Geen ervaring..... Gelukkig denk ik zo.Arthur schreef: 11 okt 2017, 09:36 Apeldoorn en auto's...![]()
Maar goed, heeft iemand ervaring met autobedrijf Tonny Keijzers?
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Luxe-tv-a ... ank-200122
Geen ervaring..... Gelukkig denk ik zo.Arthur schreef: 11 okt 2017, 09:36 Apeldoorn en auto's...![]()
Maar goed, heeft iemand ervaring met autobedrijf Tonny Keijzers?
Tsja, lastig als iemand belasting ontduikt, kan dat niet gelijk iets zeggen over de kwaliteit van de auto's die er staan.
Doe jij ook in leningen dan?Fabian schreef: 11 okt 2017, 13:06 Er gaan veel verhalen over, zal zeker een kern in zitten.
Maar veel van "mijn" auto's kwamen ook bij hem terecht, en daar was toch echt niets mis mee![]()
Zo is het, heb genoeg gezien/meegemaakt dat er hele slechte auto's bij dealers stonden die met importeur-labels van 12mnd garantie verkocht werden en heb zat goede auto's gekocht bij handeleren.....Jeroen schreef: 11 okt 2017, 17:12 Een slechte handelaar kan goede auto's hebben.
Een goede handelaar kan slechte auto's hebben.
Het blijft toch dozen schuiven.
als je iets negatiefs over ze schrijft komen ze ook langs bij je thuis he, soort van serviceArthur schreef: 12 okt 2017, 14:20 Ik was sarcastisch
Maar d’r staat wel een mooie wagen en die is een jaar oud, dus nog fabrieksgarantie. Maar dat die gasten dan nog bestaan, met zo’n instelling?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot], PetervdH en 4 gasten