Forum suggesties
-
Uiteraard niet definitief, maar in die richting moet je het zoeken. Zoals het er nu naar uitziet komen er twee kleurenschema's voor het forum, een donkere uitvoering met witte letters en een lichte uitvoering. Dat kun je instellen naar je eigen voorkeur. Dat er shirtjes komen is niet definitief trouwens, maar we sluiten het niet uit 

-
- RVV
- Peter Tunissen
Re: Forum suggesties
Duurt even, maar dan heb je ook wat.Dennis Cavallino schreef:Wanneer komt er een off road en USA gedeelte?

Post maar vol, zo'n leeg forum is ook niks.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Meest vervelende aan deze forumsoftware vind ik dat er niet een 'actieve-onderwerpen' lijst is. Gewoon een lijst van alle topics, gesorteerd op de laatste reacties. Dus de topics waar het laatst in gereageerd is bovenaan de lijst.
Nu kijk ik meestal via 'Berichten sinds je laatste bezoek' maar als je deze per ongeluk eens sluit, dan staat deze lijst daarna op 0, terwijl ik de helft van de topics nog niet gelezen heb.
Nu kijk ik meestal via 'Berichten sinds je laatste bezoek' maar als je deze per ongeluk eens sluit, dan staat deze lijst daarna op 0, terwijl ik de helft van de topics nog niet gelezen heb.
-
Mja opzich wel, maar de HTML is wel bagger van het forum.. heel veel tabellen zitten erin (ouderwetse methode, en het maakt het niet bepaald overzichtelijk om mee te werken). Er komt wel een nieuwe versie aan en die schijnt betere HTML te hebben.Dutch schreef:Lukt het trouwens een beetje met de nieuwe forumlook?
Of stel ik nu een vraag die niemand wil horen...
-
- Auto: M3P, 130i
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik klik meest op die oranje hokjes die iets als ongelezen aangeven.Wouter81 schreef:Meest vervelende aan deze forumsoftware vind ik dat er niet een 'actieve-onderwerpen' lijst is. Gewoon een lijst van alle topics, gesorteerd op de laatste reacties. Dus de topics waar het laatst in gereageerd is bovenaan de lijst.
Nu gebeurt 't de laatste tijd vrij regelmatig dat plots alles als gelezen wordt aangegeven, dus dan moet ik alles weer op datum gaan bekijken.

Op E-M en SpeedCars, ook beiden phpBB forums hebben ze dat op de één of andere manier zo aangepast dat zelfs als je 't forum afsluit en de volgende keer je weer inlogd nog steeds die berichten die je niet gelezen hebt als ongelezen gemarkeerd worden.....das toch wel handig.

- Sander S.
Naar aanleiding van de post van Hans over de new mini clubman, lijkt het mij eigenlijk wel leuk om een 'rijtesten' gedeelte te hebben op DF.
Er zijn natuurlijk zat DF-ers die redelijk vaak in iets leuks/nieuws/apart/ouds rijden.
En de meningen van de autojournalisten kennen we nu wel, als het maar praktisch en zuinig is.
Daarom leek het mij leuk om een apart gedeelte te hebben waarin DF-ers hun verhalen en foto's kunnen posten, aan de hand van een klein schema ofzo.
Auto/Specificaties
Interieur
Exterieur
Rijden
pluspunten
minpunten
Zoiets, het is maar een idee
Er zijn natuurlijk zat DF-ers die redelijk vaak in iets leuks/nieuws/apart/ouds rijden.
En de meningen van de autojournalisten kennen we nu wel, als het maar praktisch en zuinig is.
Daarom leek het mij leuk om een apart gedeelte te hebben waarin DF-ers hun verhalen en foto's kunnen posten, aan de hand van een klein schema ofzo.
Auto/Specificaties
Interieur
Exterieur
Rijden
pluspunten
minpunten
- DDX
dat effect het ik ook vaak ja, of dat als je op het oranje icoon klikt dat je wat berichten overslaat...Opa schreef:Ik klik meest op die oranje hokjes die iets als ongelezen aangeven.
Nu gebeurt 't de laatste tijd vrij regelmatig dat plots alles als gelezen wordt aangegeven, dus dan moet ik alles weer op datum gaan bekijken.![]()
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Als je op dat oranje icoontje klikt ga je direct naar 't eerste ongelezen bericht in een topic, dus ik vind dat wel verdomd handig.DDX schreef: dat effect het ik ook vaak ja, of dat als je op het oranje icoon klikt dat je wat berichten overslaat...
Maar als plots[door onbekende oorzaak] alles als gelezen gemarkeerd staat dan valt er weinig meer op oranje icoontjes te klikken.

- Sander S.
Dat vind ik nou nog eens een rete-goed idee Sander!!Sander Spoolder schreef:Naar aanleiding van de post van Hans over de new mini clubman, lijkt het mij eigenlijk wel leuk om een 'rijtesten' gedeelte te hebben op DF.
Auto/Specificaties
Interieur
Exterieur
Rijden
pluspunten
minpunten
- DDX
nee die ken ik (en gebruik ik regelmatig) alleen gaat dat soms niet helemaal okOpa schreef:DDX schreef: Als je op dat oranje icoontje klikt ga je direct naar 't eerste ongelezen bericht in een topic, dus ik vind dat wel verdomd handig.
ik ben bijvoorbeeld om 16:00 als laatste op dit forum gekomen
ik klik op het oranje icoon en dan krijg ik bericht van 19:10 te zien, terwijl er ook paar berichten van 18:00-19:00 staan

- InjectTheVenom
Re: Forum suggesties
Beetje erg grote banners op sommige pagina's momenteel, brengen die zo veel geld in het laatje ja?