Met een CAP van nog geen 100 miljoen stuks tegen inkoop in de centen en dan die exponentiële groei vasthouden in euro's maakt Stratis tamelijk uniek. Als je de top 500 munten bekijkt zit daar niets meer tussen met vergelijkbare cijfers. Alle rond 100 miljoen stuks gecapte munten zijn veel meer dan een paar cent. Heb gekeken (al weken) naar het bereik van 50 miljoen tot 300 miljoen. Het minste wat je kunt zien is rond 10-15ct. Dan ben je dus minstens factor 10 al kwijt tov de Stratis.
Tel daarbij op dat je ook echt de durf moet hebben om dus meteen duizenden euro's te investeren (het zit hem alles in volume!) in een onbekende munt en dan zal je duidelijk moeten zijn dat een GT3 voor weinig mensen is weggelegd op korte termijn. Je zult echt de achtergrond van die munt moeten doorspitten om te lezen wat hun bedoeling is alvorens je zo gek bent om paar duizend in lucht te investeren. Daarna moet het nog aanslaan ook. Dus de factoren zijn te onzeker.
matthyssie schreef: 29 aug 2017, 10:52 Ik ga vast een GT3 kopen, want de vraag naar die dingen wordt straks gigantisch.

In principe heb je de BCC gewoon maar zijn ze alleen (nog) niet voor je zichtbaar. Dus geen zorgen. Had zelf een en ander op Poloniex. Na de split was dit niet zichtbaar omdat BCC nog niet werd ondersteund. Na 2 weken alsnog wel en toen kreeg je dezelfde waarde in BCC te zien. Even uitzoeken dus of en wanneer BCC wordt ondersteund.e30touring1990 schreef: 29 aug 2017, 20:09 hoe heb je de BCC 'verzilverd'? had mijn BTC in een online wallet staan die niet wordt genoemd in een lijstje die ik online zag die ook BCC ondersteunt (blockchain.info gebruik ik voor BTC). betekent dit nu dat ik mijn 'recht' op BCC verloren ben omdat ik een andere wallet gebruik?