
[YouTube]https://youtu.be/lFkXCYvrrFY[/YouTube]
[YouTube]https://youtu.be/Gvkk7GENhHk[/YouTube]
Bij nader inzien denk ik ook wel dat het meer is, als je helemaal van standaard af begint.
De eigenaar van de Sierra heeft als doel zo hard mogelijk te gaan op Bruntingthorpe wat een vliegveld is met een lengte van 2.4 km en nog iets van 600 meter om af te remmen. Op dit moment staat zijn record op 206 mph (~330 km/u) gehaald in 2006 met ongeveer 860 pk geloof ik. Het nieuwe doel is geloof ik 215 mph (344 km/u) waarvoor op dit moment een motor gebouwd wordt die 1000 pk zou moeten leveren. Al dat vermogen gaat alleen naar de achterwielen, ik zou er niet graag mee rijden. Op een natte baan had hij tot de 185 mph wielspin.EvdP schreef: 23 aug 2017, 08:44 Dan moet je wel heel graag heel hard willen gaan met je Subaru / Sierra of wat dan ook.
RB26DETT? Zullen vast ook wel een paar LS crate engines zijn waarmee het kan?JWtje schreef: 23 aug 2017, 09:38 Toyota 2JZ-GTE
De enige motor die betaalbaar en betrouwbaar 1000PK kan draaien en daar dusdanig goed mee draait dat je er ook nog gewoon mee naar je werk kan.
zal wat moeilijker in de meeste auto's passen KeesNutkees schreef: 23 aug 2017, 20:47 @luco
Begrijp ik, maar kijkende naar goedkope blokken om dat mee te doen is een v10 wel interessant. Aanschaf plus 1000+ pk heb je onder de 20k. Best goedkoop toch.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten