De EU
- JP
Re: De EU
Misschien was de foto wat gewaagder en bij het posten ervan wist ik niet zeker of het wel door de beugel kon. Nu ben ik ook niet altijd de serieuste en probeer vaak een grappige klinkslag te geven aan een draadje/topic.
Betreffende foto was een slechte fotoshop die ik gewoon via google vond. Dus niet mijn eigen paint-creatie. Het betrof een niet nader te benoemen internationale politicus die, al dan niet geheel vrijwillig dat kon ik niet opmaken uit zijn gezichtsuitdrukking, al knielend vanachter benaderd werd door een eveneens niet nader te benoemen dier. De slechte foto gaf de suggestie dat de een via een bepaalde lichaamsopening gepenetreerd werd, vermoedelijk door het dierlijke mannelijke geslachtsorgaan. Smaken verschillen, dus zakjes Venco ook.
Mocht er iemand verder nog geïntimideerd, beledigd of opgewonden raken door eender welke foto dan ook die ik post. Heb je ballen post je commentaar in het topic of benader me via een persoonlijk bericht. Dan kunnen we het een en ander afspreken, zonder dat je huilend naar een moderator moet gaan kruipen.
Dit is mijn uitspraak, daar moet U het mee doen !
Betreffende foto was een slechte fotoshop die ik gewoon via google vond. Dus niet mijn eigen paint-creatie. Het betrof een niet nader te benoemen internationale politicus die, al dan niet geheel vrijwillig dat kon ik niet opmaken uit zijn gezichtsuitdrukking, al knielend vanachter benaderd werd door een eveneens niet nader te benoemen dier. De slechte foto gaf de suggestie dat de een via een bepaalde lichaamsopening gepenetreerd werd, vermoedelijk door het dierlijke mannelijke geslachtsorgaan. Smaken verschillen, dus zakjes Venco ook.
Mocht er iemand verder nog geïntimideerd, beledigd of opgewonden raken door eender welke foto dan ook die ik post. Heb je ballen post je commentaar in het topic of benader me via een persoonlijk bericht. Dan kunnen we het een en ander afspreken, zonder dat je huilend naar een moderator moet gaan kruipen.
Dit is mijn uitspraak, daar moet U het mee doen !
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het was de die Geitenn@@ker foto! Nu weet ik het, it wasn`t me
Allemachtig, d`r kan en mag hier ook niks meer..........
Post en foto met een hele harem aan geiten bij die kerel.............

Allemachtig, d`r kan en mag hier ook niks meer..........

Post en foto met een hele harem aan geiten bij die kerel.............

- RS-Ron
He die foto heb ik wel gezien voordat ie werd weggemodereerd. Ik dacht nog arme geit...... hij keek niet gelukkig, ondanks dat hij die griezel deze keer, bij wijze van uitzondering, niet achter hem had staan... Hij was wel de knapste op de foto.......... die geit dan natuurlijk.
Gr Ron
Gr Ron
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Blijf ik nog netjes door 'm hier niet voluit neer te plempen:)
http://www.snouts-in-the-trough.com/wp- ... goat-5.jpg
Koffie?:)
http://www.snouts-in-the-trough.com/wp- ... goat-5.jpg
Koffie?:)
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Mag ik dan ook vragen of alle Trump foto's worden verwijderd en alle foto's waarin Rutte op de hak wordt genomen en Putin en May en Pechtold met haatbaarden achter zich en en en....
Kortom, in het ene topic worden ontklede dames met gejuich ontvangen en in het andere topic moet een foto verwijderd worden omdat iemand daar aanstoot aan neemt....
Sorry mod-team.....wat mij betreft misser van het jaar....
Kortom, in het ene topic worden ontklede dames met gejuich ontvangen en in het andere topic moet een foto verwijderd worden omdat iemand daar aanstoot aan neemt....
Sorry mod-team.....wat mij betreft misser van het jaar....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
+1000 Eric, ik weet niet welke mod(s) hier persoonlijk voor verantwoordelijk is /zijn, maar dit kan niet op 'n Nederlandse site anno 2017 en die moeten eens goed gaan nadenken over wat hun doel/functie is als mod.
Één stem is géén stem! Het is hier geen Turkije.
Één stem is géén stem! Het is hier geen Turkije.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik ook niet
En mijn mening dien omtrent had ik de vorige pagina al weergegeven.
Ik voel me er ook in het geheel niet verantwoordelijk voor.
Even ter herinnering;
En mijn mening dien omtrent had ik de vorige pagina al weergegeven.
Ik voel me er ook in het geheel niet verantwoordelijk voor.
Even ter herinnering;
Liberaal en vrijgevochten, althans dat zou het moeten zijn. Als dit zo weer gebeurt hang ik mijn mod schap aan de wilgen.romo schreef: 30 aug 2017, 20:20 Ik weet ook niet om welke foto het gaat, maar had wel even Mods-onderling afgestemd kunnen worden.
Als mod vind ik het persoonlijk redelijk zwak om zo`n foto, op verzoek 1 persoon, weg te halen.
DF is liberaal en vrijgevochten, niet gelieerd an welke partij-geloof-stroming dan ook, dat geeft DF`ers de kans om vrijlijk alles en iedereen op de hak te nemen.
Ik geef hier mijn persoonlijke mening FWIW (maar als mod denk ik er net zo over)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
In dit geval juist wel. Ik vind dit een topforum waar gewoon veel kan, iets wat ook altijd goed ging. NSFW topics, zwarte humor, felle maar meestal inhoudelijk prima discussies over BMW's, politiek, sperdifferentiëlen, EU en hothatches en wat al niet meer. Geen politieke correctheid maar gewaardeerde meningen van links tot rechts. Helemaal goed gewoon. Ik zie DF als een soort virtuele kroeg waar je lekker kunt ouwehoeren over auto's maar ook over andere zaken des levens. Daarom kom ik hier erg graag, al sinds een jaar of 10 denk ik. Er zijn al teveel internetforums en andere mediums die zich tegenwoordig door politieke correctheid of angst voor juridisch geneuzel (laten) beperken. Ik had de hoop dat die repressieve onzin DF zou passeren.
Kan me verder geheel vinden in wat romo schrijft. Als dit gewoonte gaat worden, dan ben ik ook weg hier. Maar goed, ik ga er vanuit dat dit een eenmalig incident was, een inschattingsfoutje en dat de censuurpolitie verder weg blijft.

LOL @ Tom! Denk dat je straks een ban te pakken hebt.

- tomgtr
Ik snap het Wouter, ben het ook volledig met je eens. Maar denk dat punt gemmaakt is en laten we het verder niet op de spits drijven en persoonlijk maken. Fout is rechtgezet. Geloof niet dat nog een keer gebeurt.