mooi is dat, straks verzinnen ze er nog een dansje bij.
lijkt me ook niet super voor je wagen, mede omdat de elektronica in die modellen al niet bijster goed was
Gedurfde uitspraak. Het is bekend dat er nogal wat klachten waren over de kwaliteit van MB in eerdere jaren. Zelf heb ik nog nooit een probleem gehad met mijn vorige C32 AMG. (verkocht met 150k op de teller). Zelf geloof ik eerder dat dit te maken had, met de zo genaamde hoge bomen die meer wind vangen. Dat de elektronica slecht zou zijn vind ik nogal kort door de bocht, bovendien zijn de AMG's de topmodellen van elke serie en hebben nou eenmaal iets meer elektronica dan de gemiddelde Fiat Punto.
Dat de ESP een bepaalde veiligheidsmarge heeft en niet volledig uit schakelbaar is, vind ik geen enkel probleem. Mijn stuur kunsten liggen niet op hetzelfde niveau als dat van een ene Schumacher, en als de ESP ingrijpt in normale condities is dat geen enkel probleem. En met de ESP uitgeschakeld is hij prima dwars te krijgen, koppel is een AMG nl. niet vreemd.
Hetzelfde geldt voor mij voor de hele fijne automaat, misschien hanteer ik een andere definitie van DF?
Ik vind het prima dat iedereen een eigen smaak heeft, maar om gewoon wat loze argumenten te gaan strooien van elektronica is slecht of onder stel deugt niet vind ik gewoon te kort door de bocht. En vergis je niet in dat laatste, een AMG is niet alleen snel op de autobahn!
Gr,
Sander