Precies goed voor jou dus!

Zekers!
Hier maar verder. De spoiler te laten vervallen vanwege het boy racer imago is er inderdaad weer een om de auto als daily in te zetten. Kortom: de verplichting van handbak bij het Touring pakket is wat vreemd.tomgtr schreef: 16 aug 2017, 10:03 Handbak was sowieso al een optie op nieuwe GT3, voor een ritje door de polder zondagmorgen lijkt me een taartschep niet echt storend? Pas als je hem op je werk/bij klanten voor de deur zet wordt het wel erg boy racer achtig en wil je dat ding kwijt, maar dan gebruik je hemm dus als semi-daily en is PDK wel erg prettig? Maar goed discussie voor GT3 draadje, we hebben Sjoerd z'n topic wel erg volgeschten nu.
Helaas komen we op DF anno 2017 niet verder dan de M140i van BMW en de rijkunsten van Hielke.......indobesar schreef: 20 aug 2017, 16:27 Blijkbaar zijn we op DF niet onder de indruk van de GT3RS van Manthey en de rijkunsten van Christian Gebhardt...
indobesar schreef: 20 aug 2017, 16:27 Blijkbaar zijn we op DF niet onder de indruk van de GT3RS van Manthey en de rijkunsten van Christian Gebhardt...
Lekker lui weer, Je had het filmpje ook in kunnen voegen....Lekker lui weer... Een paar foto's had je wel kunnen posten!
Anno 2017 ben ik met de Punto hier op DF de norm! Daar verandert die Gebhardt met z'n Mantai (aardig rondje, ik zie verbeterpunten) helemaal niks aan. Dus draai die sarcasmemeter maar terug naar z'n beginstand en 'give respect where respect is due' Bij mij dus!
Aan de URL had je kunnen zien dat deze uit de Youtube app vanaf een mobile device komt en onsluiting via de youtube tags op dit forum dan niet werkt.
Maar je heb de post van Macboy ook gezien Ion?indobesar schreef: 21 aug 2017, 15:29Aan de URL had je kunnen zien dat deze uit de Youtube app vanaf een mobile device komt en onsluiting via de youtube tags op dit forum dan niet werkt.
Snel scoren is helaas niet gelukt Erik.![]()
Ja, ik heb het filmpje gezien.indobesar schreef: 21 aug 2017, 15:57 Ja. Nog belangrijker, heb jij het filmpje wel gezien? Daar gaat het tenslotte om. De rest is ruis....
Macboy schreef: 21 aug 2017, 10:46 Dit is voor en na:
https://youtu.be/8S229NjIgQI
http://www.youtube.com/watch?v=8S229NjIgQI
Zoek nu de verschillen:
- s weg
- www ervoor
- youtu en be aan elkaar
- .com erbij
- watch?v= erbij
En dan klikken op [YouTube][/YouTube] en de link daartussen plaatsen.
Zo moeilijk zal dat niet zijn ? Wel extreem irritant klusje.
Niet als je er een achtervleugel met de maat van een picknicktafel op zet die bij 200 km/h 187 kilo downforce genereert. De standaard GT3 met dezelfde rijder rijdt daarom op het rechte stuk 8 km/h harder.Bram schreef: 22 aug 2017, 00:27 Zou dat hok niet met gemak over de 300 moeten sjouwen op het laatste rechte stuk?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990, Fabian, Thomas H, WillemBoer en 15 gasten