143029
Waze!
- Macboy
Re: Waze!
Jezus wat een ruk interface ! Is dat echt Waze ??
-
Jussi
Zoveel logo's zijn er echt niet te zien irl. Zoals gezegd, gebruik ik het vooral voor de meldingen en dan luister ik meer dan ik naar het scherm kijk.
Nog een puntje is dat het niet goed samengaat met bellen. Ik doe nogal vaak (conference) calls vanuit de auto en dan werkt het toch niet zo vloeiend. Nu is dat vooral mijn probleem want ik geloof niet dat de overgrote meerderheid daar mee te maken heeft.
Nog een puntje is dat het niet goed samengaat met bellen. Ik doe nogal vaak (conference) calls vanuit de auto en dan werkt het toch niet zo vloeiend. Nu is dat vooral mijn probleem want ik geloof niet dat de overgrote meerderheid daar mee te maken heeft.
- Niels
- Auto: Prius+
De lay-out is een verademing in deze wereld die zichzelf veel te serieus neemt. De kwaliteit van Waze hangt voor een groot deel af van de gebruikers die een bepaalde mentaliteit hebben om elkaar van info te voorzien dus als je het ruk vind zoek dan alsjeblieft iets anders!!
- ///Joost
- Riceaux
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
-
D. Peters
- Auto: Porsche Taycan CT4 & BMW i3s
Ik gebruik het zelf ook vaak, heb 31,828 punten. Helaas zijn er hier niet zoveel users, dus ik check vaak ook nog even met Google maps of er geen file staat. Vraag me dan wel af waar Google de informatie vandaan haalt... Soms is er geen file volgens Waze maar wel volgens Google.
- MartijnGizmo
Mijn go-to app voor navigatie, na een tijdje vergeleken te hebben met TomTom GO. De vernieuwde A1/A6 stond na 2 maanden nog niet goed bij TomTom, bij Waze klopte het dezelfde avond al. Veel actieve gebruikers hier in de omgeving, een auto met pech langs de ringweg om 06:30 was al gemeld toen ik er langs reed.
De functie waarbij je kunt zien hoe lang vrienden nog onderweg zijn als je dezelfde eindbestemming hebt vind ik ook ideaal! Inmiddels toch al 52.643 punten zie ik, probeer zelf ook actief te helpen met flitsers/pechgevallen/wegafsluitingen.
Enige nadeel tot nog toe is dat je geen route kunt berekenen zonder internet, nu 2x gehad in België en Duitsland op plekken met slecht bereik.
De functie waarbij je kunt zien hoe lang vrienden nog onderweg zijn als je dezelfde eindbestemming hebt vind ik ook ideaal! Inmiddels toch al 52.643 punten zie ik, probeer zelf ook actief te helpen met flitsers/pechgevallen/wegafsluitingen.
Enige nadeel tot nog toe is dat je geen route kunt berekenen zonder internet, nu 2x gehad in België en Duitsland op plekken met slecht bereik.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gisteren even uitgeprobeerd, werkt goed en overzichtelijk maar wel een paar puntjes.
Aangesloten via USB (daardoor automatisch Apple CarPlay) schakelt de auto bij elke melding over op het geluid van m'n telefoon en gaat de radio uit. Logisch, maar na de melding schakelt ie niet terug (probleem heb ik ook met FM overigens). Probleem van de iPhone, de apps of mijn auto?
Daarnaast rij ik altijd zonder gesproken aanwijzingen. Dat kan met waze ook prima, maar ik wil graag wel een geluidsmelding bij een fluister oid. Moet ik hem dan geluidsinstellingen op "alleen meldingen" zetten?
Aangesloten via USB (daardoor automatisch Apple CarPlay) schakelt de auto bij elke melding over op het geluid van m'n telefoon en gaat de radio uit. Logisch, maar na de melding schakelt ie niet terug (probleem heb ik ook met FM overigens). Probleem van de iPhone, de apps of mijn auto?
Daarnaast rij ik altijd zonder gesproken aanwijzingen. Dat kan met waze ook prima, maar ik wil graag wel een geluidsmelding bij een fluister oid. Moet ik hem dan geluidsinstellingen op "alleen meldingen" zetten?
- Tommy
Waze gebruik ik alleen in leenauto's zonder navi. De BMW pro nav met OTA in de F36 voldoet prima en is redelijk up to date. De garmin in de andere auto werkt ook gewoon prima. Verder werkt het niet op carplay, met carplay krijg je alleen apple maps. Da's redelijk hopeloos gebeuren.
- frank de jonge
Hoe kan je mensen toevoegen dan?
- Riceaux
Menu > op je naam bovenin klikken > mijn vrienden > +'je > vrienden toevoegen.
Was even vergeten vandaag dat Servië nog geen EU land is. Dus geen 4G. Gelukkig was de route al ingeladen in Waze. Want de BMW Navi kende alleen de hoofdwegen. Tot zover de heel Europa Navi van BMW.
-
fuseekogel
Gebruik in Duitsland camsam voor de flitsers, werkt echt perfect, ben eindelijk van mijn punten af. Wat bijzonder grappig is, de app spreekt Nederlands met Duits accent