November is trouwens vroeg dit jaar in Engeland, want ik krijg net bericht dat m'n stoelen verzonden zijn!

Ik kocht deze bij een Engels raceteam via een ander forum, omdat de Duitse Dr Krumm niet reageert op emails. Volgens mij was een nieuwe originele ook al prima geweest, maar als we toch bezig zijn...964aircooled schreef: 02 okt 2017, 21:40 Is dat een originele bypassvalve of van een ander merk ? Wat kost ie?
In het begin wel, was volgens mij 1 ombouw met een K20, en een Engelse tuner die VAG's 1.8T erin hing, maar is natuurlijk een enorme niche-markt, zeker nu de auto's wat ouder zijn. Het Engelse 1320MINI doet wel redelijk wat turbo-conversies, maar dan heb je voor €10.000-15.000 een MINI met 400pk waar je verder niet zo heel veel aan hebt.Niels schreef: 02 okt 2017, 23:40 Gaaf weer Martijn!
Worden er ook wel niet Mini motoren geswapt in zo'n ding? Een lekkere Honda toeren janker bijvoorbeeld?
Aan de motorkap te zien wel, of is die luchthapper niet alleen bij S-modellen?
Is een ekte S. Voor zover ik weet heeft de R53 alleen de luchthapper ook echt functie een R56 heeft de peug turbo en is de luchthapper wel aanwezig maar fak
Yes, met de chromen grill van een Cooper omdat dat wat meer bij het geheel past. Is een facelift uit 2012 (met de betere N18-motor) in Highgate-uitvoering, lekker compleet met leer, navi, H/K, etc. Heel de zomer open kunnen toeren, o.a. een tripje naar Luxemburg en eentje naar de Nordschleife gemaakt.