Het grote DF cryptocurrency topic
- MParallel
- Auto: BMW
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Ik heb paar maanden terug een handjevol Stratissen/Stratisi? gekocht. Gelukkig maar, want blijkbaar was me timing dusdanig goed dat ik ze op de hoogste waarde van de afgelopen maanden heb gekocht. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Ik heb de meeste uiteindelijk gekocht toen ze 2,30 waren?
Daar heb ik me geluk mee uiteindelijk. (op de korte termijn)
Daar heb ik me geluk mee uiteindelijk. (op de korte termijn)
- Will F.
Ik heb veel plukjes gekocht met btc tegen verschillende koersen dus dat maakt het overzicht niet gemakkelijker maar net eens goed gekeken en gem zit op de koers die die nu staat, mijn vakantie is wat langer dan die van Erik. En wellicht is het idd beter om tzt inleg eruit te trekken. Wellicht komt Microsoft met 'n soortgelijk iets en vegen ze Stratis vd kaart of nemen ze het bedrijf over dan wordt het $$$trat !
Iemand al naar Bitquence (BQX) https://coinmarketcap.com/assets/bitquence/#markets gekeken?
Iemand al naar Bitquence (BQX) https://coinmarketcap.com/assets/bitquence/#markets gekeken?
-
https://stratisplatform.com/2017/08/31/ ... er-update/
Mooi dat ze meer ontwikkelaars hebben en een professionele ontwikkelomgeving volgens scrum.
Mooi dat ze meer ontwikkelaars hebben en een professionele ontwikkelomgeving volgens scrum.
- Macboy
Stratis is meer dan prima. Maar om te zeggen dat het niet gestegen is ?? In januari 2017 kostte het nog een paar cent. Ze staan nu op een paar euro. WTF verwacht je dan ?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Een GT3 binnen 3 weken natuurlijk, heeft Witje beloofd!Macboy schreef: 31 aug 2017, 22:38 Stratis is meer dan prima. Maar om te zeggen dat het niet gestegen is ?? In januari 2017 kostte het nog een paar cent. Ze staan nu op een paar euro. WTF verwacht je dan ?
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Dat is kretologie, beetje pronken met de kleren van de keizer.Tom schreef: 31 aug 2017, 20:30 https://stratisplatform.com/2017/08/31/ ... er-update/
...en een professionele ontwikkelomgeving volgens scrum.
- dvh
Sjeetje
Litecoin van +/- 35,- naar bijna 80,-
Bitcoin 4200,-
En zelfs ethereum is bijna weer terug op z'n ATH
En Stratis?.. helaas.
Litecoin van +/- 35,- naar bijna 80,-
Bitcoin 4200,-
En zelfs ethereum is bijna weer terug op z'n ATH
En Stratis?.. helaas.
- Will F.
Zowel Tom als ondergetekende kwalificeerden Stratis op zijn ATH als een relatief klein clubje met beperkt aantal dev's zeker gezien de totale marktcap die eraan werd/wordt toegekend, dat is duidelijk veranderd en ze lijken daarbij wel een professionele vertaalslag te maken naar een meer gestructureerde organisatie.Frank_Sch schreef: 31 aug 2017, 23:41Dat is kretologie, beetje pronken met de kleren van de keizer.Tom schreef: 31 aug 2017, 20:30 https://stratisplatform.com/2017/08/31/ ... er-update/
...en een professionele ontwikkelomgeving volgens scrum.
-
Voorheen was er een Github repo waarin een paar ontwikkelaars een beetje vrijblijvend bezig waren. Dat terwijl er meerdere projecten liepen. Het was maar net welk project de meeste aandacht kreeg, maar wanneer iets af is was onbekend.
Nu zijn er vaste teams voor elk project en kun je er zeker van zijn dat er een oplevering is aan het einde van de sprint. Het geeft meer vastigheid en inzicht in wat er gaat komen (als ze inzicht op de backlog geven, maar is wel de bedoeling als ik het bericht lees). In andere woorden: als ze het niet hadden zou je zo'n project amper serieus kunnen nemen.
Helaas is de alpha-release van Breeze weer uitgesteld las ik gisteren ivm twee kritieke bugs.
Nu zijn er vaste teams voor elk project en kun je er zeker van zijn dat er een oplevering is aan het einde van de sprint. Het geeft meer vastigheid en inzicht in wat er gaat komen (als ze inzicht op de backlog geven, maar is wel de bedoeling als ik het bericht lees). In andere woorden: als ze het niet hadden zou je zo'n project amper serieus kunnen nemen.
Helaas is de alpha-release van Breeze weer uitgesteld las ik gisteren ivm twee kritieke bugs.
- witje
Holy shit, Neo wordt effe gedumpt
Zijn er meer overigens, BTC ook dik in de min
CNBC:
China bans companies from raising money
through ICOs, asks local regulators to inspect 60 major platforms
Chinese regulators are about to start a campaign related to the country's initial coin offerings (ICO), according to a Caixin report
In a document, authorities said they have banned new projects that raise cash or other virtual currencies through cryptocurrencies
A list of 60 major ICO platforms were provided for local financial regulatory bodies to inspect and report on, according to Caixin

Zijn er meer overigens, BTC ook dik in de min
CNBC:
China bans companies from raising money
through ICOs, asks local regulators to inspect 60 major platforms
Chinese regulators are about to start a campaign related to the country's initial coin offerings (ICO), according to a Caixin report
In a document, authorities said they have banned new projects that raise cash or other virtual currencies through cryptocurrencies
A list of 60 major ICO platforms were provided for local financial regulatory bodies to inspect and report on, according to Caixin
-
Vorige week ook dagenlang groene cijfers en flink omhoog voor vrijwel alles.
Van Neo had ik het wel verwacht, die ging een week of twee terug juist gigantisch hard omhoog. Zo'n correctie kon niet uitblijven.
Edit: ah dat verklaard een hoop...
Van Neo had ik het wel verwacht, die ging een week of twee terug juist gigantisch hard omhoog. Zo'n correctie kon niet uitblijven.
Edit: ah dat verklaard een hoop...
- WJ
-
Die Chinezen willen alles in eigen hand houden..... Dat kan niet met Crypto's......
Dat ze het bannen geeft wel aan hoe de toekomst van Crypto eruit ziet. Bannen kan je het niet volgens mij, want het is 'niet traceerbaar'....
Aan de andere kant; Als het bedrijfsleven er niks mee kan knalt het ooit allemaal uit elkaar.
Dat ze het bannen geeft wel aan hoe de toekomst van Crypto eruit ziet. Bannen kan je het niet volgens mij, want het is 'niet traceerbaar'....
Aan de andere kant; Als het bedrijfsleven er niks mee kan knalt het ooit allemaal uit elkaar.
- dvh
Tuurlijk wel. Je hebt vaak toch een bedrijf/team/leider bij het opstarter van zo'n munt.
Ik snap het ergens wel. Die ICO's zijn ontzettend scam gevoelig. Iedereen kan een interessante witpaper in elkaar zitten/rippen en een flashy website met mooie veelbelovende termen. Vervolgens een hoop sukkelaars die erin meegaan om 3 maanden later van de aardbodem te verdwijnen.
Voordeel is ook weer dat de munten die er nu wél zijn meer waar kunnen worden gezien er geen nieuwe munten kopen om geld in te stoppen en er meer met bestaande munten gedaan kan worden.
Ik snap het ergens wel. Die ICO's zijn ontzettend scam gevoelig. Iedereen kan een interessante witpaper in elkaar zitten/rippen en een flashy website met mooie veelbelovende termen. Vervolgens een hoop sukkelaars die erin meegaan om 3 maanden later van de aardbodem te verdwijnen.
Voordeel is ook weer dat de munten die er nu wél zijn meer waar kunnen worden gezien er geen nieuwe munten kopen om geld in te stoppen en er meer met bestaande munten gedaan kan worden.
-
Sow.... Beste klappen weer allemaal.
-
Volgens mij is het nu het moment om weer in te stappen, mocht je er wel weer zin in hebben.... De boel stabiliseert mooi, al een aantal uren.... Morgen staat het allemaal weer in de plus tov vandaag.
- dvh
Whats new... 

- WJ
- JoostSchouten
Dat dacht ik ook vanochtend in de badkamer, nu alweer € 100,- gestegen... Was rap verdiend geweestErikS schreef: 05 sep 2017, 08:11 Volgens mij is het nu het moment om weer in te stappen, mocht je er wel weer zin in hebben.... De boel stabiliseert mooi, al een aantal uren.... Morgen staat het allemaal weer in de plus tov vandaag.

Gebruiken jullie mobiele apps om te traden? Ik merk wel dat er best wat momenten zijn dat ik niet even de laptop aan kan slingeren.
- Macboy
Je kunt ook vooraf aankoop/verkoop instellen. Maar vind dat zelf ook wel minder handig of flexibel moet ik zeggen.
-
Ik heb nog wat BTC bijgekocht. Denk vanaf nu weer omhoog met wat kleine hikjes.
- dvh
Wat dat betreft is het misschien nog gunstiger om je stratis uit te cashen en om te zetten naar bitcoin. denk dat je je inleg dan eerder terug hebt dan wachten op stratis.
-
We gaan het meemaken.....dvh schreef: 05 sep 2017, 12:10 Wat dat betreft is het misschien nog gunstiger om je stratis uit te cashen en om te zetten naar bitcoin. denk dat je je inleg dan eerder terug hebt dan wachten op stratis.

Heb je je Bitcoin vandaag al verkocht? Of kan je hier beter vanaf blijven.....