Niet tunen aub..... is ook absoluut niet nodig. Die Audi was out of this world op de tussen acceleraties maar als je me vraagt "zou je het nog eens doen" dan zeg ik nee. Wel zou ik een biturbo TDI de roetpotten laten verwijderen (hij regenereert echt enorm vaak en dat voel je echt wel) en laten ecotun n, dus alleen een lager verbruik. Het is bizar dat die wagen dik 1 a 1.5liter per uur gebruikt bij 100kmh gemiddeld om die roetpotten op temperatuur te houden.
Ok wat is er mis met de Audi. Als eerste het weggedrag past niet bij wat ik zoek. Dat is persoonlijk natuurlijk, heb hem electronisch verlaagd dat verbeterde al enorm. Problemen moet je zien in de trend van een bestuurdersstoel die rammelt, kraakjes rammeltjes, kleine electronische storingen (meeste zelf verholpen), voortdurende storingen aan de standkachel.
Absoluut fenomenaal is natuurlijk het Quattro systeem in de sneeuw, de onstopbaarheid op winterbanden, en op die A8 scheermes wielen een enorm fraaie limousine om te zien.
Diesel is ook niet zo mijn ding, ik tank toch altijd in Belgi op Duitsland dus dan doet benzine ook niet zo een pijn.
Kreeg een offer you cannot refuse en omdat ik op termijn toch weer een M5 wil is dit een hele fraaie brug naar de toekomst
Een standaard biturbo TDI Dick, heel fraai, tune hem niet, koop met garantie. Ik heb evt nog een set 20" wiel n en kastje tbv electronisch verlagen voor je. Het is een fantastische wagen om te zien en los van het gezeur heb ik er toch 50.000km mee gereden, snelle kms zelfs