Mijn beleving in de Audi. Het betreft hier de 1.5 TFSI 150pk de opvolger van de 1.4. De S tronic bak in combinatie met de motor heb je een erg vlotte wagen. Het valt mij op dat mijn A3 net wat sneller is op de rechte lijn dan deze jongen maar dat mag de pret niet drukken.
De auto heeft automatische cilinderuitschakeling dus het licht denk ik aan de stand van t gaspedaal op de snelweg dat de auto 2 cilinders uitschakelt.
Het afgezaagde stuurwiel zit lekker in de hand en de knopjes zijn overzichtelijk op het stuur en het dashboard. De LED sfeerverlichting in het interieur leid je niet af. De multifunctionele tellerbak met de navigatie erin verwerkt is even wennen maar het leid je totaal niet af en je kan het haarfijn afstellen. Het panoramadak is een genot en heb er gretig gebruik van gemaakt. Windgeruis is er gewoon niet doordat er een soort spoilertje omhoog komt als je het dak open laat schuiven. Sportonderstel voor een FWD vind ik heerlijk sturen, lekker direct in de bochten. De wagen is niet kneiterhard geveerd maar ook niet te soft. Voor mij is dit een perfect onderstel. De sportstoelen zitten trouwens subliem. Heb genoeg grip via de wangen en ze zitten niet te hard en ook niet te zacht. Perfect voor lange afstanden ook.
Hier wat foto's.

Hier wat filmpjes. Mijn excuus voor de slechte kwaliteit van de telefoon.