Weinig kans dat het zin heeft, maar mocht iemand hem te koop zien staan bericht mij ff of bel de politie. Hij is zwart, extra herkenbaar aan grote rode brembo remklauwen en een diffuser aan de achterzijde.
+1. Hier ook twee keer een auto gestolen, liever niet terug, mits je er geen financiele schade aan hebt en je een vergelijkbare auto terug kunt kopen.frankie schreef: 10 sep 2017, 20:54 Eerlijk gezegd, mijn eerste reactie toen mijn Clubman werd gestolen was ook, zoveel mogelijk delen en hopen dat ze hem snel vinden. Maar al snel had ik het ding gewoon liever helemaal niet meer terug. Weet jij veel wat ze ermee gedaan hebben en wie weet zit je na een paar maanden wel met gevolgschade aan de motor ofzo, zie dan maar eens te bewijzen dat het met de diefstal te maken heeft om zo nog vergoeding te krijgen......
Haven zal denk nog wel meevallen tegenwoordig. Het gros gaat of de vrachtwagen in en de grens over of richting Antwerpen. Das toch net wat makkelijker volgens mij.tomgtr schreef: 10 sep 2017, 20:59 Wat een ellende. Ik geloof dat Rijnmond regio echt geliefd terein is van dievengilde. Lekker dicht bij haven.
Yep, een jaar of 7 geleden gingen de 2 geuzen Ben en ik Enkei velgen en winterbanden van een schip halen die de zooi uit USA had meegenomen. In Antwerpen van boord gehaald bij chenieopslag. Nooit iemand van douane gezien. Er ging zelvs een BMW motor van boord die de 1e stuurman meenam naar Kroatie! En let wel, de douane had kantoor daar op terminal!!!Martin van der Zwaard schreef: 11 sep 2017, 08:53Haven zal denk nog wel meevallen tegenwoordig. Het gros gaat of de vrachtwagen in en de grens over of richting Antwerpen. Das toch net wat makkelijker volgens mij.tomgtr schreef: 10 sep 2017, 20:59 Wat een ellende. Ik geloof dat Rijnmond regio echt geliefd terein is van dievengilde. Lekker dicht bij haven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten