De Porsche 911 GT3 met Touring Package wordt begin 2018 op de Nederlandse markt verwacht.
Hij is nu al te bestellen voor een consumentenadviesprijs van € 234.950.
Dat is excl overige opties die je ook op de gewone GT3 kunt bestellen.
De Porsche 911 GT3 met Touring Package wordt begin 2018 op de Nederlandse markt verwacht.
Hoe zit dit? BPM hoger dan? Een normale GT3 991?Meerprijs van het pakket is € 0, maar door een hogere CO2-uitstoot is de BPM ook hoger.
Dan maar op grijs kenteken aanschaffen ?
Mee eens. Ik vind het wel mooi dat zo'n touring pack leverbaar is, maar uiteindelijk bestel je gewoon een GT3 zonder spoiler. That's all. Overigens is een GT3 natuurlijk wel voor puristen maar in veel gevallen ook 'meer' dan voor sommigen nodig. Wat je eerder schetste was natuurlijk gaver. Maarja, Porsche verkoopt liever een duurdere GT3 dan dat.indobesar schreef: 13 sep 2017, 12:23
De "hype" omtrent de touring package snap/begrijp ik niet. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Het is niet specifiek een auto voor puristen wat wel werd genoemd...
Is het niet gewoon de 'nieuwe R' qua specificatie?indobesar schreef: 13 sep 2017, 12:23 De nieuwe GT3 is natuurlijk een top kar. De "hype" omtrent de touring package snap/begrijp ik niet. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Het is niet specifiek een auto voor puristen wat wel werd genoemd...
Spijker op z'n kop.tomgtr schreef: 14 sep 2017, 10:40 Voor dat gled heb je ook een Portofino. Die kan open, heeft 600 PK zal ongetwijfeld "best ok" rijden en die heeft tenminste iets van plek voor kinderen achterin.
Een beetje autobouwer verplicht je anders tot bukken!Regeringen, wetten/regels en banken verplichten, autobouwers niet.
Een beetje regering bedoel je? CO2tax/BPM etc?:)indobesar schreef: 15 sep 2017, 09:59Een beetje autobouwer verplicht je anders tot bukken!Regeringen, wetten/regels en banken verplichten, autobouwers niet.![]()