2016 - 25kkm - €47800,-
http://www.muntstad.nl/volkswagen/occas ... -lm-velgen
Waarom niet? Fijne wagen hoor. Heb ik me 4 jaar prima in vermaakt. Ruime wagen en goed sturend/rijdend.Mark 320iS schreef: 10 sep 2017, 13:46 Waarom zou je overstappen naar een mondeo? Dan ben je toch alleen aan het kopen om te kopen imho? Zou dan eerder een Golf R oid proberen, desnoods uit Duitsland. Of een mooie Alpina D3?
Arthur schreef: 10 sep 2017, 14:18 (...)
Eigenlijk hoeft er nog geen andere auto te komen, maar dit draadje is gestart en doe ik automatisch mee![]()
(...)
Als je je daarvan bewust bent is het prima toch?Arthur schreef: 10 sep 2017, 14:18Waarom niet? Fijne wagen hoor. Heb ik me 4 jaar prima in vermaakt. Ruime wagen en goed sturend/rijdend.Mark 320iS schreef: 10 sep 2017, 13:46 Waarom zou je overstappen naar een mondeo? Dan ben je toch alleen aan het kopen om te kopen imho?
En het is idd kopen om het kopen.
En dan met een Skoda aankomenWJ schreef: 10 sep 2017, 13:58 yuhjgttgry56wytrfcshg
Sorry ik viel inslaap op me keyboard toen ik het eerste plaatje zag. Wat een ongeloofelijk saaie auto.
Wat Mark zeg, of een Skoda!
http://www.autotrader.nl/auto/skoda-oct ... elift-pan/
Mijn zusje zoekt binnen afzienbare tijd een vervanger voor de gezinsauto (focus rally wagon 2007) en overweegt omdat de huidige auto ookal 9 jaar probeemloos rijdt o.a een mondeo wagon. Dus 1 jaar oud is nieuwwaarde minus 35% schat ik?Fabian schreef: 10 sep 2017, 21:50 Mondeo is echt op zijn eind, zakken hard nu. Dus scherp aankopen, anders huilen over een jaartje...
Bovenstaande Mondeo is 1,5 jaar oud en is idd een 35% onder de nieuwwaarde.Will F. schreef: 10 sep 2017, 22:11Mijn zusje zoekt binnen afzienbare tijd een vervanger voor de gezinsauto (focus rally wagon 2007) en overweegt omdat de huidige auto ookal 9 jaar probeemloos rijdt o.a een mondeo wagon. Dus 1 jaar oud is nieuwwaarde minus 35% schat ik?Fabian schreef: 10 sep 2017, 21:50 Mondeo is echt op zijn eind, zakken hard nu. Dus scherp aankopen, anders huilen over een jaartje...
Gebruikers op dit forum: KoenM en 3 gasten