Was ook het eerste dat ik aan moest denken.
Hotels en Campings, beide gewoon hetzelfde verhaal...je krijgt waar je voor betaald.dvh schreef: 24 aug 2017, 09:35 Als ik overvolle campings zie en gedeelte douches + wc + wachtrijden... fuk no.
Hotels zijn prima. Je moet enkel niet zo'n massa-plek op willen zoeken als je een beetje rust wil.
Wij zijn dit jaar weer naar Oostenrijk (karinthie) geweest. Goed weer. Goed eten. Mooi land en vooral niet te druk.
Waar in Portugal zit je Arthur? Ik ga half Sept naar Algarve. Niet naar Albufeira, meer landinwaards naar 3x luxe B&B met zwembad e.d. en ook vlak bij stranden. Vooral de westkust schijnt mooi te zijn.Arthur schreef: 24 aug 2017, 12:01
Momenteel zit ik in Portugal in een app complex. Honderd app en 2 redelijke zwembaden, strand dichtbij. Dus lekker rustig overal, schone en ruime (relatief) app. Ik vermaak me wel!
twintigduizend en één...allen schreef: 24 aug 2017, 10:29 Met als enige verschil dat je op de camping nog je eigen schone bedje hebt om in te slapen in plaats van die akelig smerige matrassen waar twintigduizend anderen je voor zijn geweest met rampetampen.![]()
Meervoud, dus veertigduizend enkelen. 1x 'anderen' = 2 personen.twintigduizend anderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten