Voor Stratis wel ja, en je krijgt er ook meer per muntje.
Voor ETH is Litebit het goedkoopst, voor Bitcoin is BTCDirect het goedkoopst.
Voor Stratis wel ja, en je krijgt er ook meer per muntje.
Volledig mee eens en is inderdaad ook hoe ik erin zit.Macboy schreef: 29 aug 2017, 09:44 Mensen die wel cryptocoins kopen maar geen BTC die hebben het dus écht niet begrepen. Is hier al vaak geroepen: er is feitelijk maar 1 echt grote munt die ertoe doet. Al het andere eromheen heeft óf potentie óf is gewoon bedoeld om op korte termijn te cashen.
Dus wel investeren in crypto munten maar niet in BTC is heel vreemd. Je moet of beiden doen of alleen BTC. Maar alleen andere coins is gewoon niet slim (druk ik me zacht uit). Heb je dus bijv €1000 te besteden en je vind het interessant doe dan €750 BTC en €250 andere shit. Zou mijn advies zijn. Vind je het niet zo interessant maar wil je lekker lange termijn kans maken dan €1000 in BTC steken. Voor Witje effect op Stratis is het voor iedereen behalve Witje te laat op korte termijn. Maar dat hoeft ook niet.
BTC is al verdubbeld sinds mensen hier gingen experimenteren laatste 2 maanden. Als de markt doet wat het moet doen gaat de BTC richting €100.000 binnen 5 jaar verwacht ik. Dan ben je dus nog lang niet te laat.
Goeie keuze, nu HODL en niet toegeven aan de neiging te verkopen bij een dipje. Die BTC wordt nog véél meer waard binnen nu en een para jaar. In korte tijd is de marketcap van 100 miljard dollar naar ruim 150 miljard dollar gegaan, er wordt steeds meer geld in crypto's gepompt. Zelfs mijn vader (digibeet pur sang) vroeg me vorige week al om wat geld van hem in BTC te investeren. De massa begint het ook te ontdekken. Dat tezamen met schaarste (er zijn er maar 21 miljoen en er zijn al heel wat verloren gegaan ook dus effectief is er nog minder beschikbaar) kan er alleen maar voor zorgen dat de prijs verder gaat stijgen.dvh schreef: 29 aug 2017, 15:48 Ik heb zojuist 1 BTC gekocht. Ja hij staat hoog. Maar dat is relatief denk ik gezien ik dat elke keer denk wanneer ik erna kijk.
Wil deze 1BTC laten staan voor een langere tijd en maar zien wat er van komt![]()
Kakt het in dan kakt het in. Groeit het daadwerkelijk naar ongekende hoogte dan heb ik iig één Bitcoin tot mijn beschikking![]()
Same hereErikS schreef: 29 aug 2017, 18:07 Strats nog steeds op volle sterkte aanwezig uiteraard. Ik heb geduld & het geld nog steeds niet nodig.![]()
Ik heb alles nog. Maar zit nog op een verlies momenteel t.o.v. instapmoment. Ik stap denk ik voor een groot deel uit zodra ik weer break-even speel. Vind Stratis wat te ver weggezakt (nu 17e plek) en voorzie na de release van Breeze even geen momenten waarop ie weer kan pieken.dvh schreef: 29 aug 2017, 16:33 Erik & Tom , jullie hebben al je Stratis nog of inmiddels al uitgestapt?![]()
coinmarketcap.com
hoe heb je de BCC 'verzilverd'? ik was op vakantie (k*t internet) en niks meegekregen van de fork. had mijn BTC in een online wallet staan die niet wordt genoemd in een lijstje die ik online zag die ook BCC ondersteunt (blockchain.info gebruik ik voor BTC). betekent dit nu dat ik mijn 'recht' op BCC verloren ben omdat ik een andere wallet gebruik? had mijn BTC uiteraard voor 1 augustus. na wat dingen gelezen te hebben kan ik nog niet helemaal concreet vinden of ik die BCC nu nog wel of niet kan krijgen omdat ik schijnbaar een wallet zou gebruiken die BCC niet ondersteunt.Mark W. Scholten schreef: 29 aug 2017, 19:02Same hereErikS schreef: 29 aug 2017, 18:07 Strats nog steeds op volle sterkte aanwezig uiteraard. Ik heb geduld & het geld nog steeds niet nodig.![]()
Wel mijn BCC laatst verkocht (inleg verdubbelt) en ook LTC weg gedaan. Nu vooral de focus op BTC, ETH en Stratis. Tevens ook nog Monero liggen doormiddel van zelf mining
Still crossing fingers
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 9 gasten