Wat let je ? Gooi je haar los, doe eens wild, trek de stoute schoenen aan, maak ons gek en koop ook eens zo'n BMW......Luco schreef:Overloper![]()
![]()

Wat let je ? Gooi je haar los, doe eens wild, trek de stoute schoenen aan, maak ons gek en koop ook eens zo'n BMW......Luco schreef:Overloper![]()
![]()
FixedLuco schreef:
Of het moet een R5 zijn
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=29175" onclick="window.open(this.href);return false;Luco schreef:Als, en ik zeg ALS ik ooit een bmw koop is het om hem zo snel mogelijk in de vangrail te honken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of het moet een M5 zijn
Zo herkenbaar helaas, al gok ik dat ik met een XF niet veel blijer geweest zou zijn. Eigenlijk missen auto's van nu gewoon wat karakter. Zou je bijna willen adviseren om in dit geval dan maar door te rijden in zo'n BMW.HJ2 schreef: ↑01 sep 2017, 21:26 Even afstoffen hiero.
De E61 is toch een goede wagen gebleken, ondanks zijn kwaaltjes (Kabelbomen achterklep vervangen, Compressor en luchtbalgen vervangen... van die dingen). Toch kan ik er maar niet aan wennen. Ik wordt er gewoon niet blij van als ik er in rijd, hoe goed hij ook is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten