Lijkt mij ook wel eens leuk

Dus wie kunnen er op korte termijn?
Wanneer? Donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag of zondag?
Waar? Eindhoven, Den Bosch, Tilburg?
Bijna, omgeving Maastricht tochRebel schreef:GTRene schreef:das wel weer het uiterste zuiden![]()
binnenkort ook maar eens wat regelen hier in het oostenmaargoed, eerst de mensen uit het zuiden maar eens.
Eindhoven ? Uiterste zuiden? Kost me nog een uur rijden.
Jij komt niet vaak buiten de deur heh?
Waar woon ik dan? In Marokko?
haha mocht je willen(nouja) bij jou avator staat groningen, maargoed inderdaad kun je naar het uiterste zuiden die uithoek ergens daaronder, maar als je vanuit het midden des lands recht naar beneden gaat is eindhoven toch wel behoorlijk onderaan, en inderdaad kom niet veel buiten de deurRebel schreef:Eindhoven ? Uiterste zuiden? Kost me nog een uur rijden.GTRene schreef:das wel weer het uiterste zuiden![]()
binnenkort ook maar eens wat regelen hier in het oostenmaargoed, eerst de mensen uit het zuiden maar eens.
Jij komt niet vaak buiten de deur heh?
Waar woon ik dan? In Marokko?
lekker dichtbij de Ring dus...mazzelbips :twisted:Rebel schreef:Groningen Rene?
Ik woon op steenworpafstand van de belgische grens....
En zover kan ik niet gooien met stenen....
Zondag eventueel?Morgen krijgen opklaringen steeds meer de overhand. De kans op buien is vooral in de ochtend nog groot, maar in de loop van de middag neemt het aantal buien af. In de avond wordt het op de meeste plaatsen helemaal droog. Het wordt ook iets warmer met lokaal 20 graden. De wind komt uit westelijke richtingen en is matig van kracht, aan de kust vrij krachtig.
Vrijdag is het onstuimig weer. Er passeert een koufront dat veel regen en buien brengt. Er komt een harde wind aan de kust te staan, met mogelijk zware windstoten. Ook in het binnenland zijn windstoten mogelijk, de wind is daar vrij krachtig. De temperatuur komt uit op 18 graden.
In het weekend komen we tijdelijk onder de invloed van een uitloper van een hogedrukgebied. De neerslagkansen lopen sterk terug en de zon krijgt meer kans. Op zaterdag wordt het ongeveer 21 graden, zondag nog een graadje hoger. Na het weekend neemt de wisselvalligheid weer toe en wordt het kouder dan normaal is voor de tijd van het jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten