iPhone
- Hitz
- Auto: KIA
Re: iPhone
Sony X Performance is alweer opgevolgd door de XZ.
Ik werk bij een groothandel in mobiele telefoons en ik zie toch dat het in het hoge segment vooral iPhone 7 en Samsung Galaxy S7 is, de rest zijn maar kleine aantallen.
Stuur rustig eens een PM als je je keuze hebt gemaakt, misschien kan ik een mooie prijs voor je maken..
Ik werk bij een groothandel in mobiele telefoons en ik zie toch dat het in het hoge segment vooral iPhone 7 en Samsung Galaxy S7 is, de rest zijn maar kleine aantallen.
Stuur rustig eens een PM als je je keuze hebt gemaakt, misschien kan ik een mooie prijs voor je maken..
- RutgerK
Of een HTC One A9. Ik had hem gekocht als 'tussenpaus' vanwege een verzekeringstraject maar de telefoon bevalt mij eigenlijk uitstekend. Mooi oled scherm, voldoende snel voor gebruik, camera maakt ook prima foto's, handzaam formaat. Gebruik je hem weinig dan red je anderhalve dag makkelijk en anders kom je de dag echt wel door. Model gaat mee in de update naar Android 7.0
In reviews werd gezegd dat de processor te traag zou zijn maar daar merk ik niets van in de praktijk

Handig hoesje erbij

Wil je top dan zou ik ook voor de pixel gaan of misschien nog S7. iOS vind ik ook niet meer het meest ergonomisch, maar als je veel Apple producten hebt snap ik wel dat je voor een iPhone zou kiezen.
In reviews werd gezegd dat de processor te traag zou zijn maar daar merk ik niets van in de praktijk

Handig hoesje erbij

Wil je top dan zou ik ook voor de pixel gaan of misschien nog S7. iOS vind ik ook niet meer het meest ergonomisch, maar als je veel Apple producten hebt snap ik wel dat je voor een iPhone zou kiezen.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik heb privé een Nexus 5x en zakelijk een S7, ik ben Android fan van het eerste uur maar nooit een groot fan geweest van de Samsung schil. Maar bij de S7 is daar weinig van te merken en gaat het al aardig naar stock Android.
Ik kan je de S7 zeker wel aanbevelen als je geen Apple wil, accuduur is gewoon goed. En de camera is echt top!
Ik kan je de S7 zeker wel aanbevelen als je geen Apple wil, accuduur is gewoon goed. En de camera is echt top!
-
OnlineLuco
ik heb nu prive een S7 edge en van de opdrachtgever een i phone7
Ik moet wel zeggen dat de batterij van de iphone toch wel wat beter is.
Qua gebruik vind ik de S7 beter al is die iets groter.
Ik moet wel zeggen dat de batterij van de iphone toch wel wat beter is.
Qua gebruik vind ik de S7 beter al is die iets groter.
-
Is de XZ beter?Hitz schreef:Sony X Performance is alweer opgevolgd door de XZ.
Wat iedereen koopt boeit me niet zo.

Hoe is Sony verder kwa service? Vaak problemen?
Enne. Doe gelijk ff n offerte voor n blauwe. Ik lust 'm wel denk ik! (Is hij er ook n maatje kleiner dan 5,2"?)
- Hitz
Erik, hier de specificaties van de X Performance en XZ: http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=8313" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan niet echt een goed beeld geven over service, omdat mijn klanten (telefoonwinkels) ze vaak zelf naar de servicestations sturen.
Als het wat kleiner mag, is dit wellicht een optie, maar minder goeie specs: http://www.gsmarena.com/sony_xperia_x_compact-8292.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij heeft Sony NL daar nu een Cashback actie op.
Ik PM je even een prijsje voor een blauwe XZ.
Ik kan niet echt een goed beeld geven over service, omdat mijn klanten (telefoonwinkels) ze vaak zelf naar de servicestations sturen.
Als het wat kleiner mag, is dit wellicht een optie, maar minder goeie specs: http://www.gsmarena.com/sony_xperia_x_compact-8292.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij heeft Sony NL daar nu een Cashback actie op.
Ik PM je even een prijsje voor een blauwe XZ.
-
Vind 't wel grappig.
Gooi 5 sony's in een prijsvergelijk & je komt tussen de €379 & €630 uit.
Qua specs ontloopt het vrijwel niet, alleen de compact is niet waterdicht & heeft een mindere selfie camera. (en geen quad core, dat zal wel wat schelen..)
Ik denk dat ik (op aanraden van jou) maar een maandje wacht en dan gewoon dik minder betaal voor een XZ in het blauw.
Gooi 5 sony's in een prijsvergelijk & je komt tussen de €379 & €630 uit.
Qua specs ontloopt het vrijwel niet, alleen de compact is niet waterdicht & heeft een mindere selfie camera. (en geen quad core, dat zal wel wat schelen..)
Ik denk dat ik (op aanraden van jou) maar een maandje wacht en dan gewoon dik minder betaal voor een XZ in het blauw.
-
@ Martijn, Die OnePlus 3, alleen te koop @ bol.com voor 580 euro!
Niet fatsoenlijk te vinden in ieder geval.... En waarom niet denk ik dan?
Niet fatsoenlijk te vinden in ieder geval.... En waarom niet denk ik dan?
- Hitz
Omdat One Plus zélf de distributie verzorgt. Die kun je eigenlijk alleen rechtstreeks bij One Plus kopen.
En wat betreft het prijsvergelijk, Sony is nooit heel waardevast geweest dus een nieuw model dropt eigenlijk altijd binnen korte tijd met 100+ euro omlaag.
En wat betreft het prijsvergelijk, Sony is nooit heel waardevast geweest dus een nieuw model dropt eigenlijk altijd binnen korte tijd met 100+ euro omlaag.
- Martijn_bmw
Idd oneplus moet je bij hun op de site bestellen dan kost ie gewoon 400.
Wel het enige nadeel je kan hem niet ff zien enz voordat je hem koopt
Wel het enige nadeel je kan hem niet ff zien enz voordat je hem koopt
-
Hoe zit het met de OnePlus, als je die besteld?
Ik kan hem alleen als een 'prive' persoon bestellen, niet als zakelijk? Geen BTW factuur ofzo?!
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het de OnePlus 3T, 128GB gunmetal met een ebonywood case.
Half uurtje laden, dus niet de hele nacht (houd je ook je batterij goed) 3400 mAh accu, alles ziet er gewoon geweldig uit voor het geld.
Wel 5 weken levertijd.....
Edit: Hmm, geen btw factuur. Dan is tie weer aardig prijzig tov de rest........
Ik kan hem alleen als een 'prive' persoon bestellen, niet als zakelijk? Geen BTW factuur ofzo?!
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het de OnePlus 3T, 128GB gunmetal met een ebonywood case.
Half uurtje laden, dus niet de hele nacht (houd je ook je batterij goed) 3400 mAh accu, alles ziet er gewoon geweldig uit voor het geld.
Wel 5 weken levertijd.....
Edit: Hmm, geen btw factuur. Dan is tie weer aardig prijzig tov de rest........
- Martijn_bmw
ja Oneplus is echt top maar BTW factuur geen idee... voor de meeste gebruikers geen probleem maar als je hem zakelijk wil aanschaffen dan is ie ineens 21% duurder ja als je geen BTW factuur krijgt...
edit: even gegoogled maar de BTW / vergelijkbare belasting wordt in CHina betaald blijkbaar. Eventueel wel terug te halen maar schijnt erg lasting te zijn.
edit: even gegoogled maar de BTW / vergelijkbare belasting wordt in CHina betaald blijkbaar. Eventueel wel terug te halen maar schijnt erg lasting te zijn.
-
Ja inderdaad.
't Ding heeft wel serieus goede specs.
Ik ga toch voor de Sony, camera & accuduur lijkt me gewoon fijn & of ik gebruik maak van die 'top specs' weet ik niet.
Wel irritant dat je nergens even een XZ of een X performance vast kan houden, niemand heeft ze staan.
't Ding heeft wel serieus goede specs.
Ik ga toch voor de Sony, camera & accuduur lijkt me gewoon fijn & of ik gebruik maak van die 'top specs' weet ik niet.
Wel irritant dat je nergens even een XZ of een X performance vast kan houden, niemand heeft ze staan.
- Martijn_bmw
oh dat is wel irritant ja! dat is ook wel een nadeel van oneplus.
- Robin Hartog
Even een kick. Sinds 2 of 3 dagen heb ik het probleem met mijn iPhone dat Airplay niet meer werkt. Vanaf de Macbook lukt het streamen van muziek via Airplay wel gewoon goed.
Ik stream naar een Apple Airport Express die aangesloten staat op mijn geluidsset. Ook het streamen van video's naar de AppleTV werkt niet vanaf de iPhone. Software is up-to-date, zowel van iOS (10.2.1) als van de Airport en AppleTV.
Iemand hier misschien een oplossing? Heb alles al een keer gereset en volledig uit en aan gezet.
Ik stream naar een Apple Airport Express die aangesloten staat op mijn geluidsset. Ook het streamen van video's naar de AppleTV werkt niet vanaf de iPhone. Software is up-to-date, zowel van iOS (10.2.1) als van de Airport en AppleTV.
Iemand hier misschien een oplossing? Heb alles al een keer gereset en volledig uit en aan gezet.
- Riceaux
AirPort al ge-update? Was vorige week dacht ik een update voor. Hier nergens last van namelijk.
- Robin Hartog
Ja, is ook gewoon up-to-date. Hij heeft het inmiddels weer weten af te spelen via de Airport nadat ik de iPhone eerst via AppleTV had verbonden. Erg vreemd. Nu hopen dat hij het blijft doen.Riceaux schreef:AirPort al ge-update? Was vorige week dacht ik een update voor. Hier nergens last van namelijk.

- Hitz
Wat vinden we van de nieuwe iPhone 8 en iPhone X?
Adviesverkoop op de iPhone X vanaf €1159,-
Waanzin?
Adviesverkoop op de iPhone X vanaf €1159,-
Waanzin?
- dvh
Ik mis ff de reden waarom ik hem zou willen kopen 

- Auke M535i
Ik vind 'm wel mooi, waardige opvolger van m'n iPhone 7. Ik ga 'm weer proberen te scoren op release day wat mij tot op heden altijd zonder pre-order gelukt is 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik wacht ff af hoe het met leverbaarheid komt maar denk dat ik wel zo'n iPhone X koop. Heb m'n huidige 6+ alweer ruim 2 jaar en daarvan wordt de accu wat minder. Vind dat OLED scherm van de X gewoon vet. Een betere camera is ook mooi meegenomen.
Prijs maakt me niets uit, of dat nou 800 of 1150 euro is. Beetje laptop kost dat ook en gebruik m'n iPhone vaker. Als hij weer 2 jaar meegaat, dan is die prijsverhoging te verwaarlozen. Zeker ook omdat zo'n ding na 2 jaar alsnog vele honderden euro's op Marktplaats oplevert. Schrijft lang zo hard niet af als dat Android spul.
Prijs maakt me niets uit, of dat nou 800 of 1150 euro is. Beetje laptop kost dat ook en gebruik m'n iPhone vaker. Als hij weer 2 jaar meegaat, dan is die prijsverhoging te verwaarlozen. Zeker ook omdat zo'n ding na 2 jaar alsnog vele honderden euro's op Marktplaats oplevert. Schrijft lang zo hard niet af als dat Android spul.
- Hitz
Leverbaarheid zal wel een dingetje worden inderdaad. Vorig jaar met de 7 kregen we er toch een paar honderd op de releasedag, ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat.
Het zal in ieder geval wel weer een verkooptopper worden!
Het zal in ieder geval wel weer een verkooptopper worden!
-
Absurde prijs van 1160,00 euro!
Iphone 8 is de betere deal.
Iphone 8 is de betere deal.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Skraper

-
Haha. Mooi toestel maar 1160 euro is het mij niet waard.