BMW M140i gestolen, kenteken KP-113-R
-
Re: BMW M140i Estoril Blauw - over 1 week levering!
De tandjes.
Dat is wel heel extreem makkelijk....
Dat is wel heel extreem makkelijk....
- JP
Heftig hoe snel dat kan.......vraag me wel af wat meneer 2 bij de voordeur doet. Hij heeft wat in zijn handen maar wat ? Of is hij van het welkomscomite mocht de eigenaar naar buiten komen..... 

- Knot
Voor mij geen comfort access meer.. al wist ik het al. Toch moet je dan toch ergens op een lijstje staan ofzo als dat op bestelling gaat.
Alleen toen ik twijfelde om een nieuwe Z4 te bestellen had je comfort access nodig om op afstand de kap te kunnen openen (zei men), in alle andere gevallen zou ik het nooit nemen.
Alleen toen ik twijfelde om een nieuwe Z4 te bestellen had je comfort access nodig om op afstand de kap te kunnen openen (zei men), in alle andere gevallen zou ik het nooit nemen.
-
Hij vangt het signaal van de originele sleutel en versterkt dat richting de dader bij de auto.
- Fernando
Hier gaat je bloed toch echt van koken.
Sterkte met de afhandeling Chris.

-
Onlinetomgtr
Op M4 cabrio hebben we comfort access maar je moet echt pal naast de auto staan om dak met afstandbediening te openen. En ook om spiegels in te klappen. Bizar dat laatste. Bij X5 gaat dat wel op afstand.Knot schreef: 08 aug 2017, 21:01 Voor mij geen comfort access meer.. al wist ik het al. Toch moet je dan toch ergens op een lijstje staan ofzo als dat op bestelling gaat.
-
OnlineRS-Ron
Die gaat vast geen bloemetje geven als je in je boxershort naar buiten rent..... Waardeloos, succes met de afhandeling.JP schreef: 08 aug 2017, 20:53 Heftig hoe snel dat kan.......vraag me wel af wat meneer 2 bij de voordeur doet. Hij heeft wat in zijn handen maar wat ? Of is hij van het welkomscomite mocht de eigenaar naar buiten komen.....![]()
Gr Ron
- Knot
M4 cabrio ook wat jonger, bij de Z4 uit 2009 gewoon dak open vanaf 5 meter afstand ofzo met de afstandbediening, zonder comfort access.
-
Echt bizar hoe snel dat gaat, 10 seconden en je auto is weg. In theorie zouden ze in een uurtje een complete straat kunnen wegroven joh.
En dan te bedenken dat die apparaatjes ergens in Rusland op de zwarte markt zo worden verhandeld.

En dan te bedenken dat die apparaatjes ergens in Rusland op de zwarte markt zo worden verhandeld.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Dat is behoorlijk kut zeg, sterkte er mee ...m3e30_chris schreef: 08 aug 2017, 08:37 <nutteloze bijdrage> Over ophalen gesproken. De mijne is in de nacht van zondag op maandag opgehaald. Stipt om 5u00.
Gone in 30 sec.
Ps Ouderwets schakelaartje wil nog wel eens helpen ...
- JP
Ze hoeven niet meer via je OBD stekker in te loggen ? Er zijn er genoeg die deze stekker verplaatsen en op de originele plek een dummy zetten of eentje met tig stroom erop......gaat je computertje van €10k. Wel even je dealer melden als je gaat voor een onderhoudsbeurtje.... 

-
OBD is ouderwets en niet meer nodig om de auto te stelen.
- WJ
Nope, en die app waar Sjoerd het over had is ook niet waterdicht.
Enige voordeel aan deze digitale revolutie is dat ze je huis niet meer in hoeven/wapen op je neus voor de sleutel.
Enige voordeel aan deze digitale revolutie is dat ze je huis niet meer in hoeven/wapen op je neus voor de sleutel.
- Andreass
Sterkte zeg!
Bizar hoe snel dat ging. Nee ik zou ook zeker geen comfort access speccen als ik nieuw ging kopen!
Bizar hoe snel dat ging. Nee ik zou ook zeker geen comfort access speccen als ik nieuw ging kopen!
-
Ik snap niet dat de fabrikanten keyless entry überhaupt nog willen leveren. YouTube staat vol met dit soort filmpjes. Gewoon een inferieur product. Echt bizar.
Bij een maat van mij hebben ze op deze manier zijn lease BMW 4x in 5 jaar helemaal leeg gehaald. Zijn Audi ook nog een paar keer. 30k schade in 5 jaar!
Niemand die er wat aan doet. Ook de verzekeringsmaatschappij komt niet in actie. Met keyless go een veel hogere premie bijvoorbeeld. Paar tientjes per maand meer, dan laat 99% van de kopers het achterwege.
Ga je nu weer dezelfde auto bestellen? Of toch naar iets anders kijken?
Bij een maat van mij hebben ze op deze manier zijn lease BMW 4x in 5 jaar helemaal leeg gehaald. Zijn Audi ook nog een paar keer. 30k schade in 5 jaar!
Niemand die er wat aan doet. Ook de verzekeringsmaatschappij komt niet in actie. Met keyless go een veel hogere premie bijvoorbeeld. Paar tientjes per maand meer, dan laat 99% van de kopers het achterwege.
Ga je nu weer dezelfde auto bestellen? Of toch naar iets anders kijken?
- WJ
Nee joh...bij iedereeeeen gewoon de premie omhoog, de verzekeringsmaatschappij zal er nooit onder lijden.. En de fabrikant, die verkoopt gewoon weer een nieuwe auto, leuk mooi +++geld. En de overheid, pffff kost alleen maar geld om het op te lossen, nee wij vangen die extra BTW en BPM wel weer van die nieuwe auto.
-
Balen zeg dat ie gejat is. Ik heb Comfort access bewust niet besteld om deze reden, maar daar heb jij niks aan. Succes met de afhandeling.
-
@Rnd: slimme keuze en zeker niet tegen het zere been!
Het gaat mij er nu om dat mensen zich bewust worden van de risico's van Comfort Access en dat daar voor BMW NL ook een rol is weggelegd. Op basis van die informatie mag iedereen een afweging maken of ze het risico bewust wel/niet willen lopen door Comfort Access wel/niet aan te schaffen. Dat is best veel bewust besef ik ...
Door deze flut-optie weiger ik ook -en daar ben ik heel principieel in- om ook maar één € meer te betalen dan in 2016 voor een identieke M140ix maar dan zonder Comfort Access. Geloof dat de prijs nu ca. €5.000,-- hoger uitvalt, dus daar mag BMW NL ook nog wat in gaan betekenen.
Mss hebben ze geluk en wordt de auto nog teruggevonden ...
Het gaat mij er nu om dat mensen zich bewust worden van de risico's van Comfort Access en dat daar voor BMW NL ook een rol is weggelegd. Op basis van die informatie mag iedereen een afweging maken of ze het risico bewust wel/niet willen lopen door Comfort Access wel/niet aan te schaffen. Dat is best veel bewust besef ik ...
Door deze flut-optie weiger ik ook -en daar ben ik heel principieel in- om ook maar één € meer te betalen dan in 2016 voor een identieke M140ix maar dan zonder Comfort Access. Geloof dat de prijs nu ca. €5.000,-- hoger uitvalt, dus daar mag BMW NL ook nog wat in gaan betekenen.
Mss hebben ze geluk en wordt de auto nog teruggevonden ...
-
Onlinetomgtr
Gaat wel heek snel zeg. Niet normaal.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Chris heb 'm even op Bimmerpost gezet(centrale deel)
http://f20.1addicts.com/forums/showthre ... st22049306
Niet best dit...
Had vannacht een droom over dit soort gedoe. Gvd.
http://f20.1addicts.com/forums/showthre ... st22049306
Niet best dit...
Had vannacht een droom over dit soort gedoe. Gvd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^Wat Robin zegt !
Dit is erg slecht voor mijn bloeddruk, onrustig word ik hier van.
Bizar dat hier door BMW (of welke fabrikant dan ook) en verzekeraars niet meer op gereclameerd wordt; Te gek voor woorden.
Vannacht werd ik wakker; ik dacht nog; je had er zo'n parkeer ijzer (Beugel) voor moeten zetten. Dan kom je nooit weg, c.q. te lastig waardoor niet meer interessant om te jatten.
Dit is erg slecht voor mijn bloeddruk, onrustig word ik hier van.
Bizar dat hier door BMW (of welke fabrikant dan ook) en verzekeraars niet meer op gereclameerd wordt; Te gek voor woorden.
Vannacht werd ik wakker; ik dacht nog; je had er zo'n parkeer ijzer (Beugel) voor moeten zetten. Dan kom je nooit weg, c.q. te lastig waardoor niet meer interessant om te jatten.
-
Kan 1 van de moderatoren dit draadje splitsen? Wil niet dat mijn belevenissen met Comfort Access iemands draadje waarin zijn nieuwe auto wordt voorgesteld -wat een heuglijk moment is- zo wordt overschaduwd.
-
- Auto: M3P, 130i
Zo dan!
Balen! Succes met de afhandeling.

Balen! Succes met de afhandeling.
- Sjoerd
T*ringjantje wat gaat dat snel...
De 535d heeft geen CA maar meer omdat ik die meerprijs zonde vond/vind omdat je toch al keyless starten hebt. De Fulva en Porsche hebben het wel... Gelukkig wel afgesloten terrein, waakhonden en waar ik al jaren geleden onbewust mee begonnen was maar nu heel bewust doe is geen zenders van het hek in de auto.
Chris; kan/kon je nog via BMW Online jouw auto traceren?
Inderdaad een apart topic voor aanmaken. Alhoewel de OT 140i er voorlopig nog niet is
De 535d heeft geen CA maar meer omdat ik die meerprijs zonde vond/vind omdat je toch al keyless starten hebt. De Fulva en Porsche hebben het wel... Gelukkig wel afgesloten terrein, waakhonden en waar ik al jaren geleden onbewust mee begonnen was maar nu heel bewust doe is geen zenders van het hek in de auto.
Chris; kan/kon je nog via BMW Online jouw auto traceren?
Inderdaad een apart topic voor aanmaken. Alhoewel de OT 140i er voorlopig nog niet is
- Macboy
Goed dat mensen zich bewust zijn van de problemen met keyless go. Dit wetende zou ik het ook niet besteld hebben. Het werkt comfort verhogend maar met ouderwetse sleutel niet veel erger. Zeker nu afgezet tegen het risico.
Maar kan het niet gewoon "veiliger" gemaakt worden door de fabrikanten ? Natuurlijk is uiteindelijk alles wel te kraken. Maar zo makkelijk als dit met een range extender is wel erg overdreven...
Maar kan het niet gewoon "veiliger" gemaakt worden door de fabrikanten ? Natuurlijk is uiteindelijk alles wel te kraken. Maar zo makkelijk als dit met een range extender is wel erg overdreven...