Het grote DF cryptocurrency topic
- Sander-E46
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Bitcoin al door de 4000...
-
Siacoin lijkt gedaan? Heb er zelf een behoorlijk deel inzitten aangezien het concept me wel aansprak en de prijs nog erg laag was. Die is nu echter nog bijna 3x zo laag... 

- WJ
Hoop mensen dumpen alles in bitcoin, om van dat succes mee te proeven. Dit gaat ten koste van altcoins enzo.
HODL!
HODL!

- dvh
Bizar

Paar weken terug nog rond de 1600,-..
- Macboy
Gaat eindelijk weer beetje lekker. Dit jaar richting €10.000 zou mooi zijn.
- Fernando
Re: Hebben we ook financial proffessionals of beleggers? Bitcoin
Jinx schreef: 08 mar 2017, 21:05 Ik zou in veel dingen investeren, maar de bitcoin blijf ik echt een stoklengte bij uit de buurt.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Bitcoin to the moon 
Ik zit momenteel in Thailand met mijn gezin. De rondreis/vakantie heb ik al terugverdiend met de BTC stijging van de laatste 2 weken. Altijd leuk maar het wordt nog veel beter denk ik. Wordt steeds meer geld in de cryptomarkt gepompt.

Ik zit momenteel in Thailand met mijn gezin. De rondreis/vakantie heb ik al terugverdiend met de BTC stijging van de laatste 2 weken. Altijd leuk maar het wordt nog veel beter denk ik. Wordt steeds meer geld in de cryptomarkt gepompt.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Wat een drukte met de gulden vandaag.
- Macboy
Bizar hoe BCH (Bitcoin cash) opeens is verdubbeld .... eergister daarvan alles omgezet naar BTC 

- dvh
BCC
1 week geleden:
dieptepunt: 257,696
top week later: 677,371
Als je voor 5k gekocht had vorige week had je 19,4 BCC gehad
19,4x 677,371 - 5000 = 8140,- netto winst in een week.
1 week geleden:
dieptepunt: 257,696
top week later: 677,371
Als je voor 5k gekocht had vorige week had je 19,4 BCC gehad
19,4x 677,371 - 5000 = 8140,- netto winst in een week.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
En als je dat niet had gedaan dan niet:)
€4,63 Stratis
skitterend. not.
€4,63 Stratis
skitterend. not.
- Macboy
Dvh je kunt niet in geld rekenen maar enkel in percentages. Als je vanmorgen voor €1 miljoen had gekocht had je een uur later ook €200.000 verdiend. Zo werkt dat natuurlijk niet.
- Will F.
Ik denk dat strat even onder de 0.0010 BTC gaat, wellicht de 0.00075/80 zal aantikken.
BCH is lachen, zoveel mensen die dachten da's een dooie munt
Nou daarvoor is ie niet gecreëerd.
BCH is lachen, zoveel mensen die dachten da's een dooie munt

- dvh
Ik reken altijd in geld en met een bedrag wat ik er voor mijzelf zo vrij in zou durven stoppen.Macboy schreef: 19 aug 2017, 11:35 Dvh je kunt niet in geld rekenen maar enkel in percentages. Als je vanmorgen voor €1 miljoen had gekocht had je een uur later ook €200.000 verdiend. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Percentages zeggen mij niks. Je kan 1000% winst hebben. Maar als het resultaat dan 2 euro is word ik er nog niet wild van.
Voor mij is het resultaat wat telt.
-
Zak maar door!Robin schreef: 19 aug 2017, 10:27 En als je dat niet had gedaan dan niet:)
€4,63 Stratis
skitterend. not.
Liefst zie ik hem naar de €2,- verdwijnen eerlijk gezegd.......
En dan koop ik me helemaal krom aan Stratis.

-
In Stratis begin ik wel een hard hoofd te krijgen. Hopelijk komt Breeze snel uit, maar ik verwacht dat het daarna ook wel snel inzakt. Ik heb te hoog ingekocht (en voor teveel geld), zal wel wat verlies moeten nemen.
- dvh
Je had snel kunnen cashen op de recente piek van +/- 8,-Tom schreef: 19 aug 2017, 14:51 In Stratis begin ik wel een hard hoofd te krijgen. Hopelijk komt Breeze snel uit, maar ik verwacht dat het daarna ook wel snel inzakt. Ik heb te hoog ingekocht (en voor teveel geld), zal wel wat verlies moeten nemen.
Ik weet het ook niet.. geloof er momenteel ook niet zo in.
Al heeft Bitcoin ( en BCC inmiddels ook ) wel wéér een enorme sprong gemaakt.
Denk ook dat wat dat betreft je daar het meest safe mee uit bent.
Maar goed. Hoeveel geld moet je er wel niet instoppen om een leuk rendement te halen. Denk aan Witjes Porsche ( nu een bmw :p .. ) wanneer een BTC straks 4000,- kost...
-
Grootste probleem is dat ze nu op plek 15 staan. Dan raak je wat in vergetelheid. Omdat ze gezakt zijn praten mensen negatief. Beetje neerwaartse spiraal dan. Het kan natuurlijk weer omhoog gaan als ze meerdere keren positief in het nieuws komen, maar dat is dan wel een grote gok.
- Will F.
Stratis is een B2B blockchain service dus of ze ooit bij het grote publiek zo bekend worden dat iedereen ze wil kopen....
Die visserij automatiseerder waarvoor/ mee ze nu een blockchain gaan bouwen is supplychain technisch wel heel interessant (complexe casus met veel regulatie/ bordercrossings etc en een mooi streven: legaal gevangen vis snel bij de eindgebruiker krijgen) maar geen grote naam. Wel zo verstandig om mee te beginnen.
Breeze geloof ik wel; sidechains en smart contracts compleet functionerend hebben lijkt me nuttiger.
Vraag is: wat doet mickeysoft zelf in deze business? Ik weet het niet/ kan me niet voorstellen dat ze stilzitten. In Azure kan je ook ethereum bittcoin etc krijgen. IBM is vrij ver in de blockchain tech en applicatie ontwikkeling. Werken er al mee in de oldscool financiële sector en logistiek (o.a 'n pilot i.s.m Maersk). Daarnaast zitten heel veel (vooral grote) bedrijven niet te wachten op processen anders inrichten dmv bijv blockchaintech. Als ze er iets mee kunnen wat ze met huidige tech niet kunnen, dan wordt het pas interessant.
Voor de korte termijn speculanten zoals dvh is het niks. Longtermkijkers (~2jaar) zeer waarschijnlijk wel.
Die visserij automatiseerder waarvoor/ mee ze nu een blockchain gaan bouwen is supplychain technisch wel heel interessant (complexe casus met veel regulatie/ bordercrossings etc en een mooi streven: legaal gevangen vis snel bij de eindgebruiker krijgen) maar geen grote naam. Wel zo verstandig om mee te beginnen.
Breeze geloof ik wel; sidechains en smart contracts compleet functionerend hebben lijkt me nuttiger.
Vraag is: wat doet mickeysoft zelf in deze business? Ik weet het niet/ kan me niet voorstellen dat ze stilzitten. In Azure kan je ook ethereum bittcoin etc krijgen. IBM is vrij ver in de blockchain tech en applicatie ontwikkeling. Werken er al mee in de oldscool financiële sector en logistiek (o.a 'n pilot i.s.m Maersk). Daarnaast zitten heel veel (vooral grote) bedrijven niet te wachten op processen anders inrichten dmv bijv blockchaintech. Als ze er iets mee kunnen wat ze met huidige tech niet kunnen, dan wordt het pas interessant.
Voor de korte termijn speculanten zoals dvh is het niks. Longtermkijkers (~2jaar) zeer waarschijnlijk wel.
- Will F.
Ook een interessante kijk v.e. strat investeerder: https://redd.it/6ul6ta
- Mark W. Scholten
Bedankt voor de Stratis info 

-
Ripple gaat hard!
Maar nu stijgt net alles weer. Maar Ripple verwacht ik de aankomende dagen serieus de lucht in met deze stijging...
Maar nu stijgt net alles weer. Maar Ripple verwacht ik de aankomende dagen serieus de lucht in met deze stijging...
-
Waar volg je de koersen eigenlijk? Ik wil eigenlijk een soort van alert, wanneer bijvoorbeeld bitcoin inkakt. Lijkt me goed om dan in te kopen en te spelen op de stijging.
- frankie
Ripple ein-de-lijk.
Dash doet het ook lekker.
Dash doet het ook lekker.
- Macboy
Dat kun je gewoon instellen op vrijwel iedere Exchange. Koopt die meteen automatisch op juiste moment.Jussi schreef: 23 aug 2017, 09:39 Waar volg je de koersen eigenlijk? Ik wil eigenlijk een soort van alert, wanneer bijvoorbeeld bitcoin inkakt. Lijkt me goed om dan in te kopen en te spelen op de stijging.