lijkt me een goed plan! er waren nog plekken zatHJ2 schreef: 03 okt 2017, 11:45 Ik zie een immer groeiende en jaarlijks terugkerende meeting in de dop.
Lijkt me leuk om eens een kijkje te komen nemen!
Wow, en nu gewoon al 2 posts!Haantje schreef: 03 okt 2017, 10:45 Leuke meeting zondag! Had nog langer willen blijven kletsen, maar was druk met die kleine van me (en haar buggy) op veilige afstand van alle auto's te houden![]()
Maar nu ben ik ook niet meer te stoppen: ik verwacht in 2024 al op een post of vier a vijf te zitten!MartijnGizmo schreef: 03 okt 2017, 12:34
Wow, en nu gewoon al 2 posts!Leuk dat je deze gelegenheid aangreep om uit de anonimiteit te komen.
Z'n gele schoenen en jas waren puur toeval. Bij het vertrekken viel me op dat hij ook nog een geel horlogebandje om had. Puur toeval...Downforce Hans schreef: 03 okt 2017, 14:32 Ik vond het leuk om Habib ook weer een s te spreken, was wel al 6 jaar geleden denk ik.
Mooi ding ook die Mercedes, had ik graag nog wel even in willen zitten..........next time better.....![]()
De C63s is nu weg, maar als er wat nieuws voor in de plek is (Boxster GTS??) help ik graag mee!Luco schreef: 01 okt 2017, 19:29 Ik wil wel een keer een brabant toertocht organiseren met wat hulp.
Leuk!
Thanks! Dat zou inderdaad kunnen. Las dat een 16 jarige jongen dat organiseert! Mijn petje af voor hem!Booooh schreef: 01 okt 2017, 23:55Strada 2017 volgens mij ...Luca schreef: 01 okt 2017, 23:50Ze kwamen vanuit Doorn. Gingen lunchen in De Steeg. Ben de naam vergeten van het evenement. Maar het waren heel veel bijzondere auto’sE60 M5 schreef: 01 okt 2017, 23:38
Lambo's, Ferrari's etc?
Ik zag een hele stoet ter hoogte van Ede.
Vroeg me al af waar ze heen gingen.![]()
Insgelijks Hans! Misschien zelfs nog langer geleden, de tijd vliegt!Downforce Hans schreef: 03 okt 2017, 14:32 Ik vond het leuk om Habib ook weer een s te spreken, was wel al 6 jaar geleden denk ik.
Mooi ding ook die Mercedes, had ik graag nog wel even in willen zitten..........next time better.....![]()
Hahaha, ja van de horlogebandje klopt het.allen schreef: 03 okt 2017, 16:07Z'n gele schoenen en jas waren puur toeval. Bij het vertrekken viel me op dat hij ook nog een geel horlogebandje om had. Puur toeval...Downforce Hans schreef: 03 okt 2017, 14:32 Ik vond het leuk om Habib ook weer een s te spreken, was wel al 6 jaar geleden denk ik.
![]()
HahaDownforce Hans schreef: 03 okt 2017, 17:13 Die beste man was gewoon goed gekleed, kan jij een voorbeeld aan nemen.
Jou zie ik meestal in het blauw.........overall blauw...... maar dat heeft natuurlijk te maken met sleutelen wat je moet doen om dat hok weer te laten starten.........![]()
Ok, toch niet heel verstandig misschien.
OG-er. Heb je in tijden niet gezien Frank.