Als eerste mijn excuses voor het lang niets posten! Inmiddels ben ik eigenaar van een BMW E90 330i sedan en een E46 330ci cabriolet. Ik kon niet kiezen tussen de transmissie dus de daily E90 is een handbak (leuk!) en de mooi-weer-E46 is een automaat (relaxed..

Echter, ik wil wel enigszins comfort behouden, juist omdat het een cruiser is, en heb daarom voor OEM 17" wielen gekozen. Ook ben ik mijzelf aan het oriënteren wat de juiste manier van verlagen is. Op mijn oude 325ci heb ik 19" en een Bilstein B12 gehad, zo'n beetje dezelfde setup als op de E90 nu. Echter is dit op de E90 vele malen beter afgeveerd dan op mijn oude 325ci dus die set valt af. Daarom zou ik graag een schroefset willen zodat ik de rijhoogte perfect op mijn smaak aan kan passen. Ik wil namelijk dat de wielkassen éxact over de banden heen vallen en dat vond ik bij de 325ci destijds een beetje tegenvallen, deze stond voor namelijk substantieel hoger dan de achterkant - iets wat ook op de E90 vele malen beter is.
Moraal van het verhaal; Heeft iemand hier ervaringen met een AP schroefset, hoe is het comfort en de afvering?
Ik begrijp heel goed dat ik qua comfort ga inleveren, maar het is en blijft een cruiser met een bewuste 17" set wielen en daarom wil ik niet m'n rug breken...

Véél te hoog naar mijn smaak!