"iPhone X got facial recognition now?! Some of these girls won't be able to unlock their phones once they take their makeup off."

En je DF-Whatsappgroep-vrienden laat je gewoon in de steek.duifjes.com. schreef: 13 sep 2017, 09:48
Verder ben ik van de smartphone af, nu 2 maanden en bevalt me prima, toestel met dual-sim voor 30 euro. Lekker rustig onderweg.
Wanneer zou het te duur worden? Daar ben ik best nieuwsgierig naar eigenlijk.Martijn_bmw schreef: 13 sep 2017, 10:27 Ik vind die X ook wel heel erg gaaf maar ook wel erg duur. Denk dat ie er toch wel komt![]()
Ik krijg alles door via mijn secretaresseTom schreef: 13 sep 2017, 10:25En je DF-Whatsappgroep-vrienden laat je gewoon in de steek.duifjes.com. schreef: 13 sep 2017, 09:48
Verder ben ik van de smartphone af, nu 2 maanden en bevalt me prima, toestel met dual-sim voor 30 euro. Lekker rustig onderweg.
Die LTE variant met E-Sim is zeker heel interessant.WJ schreef: 12 sep 2017, 22:41 Wat wel interessant kan worden is de nieuwe Iwatch met LTE.
Op stap met een horloge om, geen telefoon in je zak/in de gaten houden. Dat is wel helemaal top, in noodgevallen bereikbaar en voor de rest niks.
Ja, de Apple Watch 3 met LTE maakt hem inderdaad eindelijk aantrekkelijk. Vraag me alleen nog wel hoe dat precies werkt met zo'n digi sim. Nog nergens een goede duidelijke uitleg kunnen vinden.WJ schreef: 12 sep 2017, 22:41 Wat wel interessant kan worden is de nieuwe Iwatch met LTE.
Op stap met een horloge om, geen telefoon in je zak/in de gaten houden. Dat is wel helemaal top, in noodgevallen bereikbaar en voor de rest niks.
https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-3/Robin Hartog schreef: 13 sep 2017, 11:12Ja, de Apple Watch 3 met LTE maakt hem inderdaad eindelijk aantrekkelijk. Vraag me alleen nog wel hoe dat precies werkt met zo'n digi sim. Nog nergens een goede duidelijke uitleg kunnen vinden.WJ schreef: 12 sep 2017, 22:41 Wat wel interessant kan worden is de nieuwe Iwatch met LTE.
Het meest interessante verschil tussen die van jou en de Series 3 vind ik waterdicht, wat sneller, draadloos muziek streamen en die LTE functie. Maar voorlopig is die LTE functie niet van toepassing, dus voorlopig nog geen upgrade waardig IMHO.Robin schreef: 13 sep 2017, 11:22https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-3/Robin Hartog schreef: 13 sep 2017, 11:12Ja, de Apple Watch 3 met LTE maakt hem inderdaad eindelijk aantrekkelijk. Vraag me alleen nog wel hoe dat precies werkt met zo'n digi sim. Nog nergens een goede duidelijke uitleg kunnen vinden.WJ schreef: 12 sep 2017, 22:41 Wat wel interessant kan worden is de nieuwe Iwatch met LTE.
kun je me in 't kort uitleggen wat in de basis echt vernieuwend praktisch is. Geen sarcasme.
Ik zit hier nog met 'n Apple Watch 1, die kan ook wel naar de Kringloopwinkel:)
Muziek streamen zonder iPhone werkt natuurlijk ook niet als hij hier niet wordt geleverd met 4G modem.Robin Hartog schreef: 13 sep 2017, 11:35Het meest interessante verschil tussen die van jou en de Series 3 vind ik waterdicht, wat sneller, draadloos muziek streamen en die LTE functie. Maar voorlopig is die LTE functie niet van toepassing, dus voorlopig nog geen upgrade waardig IMHO.Robin schreef: 13 sep 2017, 11:22https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-3/Robin Hartog schreef: 13 sep 2017, 11:12
Ja, de Apple Watch 3 met LTE maakt hem inderdaad eindelijk aantrekkelijk. Vraag me alleen nog wel hoe dat precies werkt met zo'n digi sim. Nog nergens een goede duidelijke uitleg kunnen vinden.
kun je me in 't kort uitleggen wat in de basis echt vernieuwend praktisch is. Geen sarcasme.
My point..MarkS schreef: 13 sep 2017, 12:38Muziek streamen zonder iPhone werkt natuurlijk ook niet als hij hier niet wordt geleverd met 4G modem.Robin Hartog schreef: 13 sep 2017, 11:35Het meest interessante verschil tussen die van jou en de Series 3 vind ik waterdicht, wat sneller, draadloos muziek streamen en die LTE functie. Maar voorlopig is die LTE functie niet van toepassing, dus voorlopig nog geen upgrade waardig IMHO.Robin schreef: 13 sep 2017, 11:22
https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-3/
Dus met de upgrade naar Watch OS 4 is er helemaal weinig reden voor upgraden van de Watch zelf voorlopig imho.
Het is inderdaad revolutionair dat de camera aan de achterzijde gewoon weer uitsteekt, en het ontgrendelen van de telefoon met behulp van je gezicht langer duurt dan met de vinger. Ik vraag me af of en hoe dat werkt als je in bed ligt trouwens. Of je gaat weer terug naar de ouderwetse pincode natuurlijk. En dan maken ze een telefoon met een scherm wat ver doorloopt, halen ze er een hap uit aan de bovenzijde voor een camera. Vind dat niet echt een fraaie oplossing.Roy RS schreef: 13 sep 2017, 10:46 Ik betaalde vroeger al ruim meer dan 1000 gulden voor Nokia specials, zoals 8800 arte saphire, dat is nu vergelijkbaar met euro's zo'n beetje. Die was alleen maar mooi en kon niks meer dan een 3310 oid.
Waarom zou apple voor deze revolutie niet wat meer mogen vragen. Ik vind het ook veel geld, maar die 350 euro voel ik niet in de zaak (na btw aftrek en afschrijving en 2 jaar gebruiken), zo zullen velen denken, dus dat toestel gaat gewoon super verkopen hoor.
Veel mensen nemen ook gewoon een abbo van 2 jaar en betalen dan 12,50 meer ofzo, boeien.
Mijn macbook pro is 2x zo duur en gebruik ik echt véél minder dan de iphone.
Enige twijfel die ik heb is dat die face id langer duurt dan touch id én je kunt niet meer even onopvallend (zakelijk) je telefoon checken. Daarbij kan ik nu nog nét met 1 hand het hele scherm bedienen, dadelijk dus nét niet meer...
Interessant. En het werkt dus sowieso niet in het buitenland omdat roaming niet wordt ondersteund.indobesar schreef: 13 sep 2017, 13:27 Lees net dat het te maken heeft dat de NL providers geen eSIM ondersteunen. Je zou een AW3 in duitsland kunnen kopen, 4G frequenties zijn nl. het zelfde, maar KPN, VF, etc ondersteunen dus geen eSIM. Jammer...
https://www.iculture.nl/nieuws/apple-wa ... gebruiken/
Misschien nu wel... ben even aan het kijken en vergelijken maar denk dat een 7 plus ongeveer de helft gaat kosten van de X. En dan zou ik toch voor een 7 plus gaan die feitelijk alles hetzelfde kan.Bram schreef: 13 sep 2017, 10:34Wanneer zou het te duur worden? Daar ben ik best nieuwsgierig naar eigenlijk.Martijn_bmw schreef: 13 sep 2017, 10:27 Ik vind die X ook wel heel erg gaaf maar ook wel erg duur. Denk dat ie er toch wel komt![]()
Wel bijzonder dat je dat nu al weet, een dag na de introductie.Bram schreef: 13 sep 2017, 13:25Het is inderdaad revolutionair dat de camera aan de achterzijde gewoon weer uitsteekt, en het ontgrendelen van de telefoon met behulp van je gezicht langer duurt dan met de vinger. Ik vraag me af of en hoe dat werkt als je in bed ligt trouwens. Of je gaat weer terug naar de ouderwetse pincode natuurlijk. En dan maken ze een telefoon met een scherm wat ver doorloopt, halen ze er een hap uit aan de bovenzijde voor een camera. Vind dat niet echt een fraaie oplossing.Roy RS schreef: 13 sep 2017, 10:46 Ik betaalde vroeger al ruim meer dan 1000 gulden voor Nokia specials, zoals 8800 arte saphire, dat is nu vergelijkbaar met euro's zo'n beetje. Die was alleen maar mooi en kon niks meer dan een 3310 oid.
Waarom zou apple voor deze revolutie niet wat meer mogen vragen. Ik vind het ook veel geld, maar die 350 euro voel ik niet in de zaak (na btw aftrek en afschrijving en 2 jaar gebruiken), zo zullen velen denken, dus dat toestel gaat gewoon super verkopen hoor.
Veel mensen nemen ook gewoon een abbo van 2 jaar en betalen dan 12,50 meer ofzo, boeien.
Mijn macbook pro is 2x zo duur en gebruik ik echt véél minder dan de iphone.
Enige twijfel die ik heb is dat die face id langer duurt dan touch id én je kunt niet meer even onopvallend (zakelijk) je telefoon checken. Daarbij kan ik nu nog nét met 1 hand het hele scherm bedienen, dadelijk dus nét niet meer...
Ik heb al een iPad Air 2 (en die heeft een perfecte vingerafdrukscanner), en een 13" MBP, dus het is niet zo dat ik geen Apple heb thuis en er een hekel aan heb. Ik had de hoop dat dit het toestel zou zijn wat me volledig over de streep zou trekken om alles van Apple te gebruiken, maar dat is het dus niet. Het is zeker niet beter dan een Samsung Galaxy S8, maar wel €600,- duurder.