De zon werkte ook niet mee en dan komt de kleur ook niet goed naarvorenRobin Hartog schreef: 03 jul 2017, 11:33 Leuk gemonteerd, wel jammer van de kleurbewerking. Nu zie je de prachtige kleur van je GT-R niet.![]()
Hoi Eric, was ik in iedergeval niet plus woon ik tegenwoordig in Veendam (net flatje verkocht in Assen) dus ook niet zo vaak meer in Assen tegenwoordigFDD schreef: 06 aug 2017, 21:11 Volgens mij gooide ik een paar uur geleden mijn gezinsbak (blauwe E39 530iATouring) voor jouw wagen![]()
![]()
Je kwam vanuit Marsdijk over dat stukje 70 en boog na de Honda dealer rechtsaf richting snelweg. Ik had haast en ging rechtdoor richting Kloosterveen. Zoals gezegd had haast anders was ik wel gestopt en had jouw ook gebaard te stoppen![]()
![]()
![]()
Laatste keer dat wij elkaar gesproken hebben is wel een tijdje terug. Dat was bij die meeting van extreme-machines toen Andre bijna iedereen meenam voor een ritje door de sneeuw over het nieuwe industrieterrein bij Groningen.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat jij het niet was, maar er zijn niet veel GT-R's in Assen.
Groeten,
Eric
Klopt en thanksRobin Hartog schreef: 30 okt 2017, 17:39 Nice! Volgens mij stond je ook op het Supercar event in Groningen laatst of niet?
Edit: Had misschien direct even kenteken moeten checken. Mooi ding!![]()
ThanksPhilipoo schreef: 30 okt 2017, 22:37 Ik heb je ergens in juli ook bij de ring gespot! Wat een gave wagen zeg!
(alleen erg frustrerend dat op je interieurfoto je stuur scheef staat)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten