch of heb je alle wijsheid in pacht?Tom schreef: 19 okt 2017, 19:38 Zie die nieuwe Volvo coupe... die heeft een 4 cilinder met daarnaast elektromotoren, dat ding heeft dus 600pk.
Over een tijd hebben alle merken die know-how wel in huis en zijn benzinemotoren met 6 of meer cilinders praktisch verboden. Duurt nog even maar gaan we nog mee maken.
Het zal niet zo zijn dat alle sportieve merken de fabrieken dan maar sluiten om alleen veredelde scootmobielen te maken... kortom die M's, RSen, Porsches, al het sportieve spul zal die kant op (moeten) gaan en men zal er het beste van moeten maken... en 600pk is kennelijk peanuts als zelfs Volvo het kan. Ontwikkelingen gaan door en accu's zullen wellicht ook beter en lichter worden (en kunnen in de bodem dus laag zwaartepunt). Dus Robin.. je M2 moet er een keer uit en in de showroom is het sportiefste wat er staat de nieuwe iM2.. 3 cilinder met elektromotoren en 550pk met keuze tussen awd/rwd via knop op middenconsole.. gewicht hetzelfde.. lager zwaartepunt.. 1 op 18 mogelijk.. geen 4 uitlaten meer en geluid is natuurlijk kut. Andere hobby zoeken of toch maar doen?
Jawel Tom.
Je rijdt 'n agile Alfa en je komt met een 600pk Volvo Globetrotter als zijnde DF toekomst:)Tom schreef: 20 okt 2017, 10:10 Leg iemand anders woorden in de mond of wijs mij op m'n woorden, waar zie ik het positief in?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten