Dat ja.
Ik zou 't zelf ook niet doen hoor, maar ze rijden geweldig.Snipe schreef: 18 aug 2017, 11:03 Geestig, zo'n Viano zou echt de laatste auto op aarde zijn waar ík veel kilometers mee zou willen maken. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
Ik sta er ongeveer zo in: hoe meer kilometers je moet maken, hoe leuker je auto moet zijn - want anders wordt het allemaal wel héél erg saai. Ter illustratie: ik zou die kilometers liever maken in een M2 met cruisecontrol en een goede stereo dan in die Viano. Maar dat zou ik iemand anders dan weer niet snel adviseren.
op lange afstanden vind ik het ook heerlijk! al zou ik dan voor een X3 / X5 gaan.Snipe schreef: 17 aug 2017, 13:16 Veel mensen zijn helemaal verliefd op dat hoge zitten, maar ik heb er een hekel aan.
En als Peter wél behoefte heeft aan hoog zitten, kan hij natuurlijk altijd even in de scheidsrechtersstoel op de tennisbaan klimmen.
En wat was dat?Peter Tunissen schreef: 17 aug 2017, 23:34 Ik vandaag 400km in 3,5 uur met 5,7l/100km als gewiddeld verbruik.![]()
Dit dus. Het zijn ook meestal de mensen die niet veel kilometers maken die iets anders adviseren. Zo werd mij ook vaak gezegd koop nou die funauto en doe er een simpele Polo naast voor je werk kilometers. Maar als je veel kilometers maakt wil je gewoon dat je daily auto een fijne en/of leuke auto is.Snipe schreef: 18 aug 2017, 11:03 Ik sta er ongeveer zo in: hoe meer kilometers je moet maken, hoe leuker je auto moet zijn - want anders wordt het allemaal wel héél erg saai.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot], PetervdH en 4 gasten