ErikS schreef: 23 sep 2017, 14:37 Met jouw reactie ben je behoorlijk kleuter.
Kijk eerst eens tegen wie je wat zegt. Marius is een van de meest ervaren Ring rijders hier, en ook nog een van de meest grote gentlemen rijders. Als jij dan schrikt van hem, en daardoor remt omdat je van je lijn af moet of wat dan ook, roep dan niet gelijk wat je nu roept. 'haantje, because racecar' bla bla. Als je niet kan rijden blijf er dan weg.
Je nieuwe reactie op Marius is een stuk genuanceerder, zo kan het ook. Ik zou zeggen, stap de volgende keer eens in de GT4 van Marius voor een écht rondje.![]()
Wat is je punt? Omdat iemand meer rondjes heeft gereden ben je de baas van de baan? Niet dus. (Algemeen, niks met Marius van doen).ErikS schreef: 23 sep 2017, 14:37 Met jouw reactie ben je behoorlijk kleuter.
Kijk eerst eens tegen wie je wat zegt. Marius is een van de meest ervaren Ring rijders hier, en ook nog een van de meest grote gentlemen rijders. Als jij dan schrikt van hem, en daardoor remt omdat je van je lijn af moet of wat dan ook, roep dan niet gelijk wat je nu roept. 'haantje, because racecar' bla bla. Als je niet kan rijden blijf er dan weg.
Je nieuwe reactie op Marius is een stuk genuanceerder, zo kan het ook. Ik zou zeggen, stap de volgende keer eens in de GT4 van Marius voor een écht rondje.![]()
We weten niet eens of ik het was, maar ik schrik niet van auto's en, zoals je hebt kunnen lezen, ik rem niet zomaar.
Zeker niet van achteropkomend verkeer. Ooit bedacht dat je ook zonder enig verkeer in de buurt wel eens moet remmen? Misschien reed ik, als ik het uberhaupt was, wel ergens met te hoge snelheid in en betekent dit gewoon remmen.
Maar goed, ik blijf niet voor jou denken.
Je praat alsof ik daar me eerste rondjes heb gereden. Zijn er geen duizenden, maar ook geen <100.
Als ik daar wil rijden, dat bepaal ik zelf wel en ook het tempo waarop ik rijd.
Mensen in de snelste auto's hebben gewoon rekening te houden met langzamer verkeer (conform regels ring, niet de mijne). Anders zou ik jouw quote aan hen richten.
Live and let live.
Marius, je hebt pb terug.