Lang genoeg betrouwbaar gereden
-
Lang genoeg betrouwbaar gereden
Na de afgelopen jaren betrouwbaar Mercedes Benz te hebben gereden, met een laag verbruik en lage kosten loopt mijn ZZP werkzaamheden als een tierelier. Tijd om het kansloos in een auto te stoppen.
Ik twijfel nu tussen een Jaguar/Daimler super V8 of Jaguar S type R en een Audi S4B6, onverwacht spreekt de Audi mij het meeste aan, ik heb er nu eentje op het oog waar de ketting van gedaan is plus nog een aantal extra zaken die spelen bij deze auto.
Ik maak mij wel een beetje zorgen over de diefstal gevoeligheid van de Audi, hoe erg is dat?? Is de Audi überhaupt nog wel te verzekeren? Of zal ik toch voor een Jaguar gaan, hoef k mij geen zorgen te maken dat het ding weg is de hele tijd...
Ik twijfel nu tussen een Jaguar/Daimler super V8 of Jaguar S type R en een Audi S4B6, onverwacht spreekt de Audi mij het meeste aan, ik heb er nu eentje op het oog waar de ketting van gedaan is plus nog een aantal extra zaken die spelen bij deze auto.
Ik maak mij wel een beetje zorgen over de diefstal gevoeligheid van de Audi, hoe erg is dat?? Is de Audi überhaupt nog wel te verzekeren? Of zal ik toch voor een Jaguar gaan, hoef k mij geen zorgen te maken dat het ding weg is de hele tijd...
-
Onlinetomgtr
Re: Lang genoeg betrouwbaar gereden
Nee, als hij niet rijdt zal lastig ztelen zijn. Heb je je auto nodig voor je werk?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Qua verzekeren ff je verzekeringsmij bellen. Moet gewoon kunnen lijkt me.
-
Ja, rij wel wat kilometers ook. Mijn verzekeringsmaatschappij bellen schiet niet echt op, ben nu verzekerd bij Mercedes Benz zelf. Voor een deel ben ik niet zo bang voor diefstal, thuis staat hij in de garage, vaak staat hij airside op Schiphol maar ik ga natuurlijk ook wel eens ergens naar toe waar hij op straat staat.
Als ik dan dranghekken moet zetten voor pinautomaat krakers zit ik niet zo op te wachten.
Als ik dan dranghekken moet zetten voor pinautomaat krakers zit ik niet zo op te wachten.
-
Onlinetomgtr
Ja, Audi is wel diefstalgevoelig, aan andere kant is dat heel relatief natuurlijk. X5 is ook heel diefstalgevoelig, zou iemand daarom geen X5 kopen?
Kans dat Jag met panne stil staat lijkt me groter dan dat Audi gejat wordt.
Kans dat Jag met panne stil staat lijkt me groter dan dat Audi gejat wordt.
Laatst gewijzigd door tomgtr op 07 sep 2017, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
Je hebt verder geen verzekering die ook auto's verzekert?
-
Vast wel, weet niet zo waar ik verzekerd ben en voor wat
Ik had online even gekeken maar daar stond dat ik moest bellen, maar in die fase ben ik nog niet echt. Ben nog aan het overwegen wat ik wil. Weet wel dat onder andere W220 of Peter geloof ik dat hij zich hier noemt ook niet echt lang plezier van zijn Audi had, S2k op het andere forum zag ook vrij vlot zijn RS6 uitgespreid over een rotonde in Utrecht liggen na een achtervolging vanuit Duitsland.
Weet dat er hier een x aantal mensen ook wel dit soort AudiS4B6 gehad of hebben dus vroeg mij af of hier iemand uitsluitsel kon geven.
Wat betreft met pech staan met de Jaguar ben ik niet zo bang voir, heb er zelf een paar gehad en dat viel echt enorm mee. Een model met supercharger heb ik niet zelf gehad, dat niet.

Ik had online even gekeken maar daar stond dat ik moest bellen, maar in die fase ben ik nog niet echt. Ben nog aan het overwegen wat ik wil. Weet wel dat onder andere W220 of Peter geloof ik dat hij zich hier noemt ook niet echt lang plezier van zijn Audi had, S2k op het andere forum zag ook vrij vlot zijn RS6 uitgespreid over een rotonde in Utrecht liggen na een achtervolging vanuit Duitsland.
Weet dat er hier een x aantal mensen ook wel dit soort AudiS4B6 gehad of hebben dus vroeg mij af of hier iemand uitsluitsel kon geven.
Wat betreft met pech staan met de Jaguar ben ik niet zo bang voir, heb er zelf een paar gehad en dat viel echt enorm mee. Een model met supercharger heb ik niet zelf gehad, dat niet.
- Luco
Nou het wachten is tot iemand voorstelt om een BMW te kopen, kan nooit lang duren 

- JP
Koop een Up!
- 328Ti
Maar waar ben je naar op zoek qua driving fun en waar moet het aan voldoen?
- Niels
- Auto: Prius+
Zoals ik het lees wil TS een money pit, dan zijn er betere keuzes dan een BMWLuco schreef: 07 sep 2017, 17:23 Nou het wachten is tot iemand voorstelt om een BMW te kopen, kan nooit lang duren![]()

-
- Auto: Fun Damn Mentally
700pk Impreza ofzo?
- jottemj
Heeft er nog niemand iets over een Alfa gezegd? Arthur kom er maar in! 

- Niels
- Auto: Prius+
Wat voor Mercedes heb je? Lijkt me wel wat, ik ben niet zo van de zelf kastijding zoals Allen 

-
jottemj schreef: 07 sep 2017, 18:19 Heeft er nog niemand iets over een Alfa gezegd? Arthur kom er maar in!![]()
Alfa Breda 3.2 zat ik inderdaad ook met schuin oog naar te kijken. Verder rij ik nu een W211 met 143 pk, vandaar de honger weer naar wat meer vermogen. Financieel kan het nu weer een beetje uit zeg maarc

- Luco
wil je leeglopen, koop een maserati 

- JP
Gelukkig bestaat er zoiets als rechtsbijstand...
- Martin van der Zwaard

- Luco
Wel een schadevrije nemen hoor, die lopen harder.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Alfa Breda?fuseekogel schreef: 07 sep 2017, 19:46 Alfa Breda 3.2 zat ik inderdaad ook met schuin oog naar te kijken. Verder rij ik nu een W211 met 143 pk, vandaar de honger weer naar wat meer vermogen. Financieel kan het nu weer een beetje uit zeg maarc![]()
Maar waarom geen potente Mercedes. Dikke AMG heeft vast meer dan het dubbele van je huidige vermogen. Kan je ook op leeglopen.
-
Lol, Brera, spellchecker probeer mij te behoeden. Waarom geen AMG ? W211 is te duur gaat al snel richting de 20 k voor een 10 jaar oude auto, bovendien heb ik dat al, tenminste de auto, de W210 is een stuk goedkoper maar te oud, te roestgevoelig en staat mij niet aan. Een S klasse is te groot, de C klasse is voor mij interessant vanaf de W204, er staat er eentje te koop maar die heeft geen neus meer (schade). Ik wil in een hele dolle bui tot 15k gaan maar blijf liever zo rond de 10k dan heb ik nog wat ruimte voor drama.
De A4 die ik op het oog heb, valt binnen dat budget en heeft al de kettingspanners gehad en nog een aantal andere zaken, zijn rekeningen aanwezig van bijna 9k de afgelopen 3 jaar. Maar wat mij tegen staat is dat het ding zo gevoelig is qua diefstal.
Enorm groot, wel leuk
Infiniti FX 35 AWD 20 Inch Lmv / Leder / Clima / Navi
€ 10.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1198996608? ... ialbuttons
Maar dit spreekt mij toch nog het meeste aan, beetje veel op de klok en de achterbumper is lelijk maar verder wel ok, volgende week maar gluren denk ik.
Jaguar XJR 4.2 V8 S/C, SCHUIFDAK, N.A.P .
€ 10.950,00
http://link.marktplaats.nl/m1193601650? ... ialbuttons
Voorkeur van de vrouw ligt bij deze
Volkswagen Passat CC 3.6 V6 FSI 4-Motion 4P // 300PK! // FUL
€ 10.950,00
http://link.marktplaats.nl/m1194980214? ... ialbuttons
De Audi
Audi A4 AVANT 4.2 V8 S4 ORG NL (bj 2005)
€ 14.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1194703444? ... ialbuttons
De A4 die ik op het oog heb, valt binnen dat budget en heeft al de kettingspanners gehad en nog een aantal andere zaken, zijn rekeningen aanwezig van bijna 9k de afgelopen 3 jaar. Maar wat mij tegen staat is dat het ding zo gevoelig is qua diefstal.
Enorm groot, wel leuk
Infiniti FX 35 AWD 20 Inch Lmv / Leder / Clima / Navi
€ 10.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1198996608? ... ialbuttons
Maar dit spreekt mij toch nog het meeste aan, beetje veel op de klok en de achterbumper is lelijk maar verder wel ok, volgende week maar gluren denk ik.
Jaguar XJR 4.2 V8 S/C, SCHUIFDAK, N.A.P .
€ 10.950,00
http://link.marktplaats.nl/m1193601650? ... ialbuttons
Voorkeur van de vrouw ligt bij deze
Volkswagen Passat CC 3.6 V6 FSI 4-Motion 4P // 300PK! // FUL
€ 10.950,00
http://link.marktplaats.nl/m1194980214? ... ialbuttons
De Audi
Audi A4 AVANT 4.2 V8 S4 ORG NL (bj 2005)
€ 14.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1194703444? ... ialbuttons
Laatst gewijzigd door fuseekogel op 08 sep 2017, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
Ik dacht eerst de Infinity, maar zwart is niet mooi op zo'n ding. En zag toen je laatste link. Die Passat 3.6 lijkt me geweldig. Schijnt ook heel fraai te klinken. En mocht het onbetrouwbaar zijn... dat wilde je toch al 
Sowieso jammer dat ze alledrie zwart zijn. Heb ik niks mee, maar dat boeit jou wss niet

Sowieso jammer dat ze alledrie zwart zijn. Heb ik niks mee, maar dat boeit jou wss niet

-
Sterker nog, heb nu ook een zwarte...
De 3.6 heeft inderdaad ook wat punten, maar kom nog wel eens in Polen, daar kan het wat vriendelijker in prijs.
De 3.6 heeft inderdaad ook wat punten, maar kom nog wel eens in Polen, daar kan het wat vriendelijker in prijs.
-
OnlineRS-Ron
Zoals Luco al opmerkte dit is gegarandeerd een uitdaging wbt alle mogelijke vormen van "karakter" https://link.marktplaats.nl/m1200531120
Als het andere is eigenlijk wel erg op save.......
Gr Ronald
Als het andere is eigenlijk wel erg op save.......
Gr Ronald
- Macboy
Die Passat is wel een sleeper. Bijna 10 jaar oud tijd vliegt alweer. JAG vind ik helemaal geweldig. Maar ook die Audi S4 is natuurlijk briljant. Daar zou ik dan weer liever een automaat in hebben wellicht.
Prima keuzes allemaal
Prima keuzes allemaal