Thanks voor de tips!
Bijna 2,5 ton gelopen en dan nog bijna 10k vragen......naar mijn idee teveel geld.Tim N schreef: 04 aug 2017, 14:31 Of niet naar km stand maar naar algemene staat kijken en onderstaande halen.
(foto's vertekenen lijkt hier wel rood maar is zimt)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
Het is geen koopje, maar als de auto daadwerkelijk zo mooi is als op foto en onderhouden zoals omschreven zegt mij die km stand niet veel.Martin van der Zwaard schreef: 04 aug 2017, 16:50 Bijna 2,5 ton gelopen en dan nog bijna 10k vragen......naar mijn idee teveel geld.
Zie 'm maar te vinden
Het is niet zozeer de km-stand maar meer de prijs die ze aan zo'n auto hanger. Als is ie nog mooi feit blijft dan het een auto van meer dan 10 jaar oud is met een dikke km-stand erop.Tim N schreef: 04 aug 2017, 21:30
Daarin ben ik een van de weinigen heb ik vaak het idee, velen betalen liever de hoofdprijs voor een <100.000km auto met 4 stempels in een boekje.
Geef mij maar die met meer van iemand die echt gek is geweest met zijn auto en hem dito onderhouden heeft.
12kJoost schreef: 04 aug 2017, 20:24 Erg mooi.
Helaas al verkocht.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=319975804
De vuldop zit bij mijn E39 528i naast die van de benzine. Achter hetzelfde kleppie dus///Joost schreef: 22 aug 2017, 13:45 DEZE is ook leuk. Kan iemand mij vertellen wat voor haken en ogen er aan zoiets zitten? Ik ben totaal niet geinteresseerd in gas, dus hoe zou je zo'n project aanpakken bij invoer?
Daarnaast, zijn er nog nadelige gevolgen van het lopen op gas bij zo'n M54? En waar zit normaliter hier de gasvuldop? Toch niet in de M-bumper?![]()
Voor een appel en een ei rijd je dan wel een erg leuke wagen...wel handbak, maar das peroonlijk. Het gaat hier ook even om het voorbeeld mbt gas.
Kilometers niet maken ?Martin van der Zwaard schreef: 23 aug 2017, 10:18 Oké. Das wel een must ja anders betaal je echt een vracht mrb en met G3 is het maar een fractie mee dan benzine.
Persoonlijk zou ik geen LPG-auto willen hebben. Zeker niet als je de kilometers niet maakt. En als je dat wel doet zou ik eerder voor een diesel gaan.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv en 11 gasten