Maar dan handbak

Ik zei semi en ik zei het ironisch:)
Eens. Gewoon basic/oldskool-concept in een modern jasje. In principe heel makkelijk want ze hoeven er niks voor te ontwikkelen, pak een normale 911 carrosserie als basis, laat wat luxe-dingen weg, graai wat uit de GT3-onderdelenbak en klaar.indobesar schreef: 06 sep 2017, 14:20Dat zou gaaf zijn! Zoiets zou het voor mij zijn:Tom schreef: 05 sep 2017, 16:16 A Non-Limited, 'Purist' 911 Is Set To Join The Regular Range
https://www.carthrottle.com/post/a-non- ... lar-range/
- - smalle carros
- detuned NA 4.0 (400k @8500)
- handbak 6 uit gt3/R
- <1400Kg
- "fixed" suspension, geen adaptief etc.. Optioneel dempers van GT3
- kleine wielen (18", max 19")
- optioneel ducktail
- geen poespas (navi, "overbodige elektronica")
- sportstuur
- sportstoelen/kuipen
- achterbankje
- <100K
- Leistungssteigerung mcchip-dkr Stufe 2 auf 485 PS / 585 Nm
- Klappenabgasanlage incl. Sportkats
- Karosserieumbau auf Porsche 991.1 GT3 RS
- Komplett Lackierung in neuer Porsche Farbe
- Neugestaltung des Innenraums
- Umbau auf Keramik Bremsanlage
Nou ja, ligt wel iets genuanceerder dan dat natuurlijk. 911 R heeft magnesium roof and cover + flywheel optie en is genumbered.Tristan schreef: 11 sep 2017, 11:21 Lol, budget 991R met dezelfde prestaties.
Wat zullen diegene die een 911R hebben gekocht (of gespeculeerd hebben) hier ziek van zijn.![]()
Is ook wel zo maar denk niet dat de eerder gevraagde prijzen gehandhaafd kunnen worden. Dat bedoelde ik meer te zeggen.Robin Hartog schreef: 11 sep 2017, 11:25Nou ja, ligt wel iets genuanceerder dan dat natuurlijk. 911 R heeft magnesium roof and cover + flywheel optie en is genumbered.Tristan schreef: 11 sep 2017, 11:21 Lol, budget 991R met dezelfde prestaties.
Wat zullen diegene die een 911R hebben gekocht (of gespeculeerd hebben) hier ziek van zijn.![]()
Fair enough, die zullen wel 100k dalen.Tristan schreef: 11 sep 2017, 11:32Is ook wel zo maar denk niet dat de eerder gevraagde prijzen gehandhaafd kunnen worden. Dat bedoelde ik meer te zeggen.Robin Hartog schreef: 11 sep 2017, 11:25Nou ja, ligt wel iets genuanceerder dan dat natuurlijk. 911 R heeft magnesium roof and cover + flywheel optie en is genumbered.Tristan schreef: 11 sep 2017, 11:21 Lol, budget 991R met dezelfde prestaties.
Wat zullen diegene die een 911R hebben gekocht (of gespeculeerd hebben) hier ziek van zijn.![]()
Je zegt dat je een 911 GT3 wil met het 'Touring Package'. X90 is alleen de optiecode voor op je optielijst.Jussi schreef: 11 sep 2017, 11:46 Hoe werkt dat dan?
Je stapt de dealer binnen en je zegt dat je een 911 X90 wil? Gaat dit ding geen duidelijkere benaming krijgen?
Nee, om klanten meer te laten betalen voor een genummerde 911.tomgtr schreef: 11 sep 2017, 11:50 Ik dacht dat de 911R was gemaakt voor de liefhebber die net perse de beste rondjes op het circuit hoeven leggen met een GT3(RS). Wat heeft zo'n "magnesium roof and cover + flywheel optie " voor meerwaarde? Om sneller tijd te halen? Kan je er beter een PDK in rossen!
Terecht. Gaan ze dat ding hopelijk gebruiken waar die voor bedoelt is,...Rijden!Tristan schreef: 11 sep 2017, 11:21 Wat zullen diegene die een 911R hebben gekocht (of gespeculeerd hebben) hier ziek van zijn.![]()