Het grote DF cryptocurrency topic
- Jinx
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Hahahaha

Ja, uiteraard vind ie dat, als die techniek banken overbodig maakt.. hij voelt de bui al hangen.. zeker als je ziet hoeveel geld er in omloop is waardoor de ontwikkelingen in cryptocurrency in sneltreinvaart gaan.
-
Dus 1 van de mannen verantwoordelijk voor de laatste financiële crisis noemt bitcoin fraude.
Bah. Te triest om lachwekkend te zijn.
- Niels
- Auto: Prius+
Sterk betoog ook.....
- JoostSchouten
Wat minder grote bank maar zo kan het ook:
Bank of Finland Researchers Praise Bitcoin’s Economic System as Revolutionary
https://cointelegraph.com/news/bank-of- ... olutionary
Bank of Finland Researchers Praise Bitcoin’s Economic System as Revolutionary
https://cointelegraph.com/news/bank-of- ... olutionary
- Robin Hartog
Ik heb ze direct gemaild dat ze mijn account mogen verwijderen, ga voorlopig toch niks kopen uberhaupt. Kreeg net bericht dat ze mijn account hebben verwijderd.ErikS schreef: 13 sep 2017, 17:05 Kan je ook je account gewoon verwijderen daar?
Zoals het er naar uit ziet is bij mij de boel gered overigens. De computer is alweer 'alive'.
Nu kijken of alles er nog op staat.![]()
-
Ik heb ze ook gemaild, nog geen reactie.
- WJ
Je gegevens houden ze toch, je acc kan en word nooit helemaal gedelete. Dat kan ook niet vanwege hun administratie en transactie geschiedenis volgensmij.
Gewoon geen zaken meer mee doen, en zorgen dat je andere paswoorden goed anders zijn.
En nooit het gros van je coins op een exchange/online laten staan.
Gewoon geen zaken meer mee doen, en zorgen dat je andere paswoorden goed anders zijn.
En nooit het gros van je coins op een exchange/online laten staan.
-
Hoppa, alles staat er nog gewoon op.
Geen geld naar de criminelen!
#besteld een Ledger Nano....
Geen geld naar de criminelen!
#besteld een Ledger Nano....
-
Mijn account ook laten verwijderen. In ieder geval een net en snel antwoord gekregen. Had er toch al niks meer op staan en vanwege de hoge marges toch niet van plan daar nog wat te kopen.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Buiten dat ik de reactie van deze man (gezien de instantie waar hij werkt) met een korrel zout neem wil ik wel even verduidelijkt hebben dat hij pas na de crisis in dienst is gekomen om de bank uit de diepe shit te halen.Gijzert schreef: 13 sep 2017, 22:06 Dus 1 van de mannen verantwoordelijk voor de laatste financiële crisis noemt bitcoin fraude.
Iets wat hem buitengewoon goed gelukt is trouwens, dus capaciteiten heeft deze man wel.
Maar nogmaals, een slager gaat ook niet tegen zijn klanten zeggen dat ze beter naar de bakker kunnen gaan.
Dus logisch dat deze man voor eigen parochie spreekt.
-
OnlineHielke
http://money.cnn.com/2017/09/12/investi ... index.html
Dat bijgevoegde filmpje is schitterend en veelzeggend. Totale waarde bitcoin is nu ongeveer 150 miljard dollar. Maar in The Big Apple is het nagenoeg onmogelijk de dagelijkse meest normale aankopen (drankje, hapje, metro reisje) met bitcoins te voldoen. Zoveel potentie, zo weinig moeite nemen om er daadwerkelijk een algemeen geaccepteerd betaalmiddel van te maken. En dat terwijl de whizzkids uit de IT sector de early adapters zijn! Wie doen er dan wel betalingen mee? Juist, die ja.
Laten overheden en financiële instellingen het betalingsverkeer zomaar aan anderen over. Om daarmee alle macht te verliezen? Gaat natuurlijk nooit gebeuren he. De blockchain is en blijft veelbelovend. Eventueel zelfs in relatie tot currencies. Maar dan wel in handen van banken en de staat.
Dat bijgevoegde filmpje is schitterend en veelzeggend. Totale waarde bitcoin is nu ongeveer 150 miljard dollar. Maar in The Big Apple is het nagenoeg onmogelijk de dagelijkse meest normale aankopen (drankje, hapje, metro reisje) met bitcoins te voldoen. Zoveel potentie, zo weinig moeite nemen om er daadwerkelijk een algemeen geaccepteerd betaalmiddel van te maken. En dat terwijl de whizzkids uit de IT sector de early adapters zijn! Wie doen er dan wel betalingen mee? Juist, die ja.
Laten overheden en financiële instellingen het betalingsverkeer zomaar aan anderen over. Om daarmee alle macht te verliezen? Gaat natuurlijk nooit gebeuren he. De blockchain is en blijft veelbelovend. Eventueel zelfs in relatie tot currencies. Maar dan wel in handen van banken en de staat.
- MParallel
- Auto: BMW
Ik heb de mail gisteren gehad met de mededeling van hack op de 12e.Eric Z schreef: 13 sep 2017, 18:40
Ze zijn lekker bezig daar... Begrijpelijk doelwit natuurlijk maar 2x lekken in zo'n korte tijd is wel heel slordig. Wel netjes dat ze direct informeren.
Maar wel serieus slecht dit. Ik ga me account opdoeken.
-
Ik lees toch echt dat hij in 2005 al ceo is van JP Morgan. Maar goedEric H schreef: 14 sep 2017, 12:43Buiten dat ik de reactie van deze man (gezien de instantie waar hij werkt) met een korrel zout neem wil ik wel even verduidelijkt hebben dat hij pas na de crisis in dienst is gekomen om de bank uit de diepe shit te halen.Gijzert schreef: 13 sep 2017, 22:06 Dus 1 van de mannen verantwoordelijk voor de laatste financiële crisis noemt bitcoin fraude.
Iets wat hem buitengewoon goed gelukt is trouwens, dus capaciteiten heeft deze man wel.
Maar nogmaals, een slager gaat ook niet tegen zijn klanten zeggen dat ze beter naar de bakker kunnen gaan.
Dus logisch dat deze man voor eigen parochie spreekt.
-
Hielke, Bitcoin is meer een tech-demo maar nog niet geschikt (qua performance) voor zoveel transacties. Je kunt er dus prima betalingen mee doen maar het kan niet de hoeveelheid transacties verwerken die nodig zijn als veel mensen er in het dagelijks leven gebruik van maken. Vergelijk het met de tijd dat een paar universiteiten in de begindagen van het internet op elkaars website konden kijken.. traag en zeer beperkte mogelijkheden.. maar was wel een technisch bewijs dat een wereldwijd netwerk mogelijk is en de kenner ziet er veel potentie in. Ook toen kon je online nog geen pizza bestellen. De mensen/universiteiten die toen aan het pionieren waren hebben wel iets gegeven dat gigantisch veel mogelijkheden biedt.
En wat is het nut van banken? Het liefst schop ik ze zo snel mogelijk uit m'n leven. Deed z'n intrede in het wilde westen en toen was het nuttig om te voorkomen dat je overvallen werd door struikrovers, maar zodra het decentraal kan heeft dat m'n voorkeur. Het enige nut dat ze voor mij hebben is dat saldo-getalletje en transacties digitaal opslaan en eventueel een hypotheek (maar daar heb je tig andere kredietverstrekkers voor die nu ook giraal geld uitlenen in ruil voor wat onderpand).
En wat is het nut van banken? Het liefst schop ik ze zo snel mogelijk uit m'n leven. Deed z'n intrede in het wilde westen en toen was het nuttig om te voorkomen dat je overvallen werd door struikrovers, maar zodra het decentraal kan heeft dat m'n voorkeur. Het enige nut dat ze voor mij hebben is dat saldo-getalletje en transacties digitaal opslaan en eventueel een hypotheek (maar daar heb je tig andere kredietverstrekkers voor die nu ook giraal geld uitlenen in ruil voor wat onderpand).
- dvh
Tegenwoordig zijn het de rovers.. typischDeed z'n intrede in het wilde westen en toen was het nuttig om te voorkomen dat je overvallen werd door struikrovers

- JoostSchouten

Verklaring voor de enorme dip van dit moment.
https://cointelegraph.com/news/breaking ... by-october
- dvh
Paar dagen geleden al gepost
Toen ik dat bericht binnen kreeg heb ik diezelfde ochtend al mijn crypto verkocht.
Ik koop wel weer rondom het dieptepunt. Maar ik geloof niet dat dat nu al is :*-)
Edit: vorige bericht:

Ik koop wel weer rondom het dieptepunt. Maar ik geloof niet dat dat nu al is :*-)
Edit: vorige bericht:
Kopen allemaal jongens ! Kopendvh schreef: 11 sep 2017, 08:27 oh oh ...http://www.nu.nl/internet/4916660/china ... uiten.html'China wil binnenlandse bitcoin-beurzen sluiten'
Winter is coming..

- JoostSchouten
Zag hem langs komen ja, gerucht lijkt dus definitief geworden te zijn.
Komt weer mooi bijkoopmoment aan inderdaad!
Komt weer mooi bijkoopmoment aan inderdaad!
-
Enorme dip?JoostSchouten schreef: 14 sep 2017, 15:00
Verklaring voor de enorme dip van dit moment.
https://cointelegraph.com/news/breaking ... by-october

Ik ga wel weer bijkopen, iets met je leeft maar één keer.
En gisteren had ik niks meer!

- dvh
Ik geloof dat het eind nog niet in zicht is. Mensen krijgen nu pas door wat er aan de hand is. Dit weekend gaan er volgens mij nog wat harde klappen vallen. Blij dat ik m'n bitcoin op tijd verkocht heb 

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Je verwacht het ook niet van zo'n land als China he
Met een overheid die openheid uitstraalt en iedere vorm van censuur verre van zich werpt.

Met een overheid die openheid uitstraalt en iedere vorm van censuur verre van zich werpt.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Volgens mij hebben ze het nu al in de gatendvh schreef: 14 sep 2017, 15:30 Ik geloof dat het eind nog niet in zicht is. Mensen krijgen nu pas door wat er aan de hand is. Dit weekend gaan er volgens mij nog wat harde klappen vallen. Blij dat ik m'n bitcoin op tijd verkocht heb![]()

Blij als in "nog een beetje winst" of "verlies beperkt"?
- dvh
Ik heb een mooie gratis vakantie gehad 
Paar weken terug dus één bitcoin gekocht. Die ging omhoog, toen hij omlaag ging heb ik hem weer verkocht. Geen winst, geen verlies.
Einde v/d streep heb ik zo'n 2000,- winst gehad.
Maar zeg er ook eerlijk bij. Als je ziet hoeveel stress het oplevert... Dat is het voor dit soort bedragen absoluut niet waard.

Paar weken terug dus één bitcoin gekocht. Die ging omhoog, toen hij omlaag ging heb ik hem weer verkocht. Geen winst, geen verlies.
Einde v/d streep heb ik zo'n 2000,- winst gehad.
Maar zeg er ook eerlijk bij. Als je ziet hoeveel stress het oplevert... Dat is het voor dit soort bedragen absoluut niet waard.
-
Stress?
Komop man, als je ziet dat het toch weer uitkomt daar wat het heeft gekost..... Als je je er druk om moet maken; Kan je dan het bedrag missen of toch niet? Ik had echt een gegokt & verloren gevoel, maar hé, dat wisten we.
Dat ze er nu allemaal nog zijn valt me verder gewoon 100% mee, dus zelfs met een hack gaat het goed.... Ik ga wel over op een Ledger Nano, maar ga eerst nog maar eens bijkopen vandaag.
Komop man, als je ziet dat het toch weer uitkomt daar wat het heeft gekost..... Als je je er druk om moet maken; Kan je dan het bedrag missen of toch niet? Ik had echt een gegokt & verloren gevoel, maar hé, dat wisten we.
Dat ze er nu allemaal nog zijn valt me verder gewoon 100% mee, dus zelfs met een hack gaat het goed.... Ik ga wel over op een Ledger Nano, maar ga eerst nog maar eens bijkopen vandaag.