thrustmaster t500 rs logitech G29 etc...

Je gaat nu wel heel offtopic, op en aanmerking over het verloop van draadjes kan je misschien beter melden bij een moderator ipv in een gaming draadje.Macboy schreef: 27 sep 2017, 19:47 Er zijn genoeg draadjes over sturen hier te vinden ! Even centraal houden wel zo makkelijk.
Gvd lijk wel een forumdominee ....
Ik heb de thrustmaster T300 RS en ben daar echt voor te spreken. Is ook niet zo duur toch? Ik heb hem gewoon gekocht bij de mediamakrt, lekker makkelijk.Peter-Paul schreef: 27 sep 2017, 13:17 Het stuur is idd niet heel goedkoop, maar als je het afzet tegen een dagje ringen in real life dan is het peanuts in vergelijking tot bijvoorbeeld het prijsverschil met een Thrustmaster T300 RS GT.
De T-GT is net bezorgt samen met een Playseat camping klapstoel, maandag maar is even testenReind schreef: 04 okt 2017, 11:54Ik heb de thrustmaster T300 RS en ben daar echt voor te spreken. Is ook niet zo duur toch? Ik heb hem gewoon gekocht bij de mediamakrt, lekker makkelijk.Peter-Paul schreef: 27 sep 2017, 13:17 Het stuur is idd niet heel goedkoop, maar als je het afzet tegen een dagje ringen in real life dan is het peanuts in vergelijking tot bijvoorbeeld het prijsverschil met een Thrustmaster T300 RS GT.
Meer knopjes en het stuurwiel zou extra beleving moeten geven, buiten GT Sport om ziet de playstation het stuurwiel als een T300.
Dit dus !Reind schreef: 05 okt 2017, 10:30 Binnenkort maar weer eens Gran Turismo spelen online. Was destijds altijd erg leuk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten