De GTI is inderdaad erg goed, kan je nagaan hoe zo'n ding over de baan boendert met een JD pakketje en rem/onderstel upgrade.
Als je ernaast zit is het toch anders, maar zo misselijk wordt je toch niet zo gauwMark W. Scholten schreef: 24 jul 2017, 12:05 Gisteren ook op de NS gereden (3 rondjes) en ging wel lekkerJammer alleen dat mijn collega zich wat minder fit voelde na afloop
Ging hem allemaal iets te heftig
![]()
Aula_fusion schreef: 01 aug 2017, 11:17 Op zaterdag deed ik mee met de 75 km race van Rad am Ring maar helaas vlogen er vlak voor mij bij Spiegelkurve/Kallenhardt een aantal onderuit en kon ik niets anders dan zelf over hun heen sturen(of vangrail..) met zo'n 75 km/h.. hierdoor tot gisteren in het ziekenhuis in Adenau gelegen(geen aanrader..) met een gebroken hand, diepe snee in knie(ivm infectiegevaar moest ik blijven) en afgescheurde schouderbanden. Daarnaast ook de fietshelm af kunnen schrijven(die heeft mijn val gebroken..) en mogelijk nog meer. Niet veel pijn gelukkig. Gelukkig ook dat mijn vriendin langer in het hotel van Peter kon blijven en mij ondersteunen. Voorlopig dus even geen DF voor mij![]()
Ai, das minder kerel. Beterschap toegewenst!la_fusion schreef: 01 aug 2017, 11:17 Afgelopen weekend ivm Rad Am Ring bij de Ring geweest en vrijdag met de Megane eroverheen geweest:
Wat een verschil is de Megane dan weer in wegligging dan de Clio. Nu wist ik dit wel maar erg duidelijk bevestigd gekregenDaarnaast mij erover verbaasd dat ondanks dat dit Megane nummer 34523 was bij de Ring toch redelijk wat bekijks.
Op zaterdag deed ik mee met de 75 km race van Rad am Ring maar helaas vlogen er vlak voor mij bij Spiegelkurve/Kallenhardt een aantal onderuit en kon ik niets anders dan zelf over hun heen sturen(of vangrail..) met zo'n 75 km/h.. hierdoor tot gisteren in het ziekenhuis in Adenau gelegen(geen aanrader..) met een gebroken hand, diepe snee in knie(ivm infectiegevaar moest ik blijven) en afgescheurde schouderbanden. Daarnaast ook de fietshelm af kunnen schrijven(die heeft mijn val gebroken..) en mogelijk nog meer. Niet veel pijn gelukkig. Gelukkig ook dat mijn vriendin langer in het hotel van Peter kon blijven en mij ondersteunen. Voorlopig dus even geen DF voor mij![]()
Pfffttt..heftig man. Beterschap met het herstel!la_fusion schreef: 02 aug 2017, 09:36 Haha ik denk dat het nu gewoon een sportevenement betreft en niet 'racen' op een 'openbare tolweg' oid
Het is even bekijken hoe het eea precies gaat lopen, sowieso zouden ze in NL het eea anders aangepakt hebben en in principe krijg ik via de zorgverzekering de kosten vergoed die in Nederland vergoed zouden worden. Echter zou er in NL minder gedaan worden dan nu is gebeurd in DE... Voor mijn fiets etc zal ik terug moeten vallen op de verzekering van de NTFU en de reisverzekering.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR en 3 gasten