Arthur schreef: 07 okt 2017, 20:11 Tja, een 996 is mss niet de begeerlijkste Porsche maar een E30M3 is gewoon een sjonniemobiel. 10x liever een 996. Sterker nog, ik heb nog liever m'n Golf.
Ieder z'n meug![]()

Arthur schreef: 07 okt 2017, 20:11 Tja, een 996 is mss niet de begeerlijkste Porsche maar een E30M3 is gewoon een sjonniemobiel. 10x liever een 996. Sterker nog, ik heb nog liever m'n Golf.
Ieder z'n meug![]()
Ik stond erbij en ik keek ernaar (want ik maakte het filmpje), is alweer even geleden, maar ik meen me ook zo'n €8k te herinneren voor die GT40. Z'n behandelingen beginnen bij zo'n €1000-1500, uiteraard afhankelijk van de auto, de wensen en de huidige staat. Nou ben ik al heel trots als ik 1x per maand naar de wasstraat ga, maar ik heb echt met open mond staan kijken.Luca schreef: 07 okt 2017, 19:04 Zag ik. Daarom de vraag. Maar de Ford kost totaal dus 8000,- ?? Ik heb het filmpje nog een keer bekeken maar er worden geen bedragen genoemd. Dus waar komt die 8000,- vandaan.
+1.MParallel schreef: 08 okt 2017, 12:30 En Luca, laat je niet gek maken. Het is jouw droomauto, dus lekker mee doen wat jij wilt. Who cares als het in het algemeen niet de meest geliefde is.
MartijnGizmo schreef: 08 okt 2017, 11:05Ik stond erbij en ik keek ernaar (want ik maakte het filmpje), is alweer even geleden, maar ik meen me ook zo'n €8k te herinneren voor die GT40. Z'n behandelingen beginnen bij zo'n €1000-1500, uiteraard afhankelijk van de auto, de wensen en de huidige staat. Nou ben ik al heel trots als ik 1x per maand naar de wasstraat ga, maar ik heb echt met open mond staan kijken.Luca schreef: 07 okt 2017, 19:04 Zag ik. Daarom de vraag. Maar de Ford kost totaal dus 8000,- ?? Ik heb het filmpje nog een keer bekeken maar er worden geen bedragen genoemd. Dus waar komt die 8000,- vandaan.
Rick is echt een totale vakidioot (op de beste manier denkbaar), hij liet ons ook wat resultaten zien van andere auto's, onvoorstelbaar. Ik kan me op dit moment niet voorstellen dat ik er ooit het geld voor over zou hebben, maar als je je auto echt in zo'n staat wilt hebben is deze toko absoluut een aanrader!![]()
Dat dus. Het is geen droomauto als je wakker ligt van afschrijving/waardevermindering. Dan is het geen droomauto, maar een investering.Jussi schreef: 08 okt 2017, 12:42 En zelfs al wordt ie minder waard. We vinden het prima om 50% afschrijving op daily's te pakken maar een beetje afschrijving op een weekend classic is niet ok?
Het is een droomauto maar het maakt het nog veel leuker als er geen afschrijving of waardevermindering isMParallel schreef: 08 okt 2017, 13:32Dat dus. Het is geen droomauto als je wakker ligt van afschrijving/waardevermindering. Dan is het geen droomauto, maar een investering.Jussi schreef: 08 okt 2017, 12:42 En zelfs al wordt ie minder waard. We vinden het prima om 50% afschrijving op daily's te pakken maar een beetje afschrijving op een weekend classic is niet ok?
Yes, PS = PC.
Niks mooier om zoiets moois te bekijken. Soms is het leuker iemand in jouw auto te zetten en dan met een andere auto ervoor / erachter te gaan rijden zodat je op een andere manier van je auto kan genieten.Mike R32 schreef: 08 okt 2017, 21:12 Luca ik begrijp je helemaal. Ben ook meer poetser dan rijder. De auto tot in de details verbeteren en OEM+ maken. Vervolgens met een biertje de schoonheid van de auto bewonderen. Weet zeker dat jij ook een paar keer per dag naar de auto kijkt in de garage en de auto na elk ritje met de hand wast. Waak ervoor dat het jezelf niet in de weg gaat zitten want de volgende stap is vaak verkoop en daarna de grote spijt.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bjeffindividual en 1 gast